راهنمای خرید تلویزیونهای شیائومی + بررسی معایب تلویزیونهای شیائومی

xiaomi tvDTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه). پشتیبانی از این فرمت صوتی مزیت خوبی برای تلویزیونهای هوشمند شیائومی محسوب میشود؛ زیرا از یک سو حتی تلویزیونهای ردهبالای برندهای مطرح مانند الجی نیز از این فرمت پشتیبانی نمیکنند و از سوی دیگر به دلیل اینکه بیشتر فیلمهای ۴K و Full HD دارای این فرمت صوتی هستند. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزین های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ماشین های ظرفشویی آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید بهترین ماشین ظرفشویی را بخوانید. بیشتر تلویزیونهای شیائومی دارای ۲ اسپیکر ۱۰ واتی با قابلیت تولید صدای فراگیر هستند. اسپیکرهای این تلویزیونها با برخورداری از دو تیونر و دو سابووفر در تولید صدای باس قابلقبول نیز عملکرد نسبتاً خوبی دارند. تلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستمعامل اندروید عرضه میشوند و دارای اندروید ۹ هستند.

  • تصاویر رسمی
  • توییتر باند 13 در 26 میلی متر
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • Afraland – 1 ماه پیش

xiaomi tvتعداد پورت های خارجی نیز دارای تعداد بسیار مناسب است که به طورحتم برای خریداران کاربردی خواهد بود. برند شیائومی با سری 4X توانست موفقیت خوبی را کسب کند. طراحان این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تلویزیونی بسیار پر قدرت در همه جوانب ساختند که مورد رضایت بسیاری از خریداران قرار گرفت. تلویزیون 65 اینچی شیائومی4X با استفاده از موتور جستجوگر Vivid Picture Engine توانست انقلابی در کیفیت تصاویر ایجاد کند. پنل تلویزیون PATCH WALL شیائومی4X نیز با هزاران محتوای 4K نیز می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما فراهم کند. سیستم عامل اندرویدیANDROID 9 به همراه Google Assistant در این تلویزیون نیز دسترسی به محتواهای اپ ها و برنامه های محبوب همچون NETFLIX و اپ های ایرانی را بسیار راحت کرده است. توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است. دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

که در صفحهای تخت نمایش داده میشود.

برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4A به سیستم صوتی صدای دالبی مجهز می باشد که صدایی با کیفتی را ارائه می دهد. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به درگاههای USB و HDMI مجهز شده است . تلویزیون 4A از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 55 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد. پنل این تلویزیون از زاویه دید گسترده ای برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4A به سیستم صوتی صدای دالبی مجهز می باشد که صدایی با کیفتی را ارائه می دهد. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به درگاههای USB و HDMI مجهز شده است .

  گوشی‌های شیائومی که با قیمت مناسب در بازار ایران می‌توانید پیدا کنید

تلویزیون شیائومی

این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید. با خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند.

این تلویزیون از قابلیت اتصال به شبکه های جهانی همچون یوتیوب و نتفلیکس برخوردار می باشد و همچنین ساعت ها می توانید مشغول گردش در صفحات وب باشید. همچنین دارای اینترنت اشیاء IoT و پشتیبانی از DLNA نیز می باشد. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی بیشتر یک تلویزیون برای نمایش خانگی می باشد و به طور کلی برای بازی طراحی نشده است اما دارای قابلیت های بازی نیز می باشد. تکنولوژی ALLM سبب می شود تا تلویزیون با سرعت بیشتری بازی ها را لود کند و تاخیر را کاهش دهد. همچنین می توانید بازی های مورد علاقه خود را از طریق برنامه Play Store دانلود نمایید. یکی از تلویزیون بسیار محبوب در میان مردم، این تلویزیون P1 می باشد. در واقع این تلویزیون به دلیل قابلیت های نسبتا زیاد و قیمت مناسبی که دارد سبب شده تا به خوبی مورد استقبال مردم قرار بگیرد. این تلویزیون با صفحه نمایش بدون فریم خود می تواند تصاویر را در اندازه ای بسیار بزرگ تر مشاهده کنید و با دارا بودن سیستم عامل محبوب اندروید گامی دیگر در جهت رضایت مشتریان خود نهاده است.

  ظاهراً فروش محدود گوشی شیائومی 12T پیش‌ از رونمایی آغاز شده است

همان گونه که گفتم، این وسیله یک دانگل حدودا 9 سانتیمتری است که در داخل یکی از درگاه های HDMI تلویزیون قرار می گیرد. برق آن از طریق یک پورت Micro-USB که روی آن قرار دارد تامین می شود. لازم نیست کابل برق آن را حتما به اداپتور و برق متصل کنید. فقط کافیست کابل را به یکی از پورت های USB تلویزیون متصل کنید. دیگر همه چیز آماده است. کنترل این دستگاه نیز مانند دیگر کنترل های بدون دکمه ی شیائومی بوده و از طراحی مینیمالیستی برخوردار است. البته با توجه به نبود برنامه ی Patchwall، دکمه ی آن نیز از روی کنترل حذف شده است ولی همچنان دکمه ی مربوط به نتفلیکس و آمازون پرایم را دارد. می تی وی استیک شیائومی دارای پردازنده ی چهار هسته ای از نوع ARM Cortex A-53 است. این چیپ ست دارای کارت گرافیک Mali-450 بوده و با یک گیگ رم و 8 گیگی حافظه ی داخلی همراه شده است. اگر می خواهید بدانید این کانفیگ چقدر خوب است، باید بدانید تمام تلویزیون های اصطلاحا داخلی و حتی گاها خارجی هم اکنون از این کانفیگ برای تلویزیون های 2021 خود استفاده می کنند. این دانگل ساخت شیائومی دارای اندروید 8.1 است که برای رم موجود روی آن کاملا مناسب است. سخت افزار قدرمند و سیستم عامل مناسب، باعث شده است که بتونه انواع ویدئو ها با فرمت های حتی HEVC و H.265 را همراه با صدای دالبی بدون هر گونه لگ و با روانی کامل اجرا کنه.

xiaomi tvپردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. ریموت کنترل هوشمند یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند. ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند. برخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. بیشتر بخوانید: تلویزیونهای هایسنس ارزش خرید دارند؟ اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود.

  نحوه فعال سازی volte در شیائومی برای افزایش کیفیت تماس‌ (همراه اول+ایرانسل)

تلویزیون 65 اینچ شیائومی L65M5-5ASP پورت های ورودی خروجی متناسب با نیاز های امروزه را به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت دارد و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال و گیرنده دیجیتال پیشرفته می باشد و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون دارای وایفای نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac است و از باند های 2.4 GHz و 5 GHz پشتیبانی می کند. همچنین دارای بلوتوث نیز می باشد. شما می توانید سایر پورت های ورودی خروجی این تلویزیون را در تصویر مربوطه مشاهده نمایید. این ورودی خروجی ها در قسمت مشخصات فنی نیز درج شده اند. همانطور که پیش تر توضیح دادیم، این تلویزیون دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. همچنین دارای قابلیت Chromecast Screen Mirroring نیز می باشد و شما می توانید صفحه موبایل اندرویدی خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید. این قابلیت به کمک Chromecast میسر می شود و با دستگاه های اندرویدی سازگار است.

  • پشتیبانی از کروم کست داخلی
  • پشتیبانی از برنامه های Netflix, Youtube و Amazon Prime
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • سیستم عامل اندروید Android
  • خرابی مین برد
  • پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  • قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth

xiaomi tvاین تلویزیون توانایی پشتیبانی از Google Assistant را دارد. دیگر نیازی نیست با ریموت کنترل تلویزیون به جستجو بپردازد کافی است از دستیار صوتی Google Assistant استفاده کنید و آنچه را که میخواهید به زبان بیاورید. نیازی به جستجوهای طولانی و درد سر آمیز نخواهد بود، با قابلیت تشخیص صدای هوشمند همه چیز ساده خواهد شد. به وسیله این توانایی شما قادر خواهید بود تا از طریق فرمانهای صوتی خود با تلویزیون صحبت کنید و کارهای روزمره ای را که می خواهید انجام دهید به راحتی و با گفتن فقط یک جمله انجام دهید. این برنامه بسیار کارامد بوده به گونه ای که هم برای سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS بسیار کاربردی هستند. شما می توانید با نصب این برنامه بر روی گوشی همراه خود به راحتی داده های تصویری و صوتی را بر روی تلویزیون های شیائومی تماشا کنید. شما با این برنامه قادر خواهید بود از گوشی به عنوان ریموت کنترل هم استفاده کنید و از صفحه کلید آن برای تایپ و جستجوی محتوا در تلویزیون بهره برده و استفاده از تلویزیون را آسانتر کنید.

4 راه‌های خلاقانه برای بهبود تلویزیون شیائومی بهبود در تلویزیون شیائومی}

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ پرو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید