فروشگاه رسمی محصولات شیائومی در ایران کجاست؟

در سال‌های اخیر، محصولات شیائومی به دلیل عملکرد خوب و قیمت مناسب در مقایسه با سایر محصولات توجه افراد زیادی را در ایران به خود جلب کرده است. با اینکه فروشگاه‌های مختلف محصولات شیائومی در ایران فراوان هستند، اما دغدغه مهم کاربران این است که محصولات با اصالت و گارانتی تست و پشتیبانی پس از فروش تهیه کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام می مارکت، بسیاری از فروشگاه‌ها تنها محصول را برای فروش قرار می‌دهند و خدمات پس از فروش، به دلیل مواردی مانند تحریم به درستی انجام نمی‌شود و اگر محصولی دچار مشکل شود، یافتن قطعه جایگزین یا تعمیرات آن بسیار سخت است.

اولین نکته مهمی که باید بدانید این است که هیچ نمایندگی کاملا رسمی از سمت شرکت شیائومی، در حال حاضر در ایران وجود ندارد و شرکت‌هایی هم که در گذشته نمایندگی بوده‌اند، در حال حاضر ارتباط رسمی خود را از دست داده‌اند.

چطور از اصالت محصولات و خدمات پس از فروش شیائومی استفاده کنیم؟

در حال حاضر، فروشگاه می مارکت، بزرگترین فروشگاه محصولات شیائومی در ایران، با هدف ارائه بهترین خدمات در جهت عرضه و پشتیبانی پس از فروش محصولات، به صورت آنلاین و حضوری خدمات گسترده‌ای را در تمام کشور ارائه می‌دهد. این فروشگاه جدیدترین محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن وارد ایران کرده و با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

این فروشگاه نه تنها اصالت کالا و مهلت تست برای بررسی عملکرد کالا در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه در صورتی که در طولانی مدت محصول خریداری شده نیاز به تعمیر داشته باشد، قطعات مورد نیاز را تا حد امکان در سریع‌ترین زمان ممکن وارد کرده و بخش تعمیرات می مارکت مشکلات آنها را به طور کامل و تخصصی حل می‌کند.

  جدیدترین لیست قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ در ایران

چه محصولاتی در فروشگاه می مارکت ارائه می‌شوند؟

شما با مراجعه به سایت می مارکت، می‌توانید از جدیدترین محصولات عرضه شده با ضمانت اصالت و قیمت مناسب بازدید کنید. محصولاتی مانند:

انواع پاوربانک‌ها

موبایل و لوازم جانبی آن

گجت‌های پوشیدنی (مانند: ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، ساعت مکانیکی، کفش ورزشی)

لوازم هوشمند سازی خانه (مانند: جاروبرقی هوشمند، کتری برقی هوشمند، تصفیه آب و هوا، روتر وای فای، تجهیزات روشنایی)

لوازم صوتی (مانند: هدفون، ایرفون بلوتوثی، هندزفری، انواع اسپیکر)

لوازم تصویری (مانند: پهباد، دوربین، تلویزیون‌های هوشمند، مانیتور)

علاوه بر موارد بالا، صدها محصول کاربردی دیگر همانند چمدان و کیف، لوازم خانگی، اسکوتر، لوازم بهداشتی، عینک، ابزار، دوربین‌های امنیتی و خودرو نیز در دسته محصولات اصلی این فروشگاه قرار دارند.

شرایط سفارش و ارسال فروشگاه می مارکت چگونه است؟

در حال حاضر، فروشگاه می‌مارکت امکان خرید اینترنتی برای تمام کشور را فراهم کرده است که از زمان سفارش تا حداکثر ۴۸ ساعت مرسوله به پست انتخابی تحویل داده می‌شود. از زمان تحویل کالا به شما در درب منزل، به مدت ۷ روز مهلت تست و بررسی اصالت و عملکرد کالا داده می‌شود که بتوانید با خیال راحت از سلامت کالا اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه فیزیکی نیز در شیراز واقع شده که علاقه‌مندان شیرازی می‌توانند خرید خود را به صورت حضوری انجام داده و یا از محصولات باز که برای تست قرار داده شده‌اند بازدید کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

تبلیغات در خبربان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: می مارکت
گوشی شیائومی
محصولات شیائومی در ایران
فروشگاه می مارکت
محصولات شیائومی
حال حاضر
پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک‌های ویژه:

خبر بعدی:

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در البرز

 سرهنگ مهدی افشاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به شناسایی و توقیف ۱۰ خودرو در سطح محورهای مواصلاتی استان شدند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۸۰۷ هزار و ۲۱۳ عدد انواع کالای قاچاق کشف کردند، افزود: در این رابطه ۱۸ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

  ترفند ها و قابلیت های گوشی شیائومی برای استفاده بهتر و راحت‌تر

وی گفت: کالاهای کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی،  لوازم خانگی و  امثال آن  کشف شده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این طرح را بیش از ۳۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
افشاری  با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: پلیس برای کمک به تولید و اشتغال جوانان به صورت توامان با مقوله قاچاق کالا برخورد با متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می کند.
 

برچسب‌ها البرز کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی