رونمایی از سه پرچمدار شیائومی در نمایشگاه ایران تلکام 2017

تهران- ایرنا- شرکت شیائومی چین همزمان با سومین روز نمایشگاه ایران تلکام 2017 در سالن همراه اول، از سه محصول جدید رونمایی کرد.

به گزارش چهارشنبه شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم از گوشی اندرویدA1 که با همکاری گوگل به تولید رسیده به عنوان اولین محصول این شرکت اشاره شد.
پس از گوشی Mi5 که سال گذشته در نمایشگاه تلکام رونمایی شد و تا اواسط سال گذشته میلادی در رده اول فروش در بین تمامی برندها و مدل های دنیا قرار گرفت، در نمایشگاه امسال گوشی Mi6 به عنوان دومین پرچمدار شیائومی رونمایی شد.

همچنین پس از رونمایی از فبلت Mi Max1 در سال گذشته، امسال این شرکت از Mi Max2 رونمایی کرد.
طبق اظهارات کارشناسان، گوشی های شیائومی از نظر سخت افزاری تفاوتی با برندهای مطرح دنیا نداشته و این شرکت محصولات خود را به شیوه آنلاین و از طریق اپراتورهای تلفن همراه به فروش می رساند که همین موضوع موجب می شود هزینه های تمام شده این شرکت در قیاس با سایر برندهای تولید کننده تلفن همراه، کاهش قابل توجهی داشته باشد. بر همین اساس قیمت های این گوشی ها در رقابتی ترین حالت ممکن است.
این گوشی ها از سیستم رایانش ابری برخوردار هستند و تا پنج گیگا بایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات کاربران دارند.
ه گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2017) از دوشنبه با حضور 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 102 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها از 15 کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
این نمایشگاه تا بیست و هفتم مهرماه برپاست.

  شیائومی دومین سازنده تلفن های هوشمند در جهان/ دست رباتیک، جدیدترین اختراع محققان برای انجام بازی کامپیوتری

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
[email protected]
اقتصام*9123*1961* تنظیم: زهره دریغ گفتار* انتشار: مریم مسعود

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

معلمان پرچمدار انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده صبح سه شنبه در آئین توزیع ١٦ هزار بسته معیشتی که در قالب پنجمین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان فارس در شیراز برگزار شد به نقش مرجعیت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان پرچمدار انقلاب و نماینده حاکمیت هستند. حضور معلمان در عرصه‌های تعلیم و تربیت طی سال‌های گذشته مبرز شده است.

  قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ گلوبال 2023 مدل 4S خرید محصولات شیائومی

معاون وزیر آموزش‌پرورش با بیان اینکه فرهنگیان در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند، افزود: در استان فارس ۳ هزار و ۴۰۰ شهید فرهنگی و ٣٦ هزار دانش شهید گواه این موضوع هستند. طی ۴۳ سال گذشته، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در کنار بدنه انقلابی و جهادی آموزش و پرورش، تداعی کننده نقش برجسته خود در همه عرصه‌ها بوده‌اند.

وی تصریح کرد: مدرسه سازی، مدرسه داری، مدرسه یاری و …برگرفته از نقش ممتاز مشارکت مردم و فرهنگیان در حوزه مشارکت است. اکثریت فرهنگیان که فیش حقوقی بالایی هم ندارند در بحث درمان و کمک به بیماران صعب‌العلاج و تهیه بسته‌های معیشتی و… به خوبی ورود کردند.

محمودزاده در پایان سخنان خود به تلاش جدی دولت در خصوص اجرای لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس نیز در این مراسم یادآور شد: ۱۶ هزار بسته معیشتی با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان تهیه شده است که امروز در شیراز ۸ هزار بسته و در روز ۲۳ اسفندماه، ۸ هزار بسته دیگر در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

ناصر جوکار با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست، خاطر نشان کرد: انبیا برای انفاق مبعوث شدند؛ نه برای جمع آوری مال. ما هم به عنوان معلم که رساله عملیه سند تحول بنیادین هستیم، می‌بینیم که طی دو سال گذشته و با شیوع کرونا، فرهنگیان سخاوتمندانه در بحث تأمین بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان ورود کردند.

کد خبر 5442146