راهنمای خرید تلویزیون شیائومی + مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟

xiaomi tvهمچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از پلاستیک باکیفیت و محکمی استفاده میکند. همچنین در قسمت پایین نمایشگر تلویزیون لوگو Xiaomi به چشم میخورد. این کمپانی تنوع بالایی در تولید تلویزیون دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود تلویزیون مورد نیاز خود را خریداری نمایید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم. 1) تلویزیون های شیائومی led هستند که طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیونهای LCD دارند و مصرق برق شان نیز کمتر است. 2) قیمت بسیار مناسب تلویزیون شیائومی نسبت به برند های دیگر. 3) هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی و سیستم عامل اندروید ANDROID 9 که در تمام سری های آن وجود دارد. 5) استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH که این تلویزیون ها را برای گیمر ها به یک گزینه مهم تبدیل می کند زیرا با این قابلیت تصاویز با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری نمایش داده می شوند.

روش برای بهبود تلویزیون شیائومی را اعمال کنید|نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد تلویزیون شیائومی فاش شد|تلویزیون شیائومی – انتخاب بهترین تکنیک}

xiaomi tvاین تلویزیون همچون تعداد زیادی از تلویزیونهای میان رده بازار دارای پایههای دوطرفه است. این پایهها با استحکام کافی، وزن 11.7 کیلوگرمی بدنه تلویزیون را روی خود نگه میدارند. شیائومی 50P1 دارای بدنهای با ضخامت 89.2 میلیمتری است که ظرافت کافی را به آن هدیه بخشیده است. با وجود ضخامت کم میتوانید تلویزیون را از طریق براکت دیواری به دیوار متصل کنید. با توجه به ضخامت بدنه، اندکی بیرون زدگی از دیوار غیر قابل صرف نظر خواهد بود. با وضوح 4K Ultra HD، شگفتی را تجربه کنید! کیفیت تصویر اصلیترین پارامتر در تعیین ارزش واقعی تلویزیون است. تلویزیون شیائومی 50P1 با ارائه وضوح واقعی 4K Ultra HD در نمایشگر خود شما را به شگفتی وا میدارد. وضوح 4K، تصاویری واقعیتر را با جزئیات و عمق بیشتر ارائه میدهد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صفحه نمایش، جزئیات 4 برابری وضوح فول اچدی را ارائه میدهد. پشتیبانی از فناوریهای پیشرفته در بخش تصویر عملاً به معنای کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. HDR (محدوده دینامیکی بالا) بزرگترین پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر تلویزیون بود.

چگونه بهبود در تلویزیون شیائومی در 60 دقیقه

شیائومی اخیرا تلویزیون های خود را با ویژگی هایی منحصر به فرد روانه بازار کرده است. در واقع شیائومی یک برند جدید در عرصه تولید تلویزیون هر چند محصولات زیادی از قبیل گوشی های هوشمند و یا تبلت و دیگر وسایل صوتی و تصویری را دارد. تلویزیون شیائومی MI 4X یکی از مدل های این شرکت است که هم با قیمتی مقرون به صرفه و هم با ویژگی هایی کاربردی روانه بازار شده است. تلویزیون MI 4X دارای صفحه نمایش IPS است که زاویه دید 178 درجه دارد. شما اگر این تلویزیون را با زاویه دید تماشا کنید، مشاهده خواهید کرد که هنوز کیفیت تصوی رو روشنایی پابرجا است و زاویه دید تاثیری در کیفیت نمایش تصویر نمی گذارد. تلویزیون 4X شیائمی کیفیت تصویر HDR 4K را دارد که در آن صفحه نمایش تصویر را با رزولوشن 8 میلیون پیکسل نمایش می دهد. آنچه در این جه توجه ما رابه خود جلب کرده است، زمان پاسخگویی است که برابر با 6.5 میلی ثانیه است.

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

تلویزیون شیائومی Mi 4s : با نقد و بررسی ای دیگر از محبوب ترین تلویزیون ها با شما هستیم. این بار مهمان میز نقد و بررسی ما سری یک تلویزیون خاص و ویژه هست که کلی هم سروصدا کرده ! بله مدل Mi Tv 4s برند خوش نام شیائومی که با موفقیتش در عرصهی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی تصمیم به تصاحب و ورود به رقابت تنگاتنگ بازار تلویزیون ها هم که بشدت رقیب های سرسختی داره گرفت. شیائومی Mi Tv 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت میشود. این تلویزیون در دستهی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4s در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند. این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست.

آیا قیمت تلویزیون های شیائومی پایین است؟

اگر می خواهید از زیبایی های طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما می آید! تلویزیون های شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ می پاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستاره ای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم. آیا قیمت تلویزیون های شیائومی پایین است؟ بدون هیچ مقدمه چینی می گوییم بله! قیمت در تلویزیون به موارد زیادی از جمله نوع پنل و سیستم عامل استفاده شده در آن بستگی دارد که البته شیائومی در این موارد کم کاری نکرده است. سیستم عامل اندروید مهمان هر کدام از تلویزیون های شیائومی است و از آنجایی که کاربران این پلت فرم را به تایزن و وب او اس ترجیح می دهند بهتر توانسته اند با آن کنار بیایند. اگر بخواهیم دسته بندی کنیم باید بگوییم تلویزیون سونی بیشترین قیمت را در بین رقبا دارد و پس از آن تلویزیون های ال جی و در رتبه سوم تلویزیون سامسونگ. 🔸 تلویزیون های LED: این تلویزیون ها قیمتی اقتصادی دارد و از پنل LCD با نور پس زمینه LED استفاده می کنند.

