راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

xiaomi tvشیائومی تلویزیون های خود را با کیفیت های متفاوت روانه بازار کرده است و افراد می توانند از تنوع کیفیت این تلویزیون ها به خوبی استفاده نمایند. در این میان تمرکز ما روی چهار تلویزیون شیائومی Q1، P1، 4S و 4X می باشد و کیفیت تصویر آن ها را با هم مقایسه می کنیم. کیفیت تصویر این تلویزیون ها 4K می باشد یعنی همه آن ها تصاویر را با کیفیت 4K پخش می کنند که بسیار ایده آل و عالی است. 2160 پیکسل می باشد که با حدود 8 میلیون پیکسل می توانند ریزترین جزئیات را در نمایشگر خود به نمایش بگذارند تا تصاویر را با بهترین کیفیت در معرض دید کاربر قرار دهند. با وجود اینکه کیفیت تصویر این چهار تلویزیون یکسان است اما هر کدام می توانند تصاویری با کیفیت متفاوت پخش کنند زیرا برای بهتر شدن تصویر از ویژگی ها و فناوری های متفاوتی استفاده میشود. در میان این مدل ها تلویزیون Q1 مدل سال 2021 از بهترین کیفیت برخوردار است.

  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی
  • گیرنده دیجیتال پیشرفته
  • وای فای و بلوتوث نسخه 5.0
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-ARC
  • Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  • کشور سازنده: چین نسخه گلوبال

xiaomi tvاما نکته ی قابل تامل تلویزیون های بالارده و میان رده ی این برند است. که هر کدام با ویژگی های مختص به خود تولید و به بازار جهانی عرضه گشته اند. برند شیائومی از کمپانی های نوپا در زمینه ی تولید و ارائه ی لوازم الکتریکی می باشد. این برند فعالیت خود را در کشور چین که مقر اصلی آن پکن می باشد در سال 2010 استارت زده است. در ابتدا با تولید گوشی های هوشمند شیائومی به شهرت جهانی دست یافت و با سیل عظیم از استقبال کاربران مواجه شد و محبوبیت هایی را برای این برند چینی کسب نمود. در همان ابتدا و در مدت زمان کوتاه به دلیل اقتصادی بودن، محبوبیت هایی را برای شیائومی کسب نمود؛ چون تمامی قشر جامعه توانایی خرید آن ها را دارند. حال اگر از تاریخچه و فعالیت این دو برند بگذریم مهمترین قسمت مقایسه ی تلویزیون های این دوبرند می باشد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

در اولین نگاه، ظاهر آن بسیار ظریف و جالب است. کیفیتتصویر 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش میدهد. زاویهدید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحهنمایش را از محدودهی وسیعی فراهم میکند. نسبت تصویر در آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش میگذارد.برای توضیح در رابطه با درگاههای ارتباطی این تلویزیون، باید گفت که تعداد درگاههای USB آن دو عدد است. با استفاده از این دو پورت میتوانید فلشمموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایلهای موجود در آنها استفاده کنید. برای اتصال پخشکنندهها به این تلویزیون، تعداد درگاهای HDMI ان دو عدد است که قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD یا 4K به صفحهنمایش منتقل کنید. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. این تلویزیون بههمراه یک عدد ریموتکنترل بلوتوثی ارائه میشود که کارایی بسیار سادهای دارد.

  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟ / تست سلامت باتری لپ تاپ / ۱۰ اقدام ترسناک در شبکه های اجتماعی

در وهله اول باید بدانیم که اصلا این وسیله چیست و به چه کاری می آید! به زبان ساده “Mi TV Box 3” گجتی است که می تواند یک تلویزیون معمولی را به تلویزیونی هوشمند تبدیل می کند اما این تمام ماجرا نیست! طراحی زیبا، وزن کم و سخت افزار قدرتمند از ویژگی های بارز این تی وی باکس محسوب می شود. این دستگاه دارای دو پورت USB و یک پورت HDMI است همچنین ریموت کنترل آن مجهز به 8 دکمه کاربردی است. با وجود این دستگاه هوشمند می توانید فیلم ها و یا تصاویر و موسیقی موجود در گوشی موبایل و یا تبلت خود را با کیفیت 4K برابر با 3840×2160 پیکسل روی تلویزیون پخش کنید. شما از این طریق همچنین می توانید بازی های روی گوشی خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون تماشا و اجرا کنید. این نسخه از تی وی باکس، روی پلتفرم 64 بیتی اجرا میشود و از دستور صوتی پشتیبانی میکند، که این قابلیت به شما کمک میکند تا به دنبال ویدئوها بگردید یا پخشکننده را کنترل کنید.

