ردمی دو گوشی ردمی نوت 11E 5G و 11E Pro را رسماً در چین عرضه کرد

ردمی، زیربرندی از شیائومی روز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ دو گوشی ردمی نوت 11E 5G و 11E Pro را رسماً در چین عرضه کرد. ردمی نوت 11E Pro درواقع همان مشخصات همتای بین‌المللی خود یعنی ردمی نوت 11 Pro 5G را حفظ کرده و به صفحه‌نمایش لمسی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی ۶٫۶۷ اینچی ساخت سامسونگ مجهز است که وضوحی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد.

Redmi Note 11E Pro

پردازنده‌ی به‌کاررفته در این گوشی، اسنپدراگون 695 کوالکام است و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری ردمی نوت 11E Pro برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ردمی نوت 11E Pro با قیمتی حدود ۲۶۹ دلار، نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی با قیمتی معادل ۳۰۰ دلار و نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن با قیمت ۳۳۲ دلار از ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) دردسترس خواهد بود.

Redmi Note 11E

از سوی دیگر، گوشی ردمی نوت 11E 5G با قیمتی ارزان‌تر معادل ۱۸۹ دلار برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۲۰۵ دلار برای نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روز ۱۸ مارس ۲۰۲۲ (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 11E 5G به تراشه‌ی دایمنسیتی 700 مجهز است و از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی LCD در ابعاد ۶٫۵۸ اینچی بهره‌ می‌برد. ماژول دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و ظرفیت باتری آن نیز برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی و تحت چه عنوانی به بازارهای بین‌المللی راه خواهد یافت.