راهنمای خرید و قیمت تلویزیون شیائومی و مانیتور گیمینگ شیاومی

xiaomi tvشیائومی در تولید لوازم الکترونیکی بسیار موفق بوده و به موفقیتهای بسیاری دست یافته است. شیائومی در تولید گوشی موبایل فوق العاده عمل کرد و اکنون به یکی از برترین گزینههای خرید تبدیل شده است. حال شیائومی به تولید تلویزیون نیز پرداخته است و تلویزیونهایی با کیفیت و امکانات بسیار را تولید نموده است. شیائومی از ظاهر بسیار زیبا و قابلیتهای چشمگیر کمک گرفته تا در بازار طرفداران خود را راضی نماید. تلویزیونهای Xiaomi در سایزهای متفاوت به بازار معرفی شده و هر نوع نیازی را کاملاً برطرف خواهد کرد. قیمت تلویزیونهای شیائومی بسیار ایده آل و مناسب بوده و کیفیتی بسیار مناسب را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون شیائومی با استفاده از پنل های LED تصاویری درخشان و سریع را به نمایش گذاشته و از هر زاویه تصویری کامل و دقیق را ایجاد خواهد کرد. شیائومی در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. تلویزیون شیائومی به لطف استفاده از سیستم عامل Android بیشترین امکانات و قابلیتها را در اختیار کاربر قرار داده و بیننده را کاملاً سرگرم خواهد کرد.

این پنل می تواند تا 400 نیت روشنایی را نیز ایجاد کند.

xiaomi tvشیائومی آینده ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین و حتی جهان است. این شرکت بر اساس الگو برداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به صنعت لوازم خانگی و همچنین الکترونیکی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از محصولات مهم در محصولات لوازم خانگی است. تلویزیون شیائومی Mi TV 4S را می توان قدم بزرگ شرکت شیائومی برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار تلویزیون دانست. پنل این تلویزیون ساخت شرکت LG می باشد یعنی IPS بوده و به تبع تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش می دهد. این پنل می تواند تا 400 نیت روشنایی را نیز ایجاد کند. پنل تلویزیون شیائومی 4S را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چرا که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع 4K (3840×2160) و 10 بیت است. با توجه به نوع پنل IPS، زاویه دید 178 درجه و کنتراست مناسب ارائه می شود. نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED بوده و از لحاظ پیکسل سوخته نباید نگران باشید.

  1. افرالند – 1 سال پیش
  2. رفرش ریت: 120 هرتز
  3. استفاده از فناوری UpScaling
  4. قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  5. سیستم عامل Android
  6. کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  7. پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  8. حافظه رم داخلی 2GB DDR

شیائومی خرداد ماه از تلویزیونهای سری F2 با سیستم عامل Fire OS آمازون و رابط کاربری Fire TV رونمایی کرد. کمتر از یک ماه این شرکت اکنون تلویزیونهای شیائومی TV A2 را با سیستم عامل Android TV معرفی کرده است. سری تلویزیونهای شیائومی TV A2 در چهار مدل 32، 43، 50 و 55 اینچ عرضه میشوند. این در حالی است که سری تلویزیونهای شیائومی F2 در سه اندازه وارد بازار میشوند و خبری از مدل 32 اینچی در این سری نیست. تمامی مدلها از پنل LCD با نور پس زمینه LED بهره میبرند. به غیر از مدل 32 اینچی که از نمایشگر HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل بهره میبرد، سایر مدلها 4K بوده و با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل عرضه میشوند. همه مدلها از نرخ بروزرسانی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه بهره میبرند. مدلهای 4K از عمق رنگ 10 بیتی، MEMC ،HDR10 ،HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکنند. تلویزیونهای این سری از چیپست چهار هستهای ARM Cortex-A55 بهره میبرند، البته مدل 32 اینچی به جای بهرهمندی از ARM Mali G52 MP2، با پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 ضعیفتر عرضه میشود.

  • حافظه رام (ROM) از نوع eMMC
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • کیفیت تصویر قابل قبول
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی
  • Dolby Audio

  میکس فولد 2 شیائومی احتمالاً باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشدنی بازار خواهد بود

xiaomi tvشیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط کارآفرین سریال لی جون بر اساس جملهٔ”نوآوری برای همه” تأسیس شد. آنها معتقد بودند که محصولات باکیفیت بالا که با فناوری پیشرفته ساختهشدهاند باید برای تلویزیون شیائومی 4s قیمت همه قابلدسترسی kalinab باشند. آنها سختافزار، نرمافزار و خدمات اینترنتی قابلتوجهی را برای کمک طرفداران Mi ایجاد کردند. محصولات شیائومی که در حال حاضر شامل تلفنهای هوشمند Mi و Redmi، تلویزیون شیائومی و جعبههای set-top، روترهای Mi و محصولات Mi Ecosystem و سایر لوازم جانبی است. شیائومی با حضور در بیش از ۳۰ کشور و منطقه، رد پای خود را در سراسر جهان گسترش میدهد تا به یک برند مشهور جهانی تبدیل شود. تلفنهای همراه، محبوبیت برند شیائومی را بالا بردند. اما از اهداف و ویژگیهای این شرکت، توسعه سایر محصولات فنآوری است که یک احساس واقعی و ماندگار را نسبت به این برند در بین مردم ایجاد کند. در این مطلب به تلویزیون شیائومی که بانام Mi TV شناخته میشود، اشاره میکنیم. همانطور که میبینیم روزانه، تعداد علاقهمندان به این برند، بیشتر و بیشتر میشود.