تلویزیون ۶۵اینچی امپریال مدل EM-6580 نیز در رنج ۲۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان تومان نیز معامله میشود. تلویزیون ۸۲اینچ جی پلاس مدل GTV-82LU9250S حوالی ۵۳میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۸۶ اینچی ام جی اس مدل S86UB9111W به عنوان یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار به ۷۱میلیون تومان رسیده است. تلویزیون گران قیمت سونی مدل KD-65X8500G UltraHD – 4k به ۳۸میلیون تومان رسیده است. شهاب و تی سی ال از دیگر تلویزیونهای گران قیمت بازار است که به ترتیب حوالی ۳۷ و ۲۴ میلیون قیمت خورده است. در این جدول تمام تلویزیون های سونی موجود در سطح بازار ایران را قرار داده ایم تلویزیون های سونی نماد کیفیت و استحکام در عرضه ی صوت و تصویر است برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید. نکته 1 : اگر که می خواهید لیست قیمت آپدیت کامل تلویزیون های سونی را ببینید به لینک لیست قیمت تلویزیون های سونی مراجعه کنید. تلویزیون یکی از لوازم تصویری است که از گذشته نزدیک نمونههای مختلفی از آن تولید می شده است، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین و باکیفیتترین تلویزیون ها وارد بازار می شوند که تنوع رنگ و عملکرد عالی دارند.

xiaomi tvرزولوشن این دو تلویزیون به یک اندازه است اما هر چه سایز تلویزیون بزرگتر باشد تراکم پیکسلی بیشتر است. بدیهی است که پیکسلی علاوه بر رزولوشن بالای تصویر، باعث ثبات کیفیت در سایز های مختلف میشود. تلویزیون های امروزی هر کدام در استفاده از تکنولوژیهای جدید از یکدیگر پیشی میگیرند و عالیترین تکنولوژیهای روز دنیای الکترونیک را به کار میگیرند. یکی از این تکنولوژی ها، فناوری HDR یا Range High Dynamic که معادل فارسی آن محدوده داینامیک پویا است. این فناوری با افزایش تفاوت و فاصله میان تاریکی و نور، به واضحتر کردن تصویر میپردازد و تصویر خروجی را پویاتر و واقعیتر میکند. فناوری HDR دارای استانداردهای مختلفی است و در نسخههای مختلف موجود است. ، HDR10 از برترین این نسخهها هستند که در فناوریهای تصویر تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرند. فناوری HDR۱۰ پرو نسخه تکامل یافتهتر HDR10 است که توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و در تلویزیونهای جدید این برند موجود است.

  سامسونگ یا شیائومی؛ دوئل موبایل‌های چینی و کره‌ای در ایران

در یک کلام، شما در این تلویزیون 67% رنگ بیشتری می بینید.

اما همچنان OLED را از لحاظ میزان کنتراست برتر دانست. تکنولوژی دیگری که شیائومی در Mi TV 5 PRO مورد استفاده قرار داده است، تکنولوژی رندرینگ MEMC است که برای تلویزیون های سایز بزرگ مانند 65 اینچ بسیار ضروری است. این تکنولوژی باعث می شود که پردازنده ی تلویزیون تصاویر بلوری را تشخیص داده و مانع از پخش تصاویر بلوری شود و به نوعی آنها را اصلاح کند. علاوه بر این، برای عقب نماندن از رقابت، شیائومی در تلویزیون های می تی وی 5 پرو دست به نوآوری های جدیدی زده است. ابتدا اینکه استاندارد محدوده ی رنگ را از DCI-P3 قدیمی که مربوط به sRGB می باشد به استاندارد BT2020 تغییر داده است که 67% بزرگ تر بوده و مربوط به NTSC است. در یک کلام، شما در این تلویزیون 67% رنگ بیشتری می بینید. در کنار این موارد، این تلویزیون پرچم دار دارای نسل 9 موتور کیفیت تصویر است تا با استفاده از 20 الگوریتم تعریف شده، بهترین انتخاب رنگ و کنتراست را به نمایش در بیاورد.

  • خودتان باشید، آموزنده باشید
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS
  • مشخصات کلی
  • ساسان امین نژاد – خرداد 17, 1400
  • کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  • وضوح تصویر: 4K

کمپانی سامسونگ در اوایل تأسیس در عرصه ترهبار و میوه فروشی فعالیت داشته است و در سال ۱۹۶۹ در تخصص صنعتی و فنی شروع به کار کرده است. این کمپانی اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را در سال ۱۹۷۰ رونمایی کرده و اولین تلویزیون رنگی را در سال ۱۹۷۷ روانه بازار کرد. کمپانی سامسونگ یکی از کمپانیهای محبوب میان مردم است که هر ساله تلویزیونهایی با کیفیت بالا را به بازار مصرف عرضه میکند. برای مثال تعداد زیادی از کاربران امروزه مشتاق خرید تلویزیون کریستال سامسونگ هستند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. شیاومی کمپانی نوظهور چینی است که در سال ۲۰۱۰ پا به عرصه الکترونیک گذاشت و توانست در مدت زمان کم به یکی از برندهای مشهور تبدیل شود. به گونهای که توانست در این زمان کم در لیست بالاترین انتخابهای مشتریان قرار بگیرد. شرکت شیائومی از بزرگترین شرکتها در زمینه طراحی الکترونیک است.

  تلویزیون شیائومی 65 اینچ P1 مدل L65M7

xiaomi tvدر این روش شما به هیچ مبدل و یا آداپتوری نیاز ندارید و تنها با استفاده از یک کابل USB میتوانید از تلویزیون شفاف شیائومی قیمت آن بهره ببرید. برای استفاده از این قابلیت دستورالعملهای زیر را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Developer Options گزینه USB Debugging را فعال کنید. مرحله 2. یک سر کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به درگاه USB تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. در منو Use USB For در تنظیمات گوشی، گزینهFile Transfer را انتخاب کنید. مرحله 4. دکمه Source را که بر روی کنترل قرار دارد فشار دهید و سپس گزینه USB Device را انتخاب کنید. مرحله 5. عکس، ویدئو یا موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید، تا پخش شود. به این ترتیب گوشی شما به تلویزیون متصل میشود و شما میتوان عکسها و ویدئوهای خود را در آن مشاهده کنید. WiFi Direct یکی دیگر از روشهایی است که با استفاده از آن میتوان گوشی را به تلویزیون متصل کرد. در واقع WiFi Direct نوعی بلوتوث پیشرفته بوده که اتصال بیسیم را بین دو دستگاه برقرار میکند با این تفاوت که از سرعت بالاتر و برد بیشتری برخوردار است.

از نظر امکانات ارتباطی، تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی از وای فای دوال بند ۲.۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی برخوردار است و از دکودینگ دوگانه DTS و Dolby پشتیبانی میکند. سیستم صوتی توانمند دوگانه ۱۲.۵ واتی نیز میتواند صداها را با وضوح بالایی پخش کند. بدیهی است که این تلویزیون با یک ریموت کنترل عرضه میشود، ولی اگر بخواهید میتوانید به لطف یک میکروفون میدان دور، با صدای خود نیز آن را کنترل کنید. برای ارتباط کاربر با تلویزیون از دستیار مجازی Xiao Ai استفاده میشود. این تلویزیون همچنین با پلتفرمهای اندروید، آی او اس، ویندوز و مک سازگار است و میتواند به آنها متصل شود. از دیگر امکانات تلویزیون ES70 شیائومی باید به سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک ورودی AV، یک ورودی شبکه و یک ورودی آنتن اشاره کرد. شیائومی این دیوایس را با قیمت حدودی ۶۲۰ دلار (حدود ۱۹ میلیون تومان) وارد بازار چین میکند که برای چنین تلویزیون غول پیکری فوقالعاده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی یا ال جی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید