فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر تلویزیون شیائومی

xiaomi tvچیز دیگری که می تواند باعث احساس رضایتمندی در هنگام استفاده از تلویزیون شیائومی P1 شود؛ پردازش حرکت است. مطمئنا صحنه های اکشن به اندازه تلویزیون های میان رده تا بالا رده سونی با مهارت نمایش داده نمی شود. به هر حال یک نظر وجود دارد که سونی یکی از بهترین الگوریتم های پردازش حرکت را دارد. اما تلویزیون شیائومی P1 قادر به رقابت با مدل های گران قیمت تر است و این یک امتیاز مثبت برای شیائومی محسوب می شود. متاسفانه؛ اشیاء موجود در اتاق روی صفحه تلویزیون شیائومی P1 منعکس می شوند که نشان دهنده پوشش ضعیف آنتی رفلکس آن است. توسعه دهندگان شیائومی باید به فکر بهبود این مورد باشند. در نهایت بحث دیگری در این رابطه باقی نمی ماند. فراموش نکنید که TCL پنل های با کیفیت بسیار خوب را تولید می کند. برای ارزیابی عملکرد تلویزیون شیائومی P1 در حالت بازی؛ از کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس استفاده شد. شیائومی تضمین می کند که پورت HDMI 2 فناوری eARC را اجرا می کند و همه موارد دیگر هم از ALLM پشتیبانی می کنند.

  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 400×300 میلیمتر
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی
  • کروم کست داخلی
  • ریموت کنترل هوشمند
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی
  • حافظه رم داخلی 2GB DDR

xiaomi tvتلویزیون شیائومی از پردازنده A53 Cortex برخوردار است که از بهترین وسریعترین پردازنده ها در پردازش کیفیت تصویر است. این پردازنده 4 هسته ای با 2 گیگابایت حافظه کوتاه مدت(Ram) و با 8 گیگا بایت (حافظه داخلی) همراه است. صدای آن 20 وات است که با 2 عدد اسپیکر 10 وات انتشار می یابد و ویژگی هایی چون Ultra Surround و DTS-HD را دارد. تلویزیون شیائومی 4X هوشمند است و از رابط هوشمند کاربر پسند قابل دسترس اندروید استفاده می کند. کاربران خیلی راحت می توانند با گوشی های خود به تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K HDR اسمارت مدل Mi TV 4X 43 وصل شوند و محتوا را به اشتراک بگذارند. طراحی که شیائومی برای مدل 4X در نظر گرفته است پایه کنار می باشد. کیفیت ساخت بالایی را دارد. فریم آن فلزی است و پایه ها هم باریک بوده و فلزی هستند. هر چند کیفیت تصویر 4K با کیفیت تصویر 4K HDR بسیار متفاوت ست اما ما در اینجا این دو را با هم مقایسه نمی کنیم.

شیائومی از این نمایشگر با عنوان Limitless display یاد میکند.

این تلویزیون همچنین قابلیت ارتقای سطح کیفیت تصاویری که وضوح پایینی دارند را نیز داشته و به کمک وسعت رنگ بالا و فرمتهای تصویر HDR قادر است تصاویر را در وضوحی بالا برای تجربه دیداری بینقص ارائه دهد. تلویزیون 50P1 از میزان صدای مناسبی برخوردار شده و در بخش هوشمند امکانات بسیار گستردهای را به لطف سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار میدهد. با وجود امکانات گسترده، کیفیت تصویر عالی و ویژگیهای پیشرفته، خرید تلویزیون شیائومی یک انتخاب فوق العاده برایتان خواهد بود. نمای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه! تلویزیون 50P1 از سری P تلویزیونهای شیائومی به طور خاص از نظر طراحی و نمای ظاهری تحسین برانگیز است. نمایشگر این مدل به یقین مهمترین نقطه عطف در طراحی این تلویزیون خواهد بود. شیائومی از این نمایشگر با عنوان Limitless display یاد میکند. این عنوان در واقع به نمایشگری بدون حد و مرز (بدون فریم) اطلاق میشود. تلویزیون شیائومی 50P1 با طراحی بدون حاشیه (Bezel-less) برای تجربه مشاهده منحصر به فرد ساخته شده است.

  معرفی تلویزیون های شیائومی 2023

xiaomi tvهمچنین وجود فناوریهای دیگری مانند Dolby Audio ، Dolby Digital و Dolby Digital Plus نیز به چشم میخورد که میتواند برای پخش صدا و تصویر و شناخت فرمتهای مختلف صوتی و تصویری بسیار مهم و تأثیر گذار باشد. این تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 نیز مانند بسیاری از مدلهای دیگر کمپانی شیائومی از ویژگیهایی برخوردار است که میتواند در نوع خود فوقالعاده باشد. اما با توجه به امکانات ارائه شده در این مدل ما میتوانیم آن را برای کنسولهای بازی نسل هشتم به پایین بسیار فوقالعاده بدانیم به گونهای که مخاطب از دیدن تصاویر آن نهایت لذت ببرد. چون که کمپانی شیائومی در آن از نرخ نوسازی 60 هرتز با درگاههای HDMI2.0 ارائه داده است که میتواند بسیار کاربردی باشد. تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 از دسته تلویزیونهای بسیار مقرون به صرفه بازار است که نسل جدیدی از امکانات و قابلیتهای ارائه شده در سال 2022 را در خودش جایی داده و میتواند به یک گزینه فوقالعاده برای منزل شما باشد. شیائومی این تلویزیون اقتصادی را در از نظر استایل و طراحی نیز به شکل فوقالعاده مدرن با بدنهای بسیار مقاوم طراحی کرده است. این پنل دارای نسبت کنتراست بسیار بالا در تصویر با پردازندهای بسیار قوی و سیستم عاملی فوقالعاده هوشمند و آسان در اختیار شما قرار داده که میتواند به خوبی از پس نیازهای شما بر بیاید. این تلویزیون در کنار امکانات فوقالعادهای که دارد از کیفیت صدای بینظیری نیز برخوردار بوده و دارای توان صوتی 20 وات است که بسیار شفاف و فراگیر صدا را ارائه میدهد.

ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند. برخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود. برخورداری تلویزیونهای شیائومی از بلوتوث ۴٫۲ باعث شده است در هنگام انتقال صدا از سایر دستگاهها به این تلویزیونها از طریق بلوتوث، صدا با بالاترین کیفیت منتقل و توسط تلویزیون پخش شود. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید. همچنین از ویژگی های تلویزیون های شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت را ارائه میدهند.

  تلویزیون شیائومی L50M6-6AEU P1 مدل 50 اینچ فورکی هوشمند بلوتوث 4K

سپس باتری ها رو روی کنترل قرار بدید، تلویزیون و دستگاه رو روشن کنید و دستورالعمل های روی صفحه رو دنبال کنید. 2 MIMO داره که باعث میشه ارتباط بهتری با شبکه وای فای خونگی برقرار کنه. پخش کننده تلویزیون شیائومی Mi Box S مجهز به تراشه Amlogic S905X SoCهست که چهار هسته 2 گیگاهرتزی Cortex A53 داره. این دستگاه دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی هست و به طور کلی مشخصاتش تفاوت چندانی با Mi Box نداره. رابط کاربری دقیقاً همون چیزیه که روی هر دستگاه Android TV پیدا می کنید و به Play Store برای دانلود چندین برنامه بهینه سازی شده برای تلویزیون دسترسی خواهید داشت. Android TV یک سیستم عامل شسته رفته هست که چندین گزینه شخصی سازی در اختیار شما قرار میده. هنگامی که سیستم رو راه اندازی می کنید، ردیفی از برنامه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفتن رو در قسمت بالا به شما نشون میده. با اسکرول کردن به سمت پایین، گزینه های زیادی از بازی های اپلیکیشن ها به شما پیشنهاد داده میشه. منوی تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار داره و به شما این امکان رو میده تا اپلیکیشن هایی که روی هوم اسکرین نمایش داده میشن رو تنظیم کنید. هنگامی که Mi Box S رو روشن می کنید، خروجی ویدئو روی 720P تنظیم شده. البته دستگاه از خروجی 4k نیز پشتیبانی می کنه و به راحتی می تونید تنظیمات رو روی 4K قرار بدین. اگر به دنبال یک پخش کننده تلویزیون اندروید هستید که قیمت مناسبی داشته باشه، پخش کننده تلویزیون شیائومی Mi Box S می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه. ریموت کنترل این دستگاه، دارای دکمه های Google Assistant و نتفلیکس هست و به راحتی می تونید به ویدئوهای یوتیوب دسترسی داشته باشید.

  تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

دیر روشن شدن تلویزیون یا خاموش شدن آن، علائمی هستند که خرابی پاور را هشدار می دهند. همچنین تعمیرکاران تلویزیون با توجه به وضعیت تراتزیستورها متوجه خرابی پاور می شوند. چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه هم می تواند نشان دهنده آسیب دیدگی پاور یا عملکرد معیوب آن باشد. در این شرایط می توان با تعمیر پاور تلویزیون، مشکل را حل کرد. با این که معمولا پاور قابل تعمیر است، گاهی این امکان وجود نداشته و حتما باید آن را تعویض کرد. مشکلاتی همچون قطع شدن مداوم تصویر و صدای تلویزیون، معمولا نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام تیونر هستند. خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر، منجر به بروز مشکل و اختلال در عملکرد این قطعه می شود. قطع شدن کامل تصویر و نمایش پیغام عدم وجود سیگنال هم جزو مشکلاتی هستند که معمولا با تعمیر تیونر تلویزیون شیائومی برطرف می شوند. در چنین شرایطی، تکنسین های تعمیرات تلویزیون شیائومی اول دستگاه را عیب یابی کرده و برای تعمیر تیونر تلاش می کنند. در صورت غیرقابل تعمیر بودن این قطعه، تیونر را با نمونه جدید جایگزین می کنند.

  1. سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  2. کیفیت ساخت مناسب
  3. پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  4. برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید

پس از بررسی دقیق تلویزیون، قطعات آسیب دیده تعمیر شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه لازم باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل می شود تا به صورت تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون برای تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بالاترین سرعت و کیفیت در خدمت شماست. در هر نقطه از تهران، برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در محل با یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، فرجام یا پیروزی تماس بگیرید تا تیم متخصص این مرکز، بدون دریافت هزینه به آدرس شما اعزام شوند. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار مدرن، تلویزیون را عیب یابی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر این دستگاه را انجام می دهند. خدمات تعمیر تلویزیون xiaomi در تهران محدود به منطقه خاصی نبوده و به ساکنین کلیه مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران ارائه می شود. جهت تعمیر تلویزیون شیائومی در کرج هم می توانید روی خدمات تخصصی و حرفه ای مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تنظیمات تلویزیون شیائومی وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید