فروشگاه آنلاین مای شیائومی افتتاح شد

چه بخواهیم، چه نخواهیم برند شیائومی در ایران بسیار محبوب شده است. ویژگی اصلی محصولات شیائومی قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بالای آن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیائومی، یکی از مزایای برند شیائومی کار کردن بر طیف وسیعی از محصولات است. از درپوش فاضلاب گرفته تا توالت فرنگی و کتری برقی و هر محصول دیجیتالی و غیر دیجیتالی در سبد محصولات شیائومی وجود دارد.

تصور کنید که شما خواب هستید. دستبند شیائومی که بر دست شما قرار دارد از ضربان قلب شما متوجه می‌شود که در حال بیدار شدن هستید، دستبند به کتری برقی که در آشپزخانه هست دستور می‌دهد که آب را جوش کند! تا وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید آب کاملاً جوش آمده باشد. بله! برند شیائومی تمام محصولات اطراف شما را هوشمند می‌کند.

با این مقدمه، باید متوجه شده باشید که وجود یک مرجع تخصصی برای این برند در ایران الزامی است. مرجعی که بتواند اخبار تمام محصولات شیائومی را پوشش دهد و همچنین اگر از محصولی خوشتان آمد بتوانید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

سایت مای شیائومی آمده است تا این نیاز را به‌طور کامل رفع کند. اخبار به‌روز، بررسی محصولات، آموزش‌های لازم در کنار فروش آنلاین محصولات با ارسال به سراسر ایران از اهداف اولیه مای شیائومی است. اگر قصد خرید موبایل شیائومی را دارید فروشگاه مای شیائومی بهترین انتخاب برای شماست.

همچنین اگر امکان خرید نقد محصولات را ندارید مای شیائومی امکان خرید اقساطی را با چک و یا سفته تا ۲۴ ماه برای شما فراهم کرده است. ضمنا اگر ساکن تهران هستید می‌توانید خدمات پرداخت در محل ما را تست کنید.

تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برای شما داریم که می‌توانید با دنبال کردن کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مای شیائومی از آنها به‌موقع با خبر شوید.

  شیائومی می میکس 2 به صورت قاچاق وارد کشور شد/ غول موبایل‌های هوشمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه حالا در ایران

انتهای رپرتاژ آگهی

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

با سندروم عجیب «قهرمان داستان» آشنا شوید!

مبتلایان به این اختلال، افرادی هستند که انگار زندگی‌شان مانند یک فیلم است که در آن نقش اول را دارند و دیگران برای حمایت از آن‌ها حضور دارند.

به گزارش خراسان، آیا تا به‌حال شده در حالی که موسیقی ملایمی در پس‌زمینه پخش می‌شود، از پنجره خودرو، اتوبوس یا قطار به بیرون خیره شوید و خودتان را قهرمان یک فیلم تصور کنید؟ تقریباً همه ما در یک مقطع این کار را انجام داده‌ایم و این بدان معناست که همه ما تا حدودی به سندروم شخصیت اصلی مبتلا هستیم.

اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، این مطلب به تعریف سندروم شخصیت اصلی، نحوه تشخیص ابتلا به آن، آثار سندروم شخصیت اصلی و نحوه خلاص شدن از آسیب‌های آن می‌پردازد.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۲ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

تعریف روان‌شناسانه این سندروم به‌زبان ساده

در روان شناسی، ابتلا به سندروم شخصیت اصلی زمانی مطرح می‌شود که فرد طوری رفتار می‌کند که انگار نقش اصلی یک نسخه داستانی از زندگی خود را بازی می‌کند.

اصطلاح سندروم شخصیت اصلی که گاهی «سندروم قهرمان داستان» هم نامیده می‌شود، از کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها گرفته شده است که معمولاً یک شخصیت به عنوان نقش اصلی وجود دارد که داستان حول محور او می‌چرخد و تمام اعمال شخصیت‌های فرعی دیگر یا روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد یا خط داستانی آن‌ها را پیش می‌برد.

به زبان ساده، سندروم شخصیت اصلی به این معناست که طوری فکر و رفتار کنید که انگار زندگی شما فیلمی است که در آن شما ستاره هستید و دیگران برای حمایت از شما در آن حضور دارند.

این سندروم ارتباط نزدیکی با اختلال شخصیت خودشیفته (NPD) دارد، زیرا افرادی که دارای سندروم شخصیت اصلی هستند، اغلب علایمی مشابه افراد خودشیفته نشان می‌دهند.

۸ نشانه مبتلایان به سندروم «شخصیت اصلی»

بیشتر مردم دوست دارند فکر کنند شخصیت اصلی داستان‌هایشان هستند و این همیشه چیز بدی نیست. با این تفاوت که گاهی تصور این که ما شخصیت اصلی زندگی خود هستیم، اگر به خودبینی و خودفریبی تبدیل یا به احساس بزرگی از خود منجر شود، ممکن است مشکل‌ساز شود.

وقتی به سندروم شخصیت‌اصلی مبتلا هستید، ارزشی برای افراد اطراف‌تان قائل نیستید و در عوض آن‌ها را به‌عنوان شخصیت‌های پشتیبان و شخصیت‌هایی در نظر می‌گیرید که فقط برای پیشبرد داستان شما و حمایت از شما وجود دارند.

از آن جایی که این رفتار می‌تواند بر زندگی شما تأثیر منفی بگذارد، دانستن نشانه‌های سندروم شخصیت اصلی حیاتی است:

  خرید تلویزیون شیاومی 55 اینچ مدل 55MI TV 4S

۱- خودمحور و خودشیفته هستید.

۲- به‌دنبال جلب‌توجه هستید بنابراین اغلب بیش از حد نمایشی یا به دنبال تعریف‌و‌تمجید هستید.

۳- طوری لباس می‌پوشید و رفتار می‌کنید که انگار مردم همیشه شما را تماشا می‌کنند.

۴- خودتان را به‌عنوان کسی که نیستید، معرفی می‌کنید.

۵- تصور می‌کنید دنیا حول شما می‌چرخد.

۶- مشکلات خودتان را مشکلات کل جهان می‌دانید.

۷- انتظار دارید همه دوستان، آشنایان و … در خدمت شما باشند.

۸- تصور می‌کنید زندگی‌تان فیلم است و شما ستاره درجه اول آن هستید.

آسیب‌های ابتلا به این سندروم

هنگامی که وانمود می‌کنید شخصیت اصلی زندگی خود هستید، ممکن است مجبور شوید برخی از جنبه‌ها و سبک زندگی خود را جعل کنید تا در روایتی که ایجاد می‌کنید، قرار بگیرید.

جنبه‌های منفی سندروم شخصیت اصلی بر کل زندگی شما تاثیر می‌گذارد چراکه ممکن است مجبور شوید تصویر خود را تغییر دهید یا حقیقت را دستکاری کنید تا آن چه را که فکر می‌کنید می‌خواهند ببینند به دنیا ارائه دهید.

اما چه‌مدت می‌توانید زندگی ساختگی را قبل از این که همه چیز از هم بپاشد، داشته باشید؟ همچنین از دست دادن دوستان یکی دیگر از آثار منفی سندروم شخصیت اصلی است.

مردم دوست دارند احساس باارزش بودن کنند و هیچ‌فردی نمی‌خواهد یک شخصیت کوچک یا اضافه در زندگی شخص دیگری باشد، زیرا ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد بنابراین، اگر به رفتار خود مانند شخصیت اصلی ادامه دهید و به دوستان خود بی‌اعتنایی کنید، آن‌ها را از خود دور خواهید کرد.

درمان این اختلال

برای درمان این اختلال، باید در قدم اول توسط یک روان‌شناس، ریشه‌های ابتلا به آن در شخصیت شما و حتی وضعیت خانوادگی‌تان بررسی شود. سپس با استفاده از روان‌درمانی یا دارودرمانی که طبق شواهد هر دو موثر است، برای رهایی از این سندروم تلاش کنید.