ظرفیت باتری و سرعت شارژ شیائومی 12 اولترا فاش شد

اکثر مشخصات شیائومی 12 اولترا تقریباً مشخص شده است و حتی چند روز گذشته عکس‌های منتسب به این گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شده که بخش زیادی از طراحی پرچم‌دار ۲۰۲۲ شیائومی را مشخص می‌کند. حالا اطلاعات جدیدی در مورد باتری و سرعت شارژ شیائومی 12 اولترا از تحلیلگر و افشاگر معروف، Digital Chat Station، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است.

براساس گزارش این تحلیلگر، پرچم‌دار چینی‌ها در سال ۲۰۲۲ از شارژر ۱۲۰ وات در کنار باتری ۴٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند؛ درحالی‌که گوشی شیائومی 12 پرو با ظرفیت باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی، از فناوری شارژ ۱۲۰ وات این شرکت پشتیبانی می‌کرد؛ همچنین ظرفیت باتری احتمالی 12 اولترا از ظرفیت باتری می 11 اولترا کمتر است. گفتنی است که می 11 اولترا از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۶۷ وات استفاده می‌کرد.

براساس شایعات می 12 اولترا شیائومی، مانند نسل پیشین، قرار است در دو رنگ مشکی و سفید معرفی شود؛ همچنین باز هم با یک طراحی درشت و بزرگ در بخش آرایش دوربین‌ها مواجهیم. البته شیائومی قرار است از سنسور جدید سونی از سری IMX 800  نیز در دوربین اصلی خود استفاده کند.

شایعات پیشین نشان از تکرار ترکیب سال گذشته‌ی دوربین‌ها؛ یعنی ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو دارند که البته تفاوت را حسگر دوربین اصلی رقم خواهد زد. شیائومی قرار است در هفته‌ی آینده یک رویداد معرفی محصول برگزار کند که احتمال می‌رود شیائومی 12 اولترا، یکی از محصولاتی باشد که قرار است در آن معرفی شود. باید صبر کنیم و ببینیم این‌ بار شیائومی برای رقابت با گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ و آیفون 13 پرو مکس اپل، چه محصولاتی را عرضه می‌کند.

  آموزش انتقال مخاطبین به سیم کارت در شیائومی و بالعکس