ردمی پد ظاهراً می‌تواند با تبلت‌های اندرویدی ارزان‌قیمت‌تر رقابت کند

شیائومی سال‌های زیادی است که مجموعه تبلت‌های Pad خود را عرضه می‌کند و قدمت آن به Mi Pad شیائومی در سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. این تبلت‌ها عموماً از ویژگی‌های رده‌‌بالایی برخوردار هستند و ظاهراً این شرکت روی تبلت جدید دیگری کار می‌کند.

به‌نقل از androidauthority و براساس گزارش IT Home، شیائومی اخیراً نظرسنجی را برای برخی از کاربران چینی ارسال کرده و مشخص شده که یکی از سؤالات به ردمی پد 5G اشاره دارد. جدای از نام «پد» که به ما می‌گوید این محصول شیائومی، تبلت است، این نام در کنار مدل‌های دیگری مانند شیائومی پد ۵ و شیائومی پد ۵ پرو قرار دارد.

به‌گفته این رسانه، در نظرسنجی یادشده از کاربران درباره‌ی استفاده آن‌ها از Mi Magic Sharing Center که امکان اشتراک‌گذاری یکپارچه محتوا در دستگاه‌های شیائومی را امکان‌پذیر می‌کند، سؤال شد.

با نگاه به گستره‌ی فعالیت فعلی شیائومی، ظاهراً تبلت مقرون‌به‌صرفه‌تری از شرکت در راه است. قیمت شیائومی پد ۵ با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچ و تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ از ۳۴۹ یورو در اروپا (حدود ۳۶۷ دلار) شروع می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

از سوی دیگر، دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه مانند سری ریلمی پد و نوکیا T20 مشخصات پایین‌رده و برچسب قیمتی زیر ۳۰۰ دلار را ارائه می‌دهند؛ بنابراین ردمی پد از نظر تئوری می‌تواند این شکاف قیمتی را پر کند و با تبلت‌های جدیدی مانند ریلمی و نوکیا رقابت کند.

ردمی پد ظاهراً از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد که برای تبلت‌های ارزان‌ مشخصه‌ای نایاب است. همچنین حوزه‌ی تبلت‌های اندرویدی به‌دلیل تقاضا در طول بیماری کرونا چشمگیر بوده؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که ردمی با تبلت جدیدش به این گروه رقابتی بپیوندد.

  قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات)