شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

xiaomi tvکمپانی شیائومی در این محصول از فناوری MEMC استفاده کرده است که توانایی پردازش سریع صحنه های سریع و هیجان انگیز را دارد و آنها را صاف و واضح پخش می کند. شرکت شیائومی در این مدل توانسته با استفاده از روشنایی مناسب و بالا این امکان را فراهم کند که وقتی نور طبیعی به صفحه نمایش دستگاه بتاید کاربر به راحتی می تواند تصاویر را با نهایت کیفیت تماشا کند. یکی از نقاط قوت تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S داشتن سیستم عامل آندروید است که کاربر به راحتی می تواند بسیاری از کارها را با استفاده از آن انجام دهد. همانطور که می دانید، شرکت شیائومی از سیستم عامل آندروید در تلویزیون های رده بالای خود استفاده می نماید. سیستم عامل یکی از اصلی ترین قسمتهای تشکیل دهنده یک تلویزیون بوده و عملکرد آن را بسیار افزایش می دهد. شرکت شیائومی در تلویزیون 4K شیائومی مدل 65MITV4S از سیستم عامل Android ورژن 9 استفاده کرده است که باعث می شود محیط کار بسیار ساده و در عین حال هوشمند را برای کاربر خلق کند.

xiaomi tvتلویزیون برای اولین بار در سال ۱۹۲۷ در سانفراسیسکو اختراع و طراحی شد و رونمایی شد. تلویزیونهای اولیه توسط کمپانیهای پیشکسوت همچون سونی تولید شد. سامسونگ نیز یکی از کمپانیهای معتبر و معروف زمینه لوازم الکترونیک است. ما در این مطلب قصد داریم فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی را از جهات متنوعی مورد نقد و بررسی قرار دهیم . شرکت سامسونگ یکی از خوشنامترین شرکتهای عرضهکننده لوازم الکترونیک است که چند ملیتی میباشد و اصالت کرهای دارد و در سال ۱۹۳۸ تأسیس شده است. کمپانی سامسونگ در اوایل تأسیس در عرصه ترهبار و میوه فروشی فعالیت داشته است و در سال ۱۹۶۹ در تخصص صنعتی و فنی شروع به کار کرده است. این کمپانی اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را در سال ۱۹۷۰ رونمایی کرده و اولین تلویزیون رنگی را در سال ۱۹۷۷ روانه بازار کرد. کمپانی سامسونگ یکی از کمپانیهای محبوب میان مردم است که هر ساله تلویزیونهایی با کیفیت بالا را به بازار مصرف عرضه میکند.

،HLG و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند.

xiaomi tvیکی از موارد قابل بررسی در اجرای بازی با هر تلویزیون تاخیر ورودی است. تاخیر ورودی که به فاصله زمانی از انتقال منبع تا نمایش آن روی صفحه گفته میشود باید برای تسلط کامل بر جریان بازی به حداقل برسد. این تلویزیون 86 اینچ 4K از تاخیر کم و زمان پاسخگویی سریع برخوردار شده است بنابراین میتواند به یک گزینه تکامل یافته برای سرگرمی تبدیل شود. طیف گسترده رنگ، سطح روشنایی بالا و کنتراست فوق العاده از تلویزیون MAX 86 شیائومی یک دستگاه کامل برای نمایش محتوای HDR میسازند. HDR مخفف شدهی عبارت High dynamic range در صنعت فیلم تحول شگرفی ایجاد کرد و از همین رو برای فیلمسازان از اهمیت ویژهای برخوردار است. زمانی میتوان گفت تلویزیون تجربهای سینمایی را ارائه میکند که محتوای HDR را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد. فناوری HDR اکنون در فرمتهای مختلف توسعه یافته است. ،HLG و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند. تا زمانی که دالبی ویژن به عنوان فرمت پویای HDR توسط دالبی توسعه نیافته بود، HDR10 پلاس پیشرفتهترین فرمت HDR محسوب میشد.

  تاریخ رسمی عرضه ساعت S1 Active شیائومی تأیید شد

سیستم عاملی که تلویزیون P1 از آن قدرت می گیرد Android 10 است؛ دریایی از امکانات و اپلیکیشن های جذاب، حاصل بکارگیری این سیستم عامل جهانی و محبوب است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون 55 اینچی شیائومی قابلیت PatchWall می باشد اما این PatchWall چیست؟ نیازی نیست دنبال سنسور کنترل باشی! علاوه بر این، یک سری از میکروفون داخلی در زیر تلویزیون تعبیه شده است تا علاوه بر استفاده در چت های نرم افزاری، از فرمان صوتی شما نیز دستور بگیرد. این میکروفون را می توان توسط یک کلید سخت افزاری که روی تلویزیون هست، فعال و یا غیر فعال کنید تا نکران امنیت خود نباشید. مورد هیجان انگیز در مورد این تلویزیون، وجود سنسور نور محیط هست که تلویزیون به صورت خودکار روشنایی تلویزیون را بر اساس نور محیط تنظیم می کند. پس به راحتی نور تلویزیون را روی 100 تنظیم کنید و بقیه را به تلویزیون بسپارید. تشکیل شده اند همچنین از قابلیت هایی مانند Dolby Audio و DTS-HD نیز پشتیبانی می کنند تا هنگام تماشای فیلم ها به خصوص محتوایی که صدای DTS دارند فضایی طبیعی تر را برای شما رقم بزنند. البته این را نیز باید اضافه کنیم که اگر حس می کنید حجم صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند میتوانید سری به بخش ساندبار های شیائومی و سيستم های صوتی سایت ما بزنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی برندی چینی است که در سالهای اخیر موفق شده محصولات خود را در تمام کشورهای جهان به فروش برساند. موضوعی که باعث محبوبیت این برند بین کاربران جهان شده، امکانات عالی و قیمت پایین محصولات این شرکت است. تلویزیون هوشمند یکی از کالاهای پرفروش شیائومی است که به قابلیتهای کاربردی زیادی مجهز شده است. صفحه نمایش 4K، رزولوشن بالای تصویر، سیستم صوتی قدرتمند و امکانات هوشمند متعدد از ویژگیهای مهم محصولات جدید شیائومی هستند. مدیر بخش طراحی و تولید تلویزیونهای شیائومی در یک کنفرانس اعلام کرد که بیشتر از تصور کاربران به کیفیت سختافزاری محصولات جدید شیائومی اطمینان دارد. او اضافه کرد که تلویزیونهای هوشمند نسل جدید این برند معتبر دارای الگوریتم سختافزاری خاصی است که توانایی ارائه بهترین کیفیت تصویر و صدا را دارد و در عین حال، به بهینهسازی همهجانبه منجر میشود. 2022 L65M7-Z2 معادل 64.5 اینچ و نوع پنل به کار رفته در آن OLED تخت است.

  • تنوع بسیار کم
  • قیمت ایده آل
  • مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان
  • رم ۱ گیگابایتی
  • رنگ های غیر طبیعی
  • اتصال +C1

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱)

آیا همه اینها یک تبلیغات فریبنده است یا واقعیت حرف از کیفیت محصولات این شرکت می زند؟ رپرتاژ آگهی —————– چرا برخی برندها خودشان را به آب و آتش هم که بزنند نمیتوانند محصولات با کیفیت تولید کنند؟ و چرا برخی دیگر واقعاً محبوب هستند؟ اگر قصد خرید تلویزیون دارید در ادامه همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران را بررسی کنیم و ببینیم که چه چیزی باعث شده این برند به اکسیر محبوبیت دست پیدا کند؟ از این رو این کمپانی در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهکاری نظیر تلویزیون سامسونگ BU۸۵۰۰ را روانه بازار کرده است که انتظار می رود در آینده به یکی از پر فروش ترین محصولات بازار مبدل شود . همچنین اگر شما عزیزان به بررسی تخصصی این مدل تلویزیون علاقه مند هستید، می توانید لینک فوق را دنبال کنید . طراحی شیک و استثنایی یک تلویزیون، همیشه می تواند زیبایی چشمگیری به محیط شما ببخشد و نقش مهمی در دیزاین خانه ی شما داشته باشد.

قیمت تلویزیون شیائومی

شیائومی سری جدید و خارق العاده و میان رده ی Mi TV P1 را در دسترس قرار داده است که همه ی اعضای این خانواده دارای پنلی LED هستند و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کنند. شیائومی به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی 10 به همراه دستیار صوتی گوگل در همه ی اعضای این خانواده دیده می شود. خانواده ی Mi TV P1 در چهار سایز 32 و 43 و 50 و 55 اینچی عرضه می شود که رزولوشن تصویر همگی آنها به جز مدل 32 اینچی 4K است (رزولوشن مدل 32 اینچی 786p می باشد). MEMC و Dolby Vision نیز در این تلویزیون های اسمارت شیائومی در دسترس هستند. رقی نمی کند گوشی موبایل می میکس میخرید یا یک تلویزیون اندروید، شیائومی در بی حاشیه ساختن متخصص است. در تلویزیون 55 اینچی P1 شیائومی (مانند سونی) پنلی از نوع PVA و 10بیتی مورد استفاده قرار داده است تا کنتراست تصاویر در بالاترین حالت خود باشند و رنگ مشکی عمیق تر باشد.

  • نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • ورودی آنتن تلویزیون p1 شیائومی
  • سال ساخت: 2022

  گوشی‌های شیائومی که با قیمت مناسب در بازار ایران می‌توانید پیدا کنید

یک تلویزیون 4K همچون تلویزیونهای معمولی LCD و LED عمل نخواهد کرد و تفاوت این نوع تلویزیونها با سایر مدلها در سطح پیکسل آنها است. این تلویزیونها دارای پیکسلهای بالاتری بوده و وضوح تصویر بهتری ارائه میکنند. تلویزیونهای جدید UHD استاندارد جدید در بازار بوده که با وضوح 4K هستند. همچنین از چندین فناوری مهم صوتی و تصویری برخوردار هستند. بسیاری از محصولات جدید 4K موجود در بازار از HDR نیز پشتیبانی میکنند. با قابلیت HDR شاهد کنتراست و رنگ بهتری خواهید بود. به طور کلی سطح بهبود این فناوری بسیار محسوستر از تفاوت 4K و 1080p خواهد بود. HDR یکی از نکات مهمی در هنگام خرید تلویزیون است. محدوده دینامیک دامنه پویای بالا، اصطلاح تقریباً جدیدی در دنیای فناوری تلویزیون است. این ویزگی یک جهش خارقالعاده در کیفیت تصاویر تلویزیون ایجاد میکند. بیشتر تلویزیونهای 4K از عملکرد HDR نیز پشتیبانی میکنند. این ویژگی باعث میشود طیف رنگ گستردهتر و کنتراست بیشتری را مشاهده کنید. تلویزیونهای شیائومی از نظر کیفیت تصویر پشتیبانی از فناوری Dolby Vision نداشته ولی نداشتن فناوری دالبی ویژن نمیتواند دلیلی بر نقص این برند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید