قیمت تلویزیون شیائومی – خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی اخیرا جای خود را در بین لوازم خانگی افراد باز کرده است. شیائومی یکی از شرکت بزرگ چین است که انواع لوازم دیجیتال را تولید میکند. این برند گجتهای پرطرفدار و بهصرفهای را به بازار عرضه میکند. در سالهای اخیر شیائومی توانسته با برندهای بزرگی مثل سامسونگ رقابت کند. تنوع محصولات شیائومی باعث میشود که طیف وسیعی از کاربران بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند. تلویزیون های شیائومی از جمله محصولات جدید و باکیفیت کمپانی شیائومی است که محبوبیت آن بین خریداران تلویزیون افزایش یافته است. این تلویزیون ها در سری های 4s, نقد و بررسی تلویزیون شیائومی 4x و QLED Q1 به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ محبوب ترین سایز بوده و بیشترین سهم خرید تلویزیون هوشمند شیائومی را دارد. تلویزیونهای 4S: تلویزیونهای mi TV 4S را میتوان یکی از پرفروشترین سریهای تلویزیون هوشمند شیائومی دانست. این تلویزیونها برای مناطق و کشورهای مختلفی ساخته میشوند. پنل همه این تلویزیونها از نوع IPS است که قیمت مناسبی نسبت به سایر سریها دارند.

  • Afraland – 10 ماه پیش
  • پردازنده های قدرتمند و به روز
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • خرابی مین برد
  • کیفیت تصویر عالی
  • نمایشگر فول اچ دی Fuul HD
  • رم ۳ گیگابایتی

xiaomi tvبدنه این تلویزیون از پلاستیک فشرده ساخته شده که از طرفی قاب دور آن ظاهر زیبایی را به تلویزیون و محیط خواهد بخشید. قرار دادن بر روی میز یا نصب تلویزیون به دیوار به لطف طراحی عالی قاب و بدنه آن کار خاصی ندارد و به آسانی صورت میگیرد. به لحاظ فناوری و امکانات جانبی در این تلویزیون تلاش شده تا به نسبت سایر تلویزیونهای موجود در بازار عقب نماند. گذشته از اینها در مدل Q1E دسترسی به اینترنت بسیار ساده و شما میتوانید به راحتی با استفاده از قابلیت وایفا و درگاه LAN تلویزیون خود را به اینترنت متصل سازید. همچنین این پردازنده کوانتومی میتواند به راحتی تصویر در کمترین زمان به صفحه نمایش در بهترین کیفیت منتقل سازد تا شما بالاترین جزئیات را در آن بیننده باشید. از تلویزیونهای سال ۲۰۲۱ شیائومی است که قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. در مجموع محصولات معرفی شده ما در این مطلب تلویزیون Q1 را میتوان بهترین تلویزیون معرفی شده و موجود در ایران دانست که در سال 2021 به بازارهای جهانی ارائه شده است. این تلویزیون دارای امکاناتی مانند تلویزیونهای پرچم دار کمپانیهای بزرگ است. در نظر داشته باشید میتوانید از محصولات اقتصادیتر این کمپانی نیز دیدن کنید که نمونه آن P1 است. همچنین از به دنبال یک مدل جدیدتر هستید میتوانید از تلویزیونهای A2 و F2 را خریداری کنید. دقت داشته باشید با وارد شدن به اینجا میتوانید لیست تمام تلویزیونهای موجود در بازار ایران را با جدیدترین قیمتها ببینید.

 

قیمت تلویزیون شیائومی

شیائومی تضمین می کند که پورت HDMI 2 فناوری eARC را اجرا می کند و همه موارد دیگر هم از ALLM پشتیبانی می کنند. اما هیچ پشتیبانی از VRR وجود ندارد؛ بنابراین اجرای جزئی HDMI 2.1 پیشنهاد شده است. هنگام اتصال به کنسول بازی؛ این دستگاه به درستی تشخیص داد که این تلویزیون سازگار با دالبی ویژن است اما توانایی کار با استاندارد HDR10 و همچنین وجود یک حالت اتوماتیک با تاخیر کم کالی ناب را درک نکرد. از طرف دیگر؛ نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که پنل VA که در تلویزیون 55 اینچی شیائومی P1 نصب شده است با رفرش ریت 60 هرتز کار می کند. بنابراین فرصت استفاده از بازی های با سرعت 120 هرتز را از دست خواهید داد. کمی هم در مورد تاخیر تلویزیون صحبت کنیم/ بعد از کمی تجربه بازی؛ مشخص می شود که تاخیر ورودی در محدوده 25 تا 30 میلی ثانیه است. بنابراین؛ توصیه به استفاده از این سری از تلویزیون های شیائومی به عنوان یک مانیتور بزرگ معتبر است.

