شیائومی 12 اولترا احتمالاً سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود

به‌ نقل از notebookcheck، شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) در پایان مارس ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) معرفی شد و بدین ترتیب گمانه زنی‌هایی ایجاد می‌کند که جانشین آن، یعنی ۱۲ اولترا شاید در همین بازه‌ی زمانی رونمایی شود.

در این بین، افشاگر قابل اعتمادی نیز به‌ نام Digital Chat Station مدعی شد که شیائومی ۱۲ اولترا (نام رمز داخلی احتمالی L1) در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) وارد مرحله آزمایشی NPI (نام اختصاری به‌معنای معرفی محصول جدید به بازار) شده است. بااین‌تفاسیر به‌ نظر می‌رسد که گوشی مذکور درحال‌حاضر حتی به زمان رونمایی نزدیک هم نیست. از طرفی دیگر ممکن است به این معنا تلقی شود که شیائومی ۱۲ اولترا دقیقاً طبق طرح‌ها و رندرهای فاش‌شده قبل نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

بااین‌حال، Digital Chat Station در ادامه متذکر شد که شیائومی همچنان پیشرفتی رو به جلو دارد و تصور می‌شود که این گوشی به‌طور کلی دارای برآمدگی‌ دوربین به‌شکل حلقه‌‌ی جدید و فوق‌العاده بزرگ باشد. این احتمال وجود دارد که شرکت مذکور قبل از عرضه‌ی نهایی تغییرات ظریفی روی آن انجام دهد. با همه‌ی این گفته‌ها در نهایت این افشاگر اعلام کرد که شیائومی ۱۲ اولترا شاید در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ رونمایی شود.

این اقدام ممکن است اصلاً چیز بد یا غیرمنتظره‌ای نباشد؛ چراکه به تولیدکننده اجازه می‌دهد روی عرضه‌ی جهانی آتی برای مدل‌های دیگر و در عین حال در سطح پرچم‌دار ۱۲ اولترا تمرکز کند. در نهایت انتظار می‌رود این مدل بالارده به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس مجهز شود.

  جدیدترین تلویزیون سامسونگ 65 اینچ