  1. پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  2. سیم پیچی و اتصالات
  3. تایید هویت
  4. گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
  5. قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  6. قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  7. وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac

 

xiaomi tvاکنون می توانید برنامه های مورد نیاز خود را بر روی حافظه ی این تلویزیون ذخیره کنید. تفاوت ، فرق و مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی ؛ اگر بخواهیم تلویزیون های شیائومی را با دیگر مدل ها از نظر طراحی مورد قیاس قرار دهیم به این نکته می رسیم . که طراحان این برند چینی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. در سایزهای مختلف اعم از 32، 43، 55، 65 اینچ موجود می باشند، از این رو با توجه به نیاز خود می توانید سایز مد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. شیائومی فریم نمایشگر های خود را به حدی باریک و ظریف طراحی می کند به حدی که به سختی دیده می شود اغراق. این نوع طراحی در اجرای عالی تصویر نیز موثر می باشد. پایه های دو شاخه ای برای اغلب آن ها در نظر گرفته است. پنل پشتی را نیز با دقت و با کمترین ضخامت طراحی نمودند. پورت و درگاه های ارتباطی اعم HDMI و USB و اپتیکال و..

xiaomi tvطراحی زیبای یک تلویزیون اولین و مهم ترین چیزی است که به چشم خریدار می آید البته می تواند مهم ترین قسمت خرید تلویزیون نباشد. اما اگر تلویزیونی که خریداری می کنید ظاهرش به اندازه ی کافیجذب کننده نباشد، آن را علی رغم همه ی مزایای داخلی اش انتخاب نکنید. پس باید حواستان باشد که تلویزیونی که خریداری می کنید به اندازه ی کافی زیبا و مدرن باشد و از پولی که برای آن پرداخت می کنید بیشتر بیارزد. از این نگاه، تلویزیون می تی وی کاملاً دارای چنین ظاهر ارزنده ای است. در حالت خاموش، تلویزیون شیائومی 55 اینچ، نوار نازک و زیبایی از جنس آلومینیم آندایز شده ی براق دارد که حس خوب یک تلویزیون گران را به شما منتقل می کند. در نوار پایینی تلویزیون نیز آرم Mi را مشاهده می کنید. دو پایه از جنس فولاد نیمه براق با رنگ کوره ای سیاه رنگ هستند. با این حال، در زیر پایه ها و در محل قرار گیری پایه ها بر روی میز، لاستیک عاج داری تعبیه شده است که باعث می شود خاطر جمع شوید برای طراحی این تلویزیون وقت صرف شده است.

  تصویر گوشی تاشدنی بعدی شیائومی جزئیاتی از طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

شیائومی در ساخت این تلویزیون از پردازنده مرکزی چهار هستهای A55 استفاده کرده است. این پردازنده پیشرفت سرعت عملکرد تلویزیون را به شدت بالا خواهد برد تا شما در کسری از ثانیه به آنچه میخواهید دسترسی پیدا کنید. این مدل همچنین به پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 مجهز شده است. این پردازنده پیشرفته به شما اجازه میدهد بازیهای گرافیکی را با سرعت عمل عالی در صفحه نمایش اجرا کنید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است؛ این میزان، سرعت اجرای برنامهها را در تلویزیون هوشمند 50P1 بالا برده و به شما اجازه میدهد به راحتی بین برنامههای مختلف جابجا شوید. حافظه داخلی 16 گیگابایت نیز فضای کافی برای ذخیره سازی محتوای متنوع را در اختیار شما میگذارد. برخورداری از صدای باکیفیت در کنار وضوح تصویر مناسب از دلایلی میباشد که باعث محبوبیت و خرید تلویزیون شیائومی 50P1 شده است. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله بهرهمند شده که شامل 2 بلندگو میباشد.

  • قیمت اقتصادی
  • ساسان امین نژاد – فروردین 30, 1400
  • طراحی ساده و قدیمی
  • پردازنده ی گرافیکی
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG، GIF، JPG، BMP و
  • تماس با ما
  • حافظه ذخیره سازی: 16GB

و خود را مانند یک تابلو زیبا و زنده بر روی دیوار نشان می دهد. بدون این که هیچ گونه کابل و سیمی نمایان باشد و نمای محیط خانه را بسیار زیبا می کند. تلویزیون شیاومی P1 بسیاری از فن آوری های بروز در صنعت تلویزیون سازی را kalinab.com دارد. و برنامه های هوشمندی را پشتیبانی می کند. تا بهترین کیفیت را به مشتریانش بدهد و از نظر کیفیتی در درجه بالایی قرار دارد. یکی از این فن آوری ها، DOLBY VISION هوشمند می باشد. این فن آوری ترکیب رنگ را به صورت زنده و طبیعی در تلویزیون دریافت می کند . و برترین تصویر را ارائه می دهد. DOLBY VISION علاوه بر ترکیب رنگ زنده و پویا، HDR را به بالا ترین حد ممکن می رساند . و وضوح تصویر را با نمایش تمام جزئیات تصاویر و محتوا به صورت دقیق به اشتراک می گذارد. و پیکسل بندی تصاویر را به صورت روان و صاف در می آورد. طوری که مخاطبان و بینندگان از تماشای بهترین و برترین تصاویر تلویزیونی لذت می برند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی 4s 67 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید