ردمی K50 پرو و ردمی K50 با تراشه‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰ و دایمنسیتی ۸۱۰۰ معرفی شدند

شیائومی اوایل سال جاری اولین مدل سری ردمی K50 یعنی ردمی K50 گیمینگ را معرفی کرد. این شرکت اکنون دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو را نیز معرفی کرده است. مدل پرو این گوشی از دوربین بهتر، شارژ سریع‌تر و البته تراشه‌ی قدرتمندتری بهره می‌برد. علاوه‌براین K50 پرو در نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش GSMArena، ردمی K50 پرو به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده است؛ پردازنده‌ای که با فرایند چهار نانومتری TSMC ساخته شده و از هسته‌ی کورتکس X2 آرم با حداکثر فرکانس کاری ۳٫۰۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. این گوشی همچنین به سیستم خنک‌کننده‌ی هفت‌لایه مجهز شده است. ردمی K50 نیز از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره می‌برد.

هر دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو از نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD پلاس) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. پنل این دو گوشی همچنین با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس وکتوس محافظت می‌شود. این دو دستگاه به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX596 مجهز شده‌اند.

رنگبندی ردمی K50 پرو

ردمی K50 پرو از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بزرگ ۱/۱.۵۲ اینچی سامسونگ با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برد. یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دومگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل می‌کنند. ردمی K50 نیز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX582 با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است که در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو تعبیه شده است.

ردمی K50 پرو و K50 از بلوتوث ۵٫۳ و NFC بهره می‌برند و به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کنند. K50 پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری K50 پرو فقط در ۱۹ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می‌شود. نکته‌ی جالب این است که K50 از باتری بزرگ‌تر ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد ولی سرعت شارژ آن ۶۷ وات است.

  چگونه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی بسیار بد برخورد کنیم

ردمی k50

مقاله‌ی مرتبط:

سری ردمی K50 در چهار رنگ مشکی، سبز، نقره‌ای و آبی به‌ بازار عرضه خواهند شد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی ردمی K50 پرو با رم هشت گیگابایت با قیمت ۴۷۲ دلار به‌فروش خواهد رسید. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز با رم هشت گیگابایت با قیمت ۵۲۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. درنهایت مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۶۳۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل ۱۲۸ گیگابایتی ردمی K50 با رم هشت گیگابایتی با قیمت ۳۷۸ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۴۴۰ دلار به‌بازار عرضه خواهد شد.