دلیل خرید تلویزیون شیائومی ؟

xiaomi tvهمانطور که می دانید یکی از ویژگی های مهمی که محصولات شیائومی دارند مربوط به قیمت بسیار مناسب و رقابتی است و قیمت تلویزیون شیائومی نیز از آن مستثنی نیست. همانند گوشی های ارزانی که تولید کرده است، تلوزیون هوشمند شیائومی از قیمت خوبی برخوردارند و تقریبا در سطح قیمتی در حد یک گوشی میان رده قرار دارند. تلویزیون شیائومی علی رقم این که هوشمند می باشد، اما از لحاض قیمت تقریبا در سطح تلوزیون هوشمند معمولی سایر شرکت ها است. این محصول سری تلوزیون هوشمند شیائومی MI TV نام گرفته که از سال 2013 آغاز به فعالیت کرده است. 4K HDR پشتیبانی مینمایند. آخرین سری محصولاتی که طرفدار زیادی پیدا کرد مربوط تلوزیون های سری 4S میباشد که از نمونه آن میتوان به قیمت قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s گلوبال اشاره کرد. همچنین شیائومی در آخرین سری تولیدات خود در سال 2021 از سری قیمت تلویزیون P1 شیائومی MI TV P1 55 رونمایی کرده است که رقابت تنگاتنگی با مدل 4S دارد.

  • کیفیت ایده آل
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  • کیفیت ساخت مناسب
  • تماس با ما

xiaomi tv۲۶تیرماه لوکسترین جاروبرقی های بازار چند؟ یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. اتو بخار فیلیپس چند ؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین یخچال فریزر سامسونگ چند؟

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

همانطور که می دانیم ، چندین مارک تجاری در تلاش هستند تا با تولیدکنندگان غول پیکر تلویزیون های 4K مدرن رقابت کنند – تلویزیون OnePlus و Xiaomi کالی ناب Mi TV. و اگر تلویزیون OnePlus بر روی یک جفت مدل OnePlus TV 55 Q1 و OnePlus TV 55 Q1 Pro سازگار باشد ، شیائومی طیف وسیع تری دارد. هر دو تولید کننده اهل چین هستند و سعی می کنند با فیلیپس ، سامسونگ یا ال جی همتراز باشند. و اگرچه در تلویزیون های آنها اشکالات مختلفی پیدا می کنیم ، اما نمی توان از این تولید کنندگان تخفیف گرفت. در سال 2021 ، شیائومی یک مدل QLED را منتشر می کند ، که ما در بررسی Xiaomi Mi TV Q1 75 به آن خواهیم پرداخت. بلافاصله باید توجه داشت که تلویزیون Xiaomi Mi TV Q1 برخلاف تلویزیون OnePlus Q1 برای بخش پایین تری طراحی شده است ، اگرچه تجهیزات این مدلها تقریباً یکسان است. از تاریخ شیائومی ، می توانید به یاد بیاورید که انتشار اولین مدل های تلویزیونی مربوط به سال 2013 است.

  نه تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی نمی‌کنید اغلب نیاز برای شنیدن

می تی وی 5 پرو یک تلویزیون آینده نگرانانه است. این تلویزیون از فرمت و کدینگ 8K که هنوز در بازار خیلی نو است، پشتیبانی می کند. این امر باعث می شود که اولا بابت کیفیت کاملا خاطر جمع شوید و ثانیا بتوانید روی این تلویزیون نا سالیان زادی حساب کنید. این پشتیبانی هم از طریق درگاه USB می باشد و هم وای فای 5 گیگاهرتزی پرسرعت تلویزیون. برای لذت بردن از حضور Mi TV 5 PRO در خانه تان، اصلا لازم نیست آن را روشن کنید. جزئیات ظاهری و فیزیکی این تلویزیون شما را به وجد می آورد. ابتدا اینکه مانند نسل قبل، از حاشیه ی آلومینیمی استفاده شده. اما تفاوت ها بسیار است. ابتدا اینکه فریم بسیار نازک شده است و به حدود 3 میلیمتر کاهش یافته است، به گونه ای نسبت تصویر به پنل به 97% رسیده است. ثانیا، حاشیه دیگر فقط چهار نوار آلومینیمی آندایز شده نیست. بلکه یک فریم یکپارچه ی آلومینیمی سند بلاست شده، آندایز شده، دای کست شده و نیکل شده است که یک تکه می باشد و مانند بدنه ی لپ تاپ های گران قیمت است.

تهیه نمایید. این تلویزیون اسمارت در رده محصولات با کیفیت 4K قرار دارد که به واسطه آن میتوانید تصاویر کاملا ایده آل و مطابق با استانداردهای جهانی را دریافت نمایید. این سطح از کیفیت تصویر طرفداران بیشماری را در هر رده سنی به خود اختصاص داده است و با نمایش صحنههایی با 8 میلیون پیکسل موجب غوطهوری کامل کاربران در تصاویر خواهد شد. این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه است که این باعث میشود تا بتوانید از هر زاویهای که خواستید به تلویزیون نگاه کنید و تصاویری با کیفیت مطلوب و روان و ثابت را دریافت نمایید. توسط فناوری HDR زمینه ساز این خواهد شد تا تلویزیون عملکرد مطلوبتری را از خود نشان دهد. بدین ترتیب محتواها با درخشش بیشتر و کنتراست بالا نمایش داده میشود. از طریق Netflix میتوانید به تماشای آنلاین فیلمها و برنامههای جهان بپردازید و لحظات سرگرم کنندهای را تجربه نمایید. برنامه Google Play طیف گستردهای از برنامهها را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید برنامه مورد نظر را دانلود و نصب نمایید. سیستم صوتی این تلویزیون 65 اینچ دو کاناله است که از طریق آن صدایی با قدرت 20 وات را انتشار میدهد بدین وسیله میتوانید صدا را با جزئیات کامل و وضوح بالا دریافت نمایید. فناوری DTS نیز در بخش صدای تلویزیون حضور دارد که صداها را رمزگشایی میکند و با فرکانسهای عالی انتشار خواهد داد بنابراین میتوانید صداها را بدون افت کیفیت و با جزئیات کامل دریافت نمایید. شیائومی سرویسهای هوشمندی را بر روی این تلویزیون 65 اینچ خود قرار داده است که استفاده از تلویزیون را راحتتر و آسانتر خواهد نمود به علاوه میتوانید سود بیشتری را از تلویزیون خود ببرید. پورتهای نصب شده بر روی این تلویزیون اسمارت پل ارتباطی بین شما و تلویزیون خواهند بود و به شما این امکان را میدهند تا بتوانید سایر حافظههای جانبی را به تلویزیون متصل نمایید.

  تلویزیون 2023 شیائومی 65 اینچ 4s

البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند. در مورد ریموت کنترل تلویزیونهای شیائومی نیز که از طریق بلوتوث به دستگاه وصل میشود، راحتی استفاده و عدم تناسب فاصله برای عملکرد دکمههای کنترل را به دنبال خواهد داشت. از این رو میتوانید بدون نگه داشتن مستقیم ریموت کنترل به تلویزیونهای شیائومی از این رابط استفاده نمایید. البته این ریموت کنترل با وزن بسیار سبک و ضخامت ۱ سانتیمتری که طراحی و ساخته شده است، حس کالای باکیفیت و مناسب را در ضمن راحتی استفاده القا خواهد کرد. اما در این مورد نیز باید بگوییم که این قابلیت تلویزیونهای شیائومی در مقایسه با کلیدهای لمسی و کنترل حرکتی تلویزیونهای ال جی و سامسونگ، محدودتر بوده است و برتری را در این پنل ارتباطی نتوانسته است به وجود آورد. البته تلویزیونهای شیائومی در اندازه و ابعاد کوچک و بزرگ به عنوان مثال ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ تولید و عرضه بازار شده است.

بله، حتی اگر فاقد مادون قرمز باشد، می توانید با تلفن هوشمند Android خود شبکه عوض کنید و به بخش تنظیمات تلویزیون بروید. برای تبدیل کردن تلفن هوشمند خود به یک کنترل از راه دور Mi TV ، باید برنامه رایگان Mi Remote Controller شیائومی را نصب کنید. پس از نصب ، اطمینان حاصل کنید که هر دو ، Mi TV و تلفن شما در یک شبکه WiFi هستند. در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند. به محض انجام این کار ، یک دستگاه تلویزیون Mi آنلاین در صفحه اصلی خود خواهید داشت. روی آن کلیک کنید و همه چیز آماده است. رابط کاربری نسبتاً ساده است. قسمت نیمه پایینی صفحه برای حرکت است و یکبار ضربه زدن روی آن گزینه انتخاب را فعال می کند. در بالا ، مجموعه ای از تنظیمات سریع صدا ، منو ، برنامه ها و خاموش کردن تلویزیون را خواهید یافت.

  مشخصات و رندرهای Xiaomi 12 Ultra فاش شد

تلویزیون شیائومی

را روانه بازار کند تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s . البته از نظر کارایی و عملکرد نیز تلویزیون های شیائومی حرفی برای گفتن دارند و برای استفاده های معمولی خانگی مانند تماشای فیلم کاملا مناسب اند . قیمت تلویزیون های این برند از نظر سایز آن و کیفیت تصویر (HD , FHD , kalinab 4K) در رنج های متفاوتی قرار میگیرند و شما در فروشگاه بابانه میتوانید از قیمت های بروز شده آنها آگاهی پیدا کنید . تلویزیون LED: تلویزیون های LED این برند که دارای پنل LCD هستند از قیمتی اقتصادی و پایین برخوردارند و در کیفیت های مختلف ، HD و FULL HD و 4K تولید میشوند . قیمت این تلویزیون ها بر اساس سایز و کیفیت تصویری که دارند متفاوت است و شما متناسب با نیازتان مدل مناسب را انتخاب کنید . تلویزیون QLED: اینها جزو تلویزیون های بسیار حرفه ای و پیشرفته برند شیائومی هستند که در کیفیت تصویر 4k و با مجموعه ای کامل از امکانات پیشرفته روانه بازار شده اند .

  • وزن :4 کیلوگرم
  • ویدیو رضایت مشتری
  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  • قابلیت Smart Home برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند
  • دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar
  • قیمت گذاری نامناسب و بالا
  • طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X
  • توان صوتی: 24 وات

xiaomi tvشیاومی یکی از شرکت های معتبر و صاحب نام دنیاست که همواره در جهت رشد و توسعه محصولاتش گام بر می دارد. تلویزیون 65 اینچ شیاومی Mi TV 4S 65 یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که این شرکت در سال 2020 تولید کرده است. این تلویزیون با نرخ رفرش 60 هرتز و توان 190 واتی از کیفیت صدای نسبتا خوبی برخوردار است. 3840 و فناوری HDR می تواند تجربه لذت سینما را در منزلتان به شما ارمغان دهد. تلویزیون 65 اینچ شیاومی Mi TV 4S 65 با فناوری های پیشرفته ای همچون دالبی ، DTS-HD و پردازنده های قوی همچنین سیستم عامل PatchWall ، از تصویر و صدای با کیفیتی برخوردار می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل آن به راحتی و در هر کجای خانه تان باشید ، به تلویزیون خود وصل شوید. یکی از موارد دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم ، طراحی زیبای این تلویزیون است.این تلویزیون طوری طراحی شده است که به راحتی روی دیوار نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید