شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً به‌جای حسگر سامسونگ از حسگر سونی استفاده می‌کند

افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌‌دهد که گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً به حسگر دوربین جدید سونی مجهز می‌شود و از حسگر دوربین سامسونگ موجود در شیائومی می ۱۱ اولترا استفاده نخواهد کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، آخرین اطلاعات توسط افشاگر معروف، Digital Chat Station در ویبو (شبکه اجتماعی مشابه توییتر) نشان داد که شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً ماژول دوربین دایره‌ای خواهد داشت. بااین‌تفاسیر در مدل جدید علاوه‌بر تغییر ماژول دوربین شاهد استفاده از حسگر دوربین جدید IMX8xx سونی خواهیم بود. برای یادآوری، می ۱۱ اوترا از حسگر ISOCELL سامسونگ بهره می‌برد.

پنل پشتی و کاور شفاف گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا در رنگ سفید

افزون‌براین، افشاگر مذکور چند تصویر از ۱۲ اولترا را در رنگ‌های سیاه و سفید منتشر کرد که طراحی پشتی گوشی را نشان می‌دهد. طبق شایعات، این گوشی شیائومی دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسل و دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد.

پنل پشتی و کاور شفاف گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا در رنگ مشکی

مقاله‌ی مرتبط:

هنوز مشخص نیست که شیائومی ۱۲ اولترا در چه تاریخی رونمایی می‌شود. جالب است که ببینیم حسگر جدید سری IMX8 سونی چه تغییراتی در کیفیت دوربین گوشی به ارمغان می‌آورد و آیا شیائومی در آینده دوباره حسگرهای سامسونگ را به‌ کار می‌گیرد یا خیر. ناگفته نماند که خود سامسونگ نیز در گلکسی اس ۲۲ اولترا جدیدش از حسگر سونی به‌جای حسگرهای خود که در گلکسی اس ۲۱ اولترا دیده بودیم، استفاده می‌کند.

  هشت نجات‌بخش نکات در مورد تلویزیون شیائومی