از این رو شما خریدی ناب و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

از این رو سعی کنید قبل از خريد حتما نیازهای خود را شناسایی کنید تا بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید. فروش تلویزیون شیائومی بانه با سرویس ها و خدمات ویژه ای در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام همراه شده است. پرداخت درب منزل ، تضمین اصالت و سلامت کالا ، امکان بازگشت محصول تا 7 روز و ارسال سریع از جمله سرویس های ویژه فروش تلویزیون های شیائومی است. از این رو شما خریدی ناب و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. کمپانی چینی xiaomi هر ساله سعی کرده مدل تی وی های مختلف را در اندازه ها و سایزهای متفاوتی تولید کند تا هر کاربر با توجه به نیاز خود بتواند مناسب ترین مدل را انتخاب کند. در خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی led حتما اندازه مناسب را انتخاب کنید. تلويزيون شيائومي 32 اینچ 43 50 اینچ 55 اینچ 65 75 اینچ موجود است. البته مانیتور گیمینگ های 34 اینچ 27 و 23 اینچ را نیز می توانید خریداری کنید. سایز های کوچک مانند 32 برای اتاق خواب گزینه ای مناسب است.

  شیائومی تلویزیون هوشمند و پرچمدار Mi TV Master خود را معرفی کرد

ریموت کنترل تلویزیون شیائومی همانیست که در دیگر مدلها از جمله Mi TV 4S (بررسی دیجیاتو) دیدهایم. این ریموت طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت فوقالعادهای دارد، ضمن اینکه جمعوجور و سبک است. دو دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامههای آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس روی این ریموت تعبیه شده که البته در ایران kalinab.com کاربرد زیادی ندارند. خبری از دکمه قطع صدا هم نیست اما با دو بار فشردن دکمه کاهش حجم صدا میتوانید صدا را قطع کنید. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است. این میکروفون در قسمت زیر بدنه تعبیه شده و کلید مخصوص به خود را دارد تا در صورتی که به آن نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید. با توجه به اینکه اندروید تیوی ۱۱ هنوز فراگیر نشده، تلویزیون شیائومی Mi TV P1 همانند اکثر تلویزیونهای بازار به سیستمعامل اندروید تیوی ۱۰ مجهز شده است. رابط کاربری ساده این سیستمعامل شاید به مذاق همه خوش نیاید ولی اگر دنبال عملکرد روان و بیدردسر تلویزیون هوشمند هستید احتمالاً مشکلی با آن نخواهید داشت.

ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند. برخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود. برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید. همچنین از ویژگی های تلویزیون های شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت را ارائه میدهند.

  آموزش راه اندازی و نصب تلویزیون شیائومی ، راهنمای استفاده

بیاموزید برای شروع تلویزیون شیاومی

تلویزیون های کیولد شیاومی در سال 2022 با سیستم صوتی قدرتمند و 2 کاناله خود قادر است میزان صدای 30 وات را از 2 اسپیکر و بلندگوی خود منتشر کند. هر کدام از بلندگوها صدای 15 واتی را پخش می کنند. سیستم عامل اندروید که امکانات زیادی را در اختیار کاربران می گذارد و نوعی رابط کاربری هوشمند محسوب می شود از دیگر ویژگی های شایان ذکر این محصول از برند شیاومی است. Google TV، رابط کاربری و مدیر پخش برنامه ها در تلویزیون شیائومی 50Q2 است. دستیارهای صوتی، امکان دانلود انواع برنامه ها، 16 گیگابایت حافظه داخلی از امکانات اسمارت تلویزیون 50 اینچ شیائومی Q2 به شمار می آیند. تلویزیون کیولد کیو 2 با رفرش ریت 60 هرتز و عدم پشتیبانی از پورت HDMI.1 نتوانسته امکانات گیمینگ را در خود جای بدهد. تلویزیون شیاومی مدل 50Q2 دارای طراحی زیبا و بی نظیری می باشد که در سال 2022 میلادی تولید و روانه بازار گردید.

این تلویزیون دارای فن آوری MEMC است که این فن آوری برای جبران فریم تصاویر، کاربرد دارد و جزئیات دقیق تصاویر را در حالت پخش قرار می دهد. این باعث به وجود آمدن کیفیت تصویر 4K UHD می شود و بهترین کیفیت را به صفحه نمایش می بخشد. فیلمهای سینمایی را که از فریم پایینی برخوردار اند را جبران کرده و فریم بندی جدیدی را ارائه می دهد. جزئیات تصاویر را جبران می کند. ذات بسیاری از تصاویر به گونه ای است که دارای سرعت بالا هستند و یکی از خصوصیات این تصاویر این است که به مقدار میلی ثانیه در پخش تصویر تأثیر میگذارند. تلویزیون شیاومی p1 با کمک تکنولوژی MEMC فاصل در تصاویر را با رنگ و مشخصات همان تصاویر به صورت شبیهسازی در می آورد و شکاف بین فریمهای بعدی را جبران میکند. و این کار باعث می شود که تصویری زیبا و روان و عاری از لکنت و پارگی را به نمایش در می آورد. با وجود تلویزیون شیائومی 55 اینچ P1 هیچ کس از اینترنت و دنیای اینترنت عقب نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید