سری ردمی K50 از نمایشگری با رزولوشن WQHD و گوریلا گلس ویکتوس بهره خواهند برد

سری ردمی K50 در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) رسماً معرفی خواهند شد. این سری در سه نسخه با تراشه‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه خواهد شد. اکنون با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی این گوش‌ها، اطلاعات دیگری درمورد مشخصات آن‌ها دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش GSMArena، سری ردمی K50 اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به بلوتوث ۵٫۳ خواهند بود که از LC3 نیز پشتیبانی خواهند کرد. LC3 جانشین کدک صوتی SBC است که کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این گوشی‌ها همچنین از گواهی Hi-Res Audio (سیمی و بی‌سیم) و از بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی‌ اتموس بهره خواهند برد.

سری ردمی K50 همچنین به نمایشگر اولد ساخت سامسونگ مجهز خواهند شد. نمایشگر این گوشی‌ها از وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بهره خواهد برد که تراکم پیکسلی آن را به ۵۲۶ پیکسل‌براینچ می‌رساند. از دیگر مشخصات نمایشگر این محصولات می‌توان به پشتیبانی از دالبی‌ویژن، DC dimming و محافظ گوریلا گلس ویکتوس اشاره کرد. دیسپلی‌میت قبلاً این پنل را آزمایش کرده و رتبه‌ی A پلاس را به آن داده است.

ردمی K50 همچنین از وای‌فای ۶ با پهنای باند ۱۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این گوشی‌ها می‌توان به موقعیت‌یاب دوفرکانس، NFC و حسگر مادون‌قرمز اشاره کرد. شیائومی در تیزرهای خود طراحی این گوشی‌ها را به‌نمایش گذاشته است. با دقت به بدنه‌ی پشتی ردمی K50 در این تیزرها، به‌ نظر می‌رسد این شرکت از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در این دستگاه استفاده کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

اگرچه انتظار می‌رود شیائومی در رویداد ۱۷ مارس بیشتر روی معرفی سری ردمی K50 متمرکز شود، احتمال دارد این شرکت از یک لپ‌تاپ جدید موسوم به ردمی بوک پرو ۲۰۲۲ و یک روتر جدید نیز رونمایی کند.

  بهترین گوشی شیائومی (آذر ۱۴۰۱) کدام گوشی شیائومی را بخریم؟+ویدئو