سری Redmi K50 برای اولین‌بار از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند

به‌طور رسمی اعلام شده است سری ردمی K50 در ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) عرضه می‌شود. البته احتمال دارد درکنار این گوشی هوشمند، محصولات دیگری نیز معرفی شوند. پس از چند تیزر رسمی درباره‌ی سری جدید ردمی، امروز شرکت مذکور فاش کرد گوشی‌‌های هوشمند آن‌ اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کنند.

به‌گزارش گیزموچاینا و طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت، بلوتوث ۵.۳ در سری ردمی K50 تأخیر و مصرفی انرژی کمتری دارد و برای بازی بهتر بهینه می‌شود. همچنین، نباید توانایی ضدتداخل قوی‌تر آن را فراموش کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

درحال‌حاضر، این دستگاه اولین محصولی است که با تراشه‌ی رده‌بالای دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک عرضه می‌شود. همچنین، ردمی پیش‌تر اعلام کرده بود زیبایی جهان با استفاده از «فرایند نانو میکروکریستالی» جدیدی با الهام از شهاب سنگ اولیوین که در قاب پشتی دستگاه‌ها نیز دیده می‌شود، در سری ردمی K50 حلول پیدا می‌کند.

سری ردمی K50 شامل چهار مدل به نام‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن است که همه‌ی آن‌ها به پردازنده‌های مختلف اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰، دایمنسیتی ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز هستند. از میان آن‌ها، به‌نظر می‌رسد دایمنسیتی ۹۰۰۰، قدرتمند از بقیه باشد.

  مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی، کدام بهتر است؟