  • طراحی زیبا و استفاده از فلز
  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • کشور سازنده: چین نسخه گلوبال

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، بهطور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند.

  بهترین تبلت های بازار ایران [خرداد ۱۴۰۱]

xiaomi tvدر پنل جلویی پنل بزرگی با حاشیه های کمتر از ۱ سانتیمتر را مشاهده می کنید؛ که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتی متر خواهد رسید. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافه ای را مشاهده خواهید کرد؛ در این محل گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون قرار دارد. پایه های تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل خواهند شد؛ البته کمی زاویه نیز دارا هستند. از آنجایی که در دسته محصولات اقتصادی قرار می گیرند، از طراحی خوبی برخوردار می باشند. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق در ساخت کمک گرفته است. این امر باعث لک شدن محصول میگردد، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش نیز نخواهد داشت. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایه ها نیز پلاستیکی می باشند. البته به نظر میرسد که مقاومت پایه ها برای تحمل وزن دستگاه کافی خواهند بود.

میزان برق مصرفی دستگاه را نیز کم میکند. شیائومی نیز به جمع سازندگان تلویزیون اضافه شد و در مدت زمان کمی توانست قابلیتهای خود در زمینه ساخت تلویزیون همانند دیگر تولیداتش به نمایش بگذارد. نحوه طراحی تولیدات این کمپانی به گونهای است که نظر هر کاربری حتی مشکل پسندها را نیز به خود جلب کند. تلویزیون اسمارت L55M5-5ASP محصولی با قابلیتهای فراوان میباشد که از خطر تولید شیائومی گذشته است. وجود فریمهای باریک در اطراف نمایشگر باعث میشود تا صفحه نمایش بزرگتری را در اختیار داشته باشید و تجربه دیداری وسیع و همه جانبه را داشته باشید. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و کاربران میتوانند اطمینان حاصل نمایند که محصولی مقاوم و خوش ساخت و در عین حال شیک و امروزی را تهیه نمودهاند. پایههای دو شاخهای در اطراف نمایشگر وجود دارد که وزن بدنه باریک و زیبای این تلویزیون 4k را به دوش میکشند به علاوه ثبات و پایداری بیشتری را نیز به آن بخشیدهاند.

  دستگاه مبدل تلویزیون هوشمند Mi TV Stick شیائومی

xiaomi tvهمچنین بیشتر این گوشیهای پرمیوم از آیفون کپی برداری میکنند و مانند آن به شما اجازه میدهند که با اسکرول کردن در صفحه منظرهیاب به حالتهای مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. قابلیت های دوربین گوشی شیائومی چیست؟ با تپ کردن روی دکمه منوی گزینهها (یا منوی همبرگری)، لیستی از همه حالتهای دوربین شیائومی نمایش داده خواهد شد. پانوراما (Panorama): این قابلیت میتواند برایتان وقتی که میخواهید از مناظر یا شهر عکاسی کنید، کاربردی و مفید باشد. تایمر (Timer): این حالت از شما بعد از مدت زمانی که تعیین کردهاید، عکس میگیرد (مثلاً 3، 5 یا 10 ثانیه). صوت (Audio): با استفاده از این حالت میتوانید از صدای خود به جای انگشتانتان برای ثبت عکس استفاده کنید (از هر صدایی که بخواهید میتوانید استفاده کنید). دستی (Manual): این حالت به شما اجازه میدهد که تعادل رنگ سفید و ISO را پیش از ثبت عکس تنظیم کنید. همچنین گوشیهای گران قیمتتر شیائومی به شما اجازه میدهند که سرعت شاتر و چندین متغیر دیگر را تنظیم کنید.

تلویزیون شیاومی

از دیگرمزیتهای شیائومی با سونی تمام پورت های آن درون باکسی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از دید کاربر پنهان است تا از بی نظمی پیشگیری شود. یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون کیفیت تصویر شفاف و روان است. هر چه اندازه وضوح در یک تلویزیون LED، OLED، QLED بالاتر باشد نشان بر کیفیت تصویر بهتر است و عواملی دیگر نیز در این حوزه دخیل هستند. قطعاً همه ما میدانیم یک تلویزیون فورکی 4K تصاویررا طبیعیتر به نسبت یک تلویزیون فول اچ دی FULL HD نمایش میدهد از خلاقیت بیشتری بر روی صفحه نمایش استفاده شده است. عواملی دیگری همچون استفاده از محدودهی دینامیکی، پشتیبانی از HDR، و فناوریهای مختلفی بر کیفیت تصویر اثر گزار است. تلویزیون سونی و شیائومی تصاویر را با کیفیت فورکی و رزولوشن 3480 در 2160 مگاپیکسل نمایش میدهند قابلیت تولید میلیاردها رنگ متنوع را دارند. در جواب سوال اینکه کدام بهتر عمل کردهاند ؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید