قیمت تلویزیون شیائومی: چه اشتباهی!

xiaomi tvاین تلویزیون سرویس های Netflix ، Red bull TV ،Prime Video و یوتیوب نیز ساپورت می کند که می توانید برنامه هایشان را دنبال کنید و سرگرم شوید. امکان اتصال به بلوتوث، دسترسی به دستیار گوگل والکسا و پشتیبانی از IOT از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند است. از قابلیت های دیگر تلویزیون شیائومی 55Q1 وجود حافظه داخلی 32 گیگابایتی و RAM 2 گیگابایتی است که مقداری از فضای RAM آن به نرم افزارهای پیش فرض موجود در خود تلویزیون اختصاص داده شده است. این تلویزیون دارای 2 پورت USB، یک پورت LAN، خروجی اپتیکال و یک درگاه هدفون است. سه پورت HDMI نیز در آن تعبیه شده که یکی از آن ها از تکنولوژی eARC پشتیبانی می کند. 2160 است و پنل 10 بیتی به کار رفته در آن می تواند 1.07 میلیارد رنگ را تولید کند. نیز پشتیبانی می کند که به نمایش تصاویری با بیشترین عمق رنگ و ریزترین جزئیات کمک خواهد کرد. پنل به کار رفته در صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای بک لایت Direct LED است که روشنایی در حدود 400 نیتس را ایجاد می کند و در حالت Peak این مقدار به 1000 نیتس افزایش می یابد.

Turn تلویزیون شیائومی شما Into a High Performing Machine

xiaomi tvMi 4A Horizon Edition به صفحه نمایش 1920× 1080 پیکسل و بلندگوهای 20 واتی مجهز شده و کیفیت صدایی فراگیر و کیفیت تصویری عالی را به ارائه میدهد. این تلویزیون شیائومی به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیرهسازی مجهز شده و از گوشیهای اندروید و iOS پشتیبانی میکند. بلندگوی به کار رفته در این تلویزیون، Down Firing بوده که 5 حالت مختلف صدای استاندارد، بازی، اخبار، فیلم و سفارشی را در اختیار کاربران قرار میدهد. از دیگر ویژگیهای برجستهی این تلویزیون شامل طراحی بدون حاشیه، Chromecast داخلی، نمایشگر همهجانبه و دستیار صوتی گوگل است. این تلویزیون با طراحی بسیار زیبا و مدرن و امکانات پیشرفته، ارزش خرید بالایی دارد. آیا میدانید بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است ؟ یکی دیگر از بهترین تلویزیون های شیائومی، تلویزیون هوشمند اندروید Mi 4C Pro بوده که بسیار مقرونبهصرفه است و یک انتخاب عالی به حساب میآید. این تلویزیون علاوه بر اینکه بسیار شیک و مدرن طراحی شده، کارایی و عملکرد فوقالعادهای نیز دارد.

این 5 ساده تلویزیون شیائومی روش‌ها فروش مجازی بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

محل پورتها در تمام مدلها پشت کار قرار گرفته و خیلی برای دسترسی مشکلی ندارند، مگر زمانی که به دیوار متصل شوند. چیزی که در تصویر بیش از هر چیزی اهمیت دارد میزان رزولوشن آن بوده و تعیین میکند نمایشگر شما چند مرده حلاج است. مثلاً در تلویزیونهای Xiaomi تمام مدلهایی که تا به حال ساخته شدهاند فورکی میباشند و حدود 8 میلیون پیکسل را به صفحه نمایش شما عرضه میکنند. این یعنی وضوح تصویری عالی و متناسب که کار شما را راه انداخته و تصویر بسیار نزدیک به واقعیت را تداعی میکند. نور پس زمینه در تلویزیونهای LED Xiaomi از نوع Local Dimming بوده و نور را بر طبق محیطی که در آن قرار دارد تنظیم مینماید. HLG در ایجاد این کنتراست نقش مستقیمی دارند. همچنین وجود زاویه 178 درجه جزء نقاط مثبت این برند بوده و دید گستردهتری از تصویر را به میدان میآورد و کمک میکند در هر زاویهای رنگها و تصویر ثابت باقی بمانند. در مزایا و معایب تلویزیون شیائومی میرسیم به قسمت توان صوتی آنها که باید گفت خبر خوبی برایتان نداریم، زیرا توان صوتی در این نمایشگرهای خیلی بالا نیست و نهایت میزانی که برای صدا به کار رفته 30 وات است.

  بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان (اسفند ۱۴۰۱)

ARC یا Audio Return Chanel یا کانال بازگشت صوتی می گویند.

زمان پاسخگویی به مدت زمانی می گویند که یک پیکسل تغییر رنگ می دهد و یا خاموش و روشن می شود زمان پاسخگویی 9 میلی ثانیه ای نشان می دهد که صفحه نمایش تلویزوین شیائومی 4X بسیار سریع می باشد. این تلویزیون بازی های با فرکانس تصویر 60 هرتز را به خوبی پشتیبانی می کند. اما فرکانس بیشتر را هر چند نمایش می دهد اما چنگی به دل نمی زند. تلویزیون شیائومی 4X دارای 3 پورت HDMI می باشد که یکی از این پورت های قابلیت ARC را دارد. ARC یا Audio Return Chanel یا کانال بازگشت صوتی می گویند. این پورت کاربرد بسیار دارد. برای اتصال اسپیکر و یا گیرنده به تلویزیون از این پورت استفاده می شود. زمانی که از این پورت استفاده می شود می توان بایک ریموت کنترل هم تلویزیون و هم ساندبار را کنترل کرد. هر کابل HDMI از پورت HDMI ARC پشتیبانی می کند. شیائومی این پردازنده را به صورت FlagShip معرفی کرده است، به این معنی که بالاترین وسریع ترین پردازنده می باشد.

نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد تلویزیون شیائومی فاش شد

لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند! قدرت ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 4S به قدری است که حتی از اتاقهای دیگر نیز می تون تلویزیون را در کنترل داشت. این ریموت کنترل از طریق بلوتوث تلویزیون را کنترل می کند به همین دلیل حتی در پشت دیوار هم قادر به کنترل تلویزیون خواهید بود. پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی 4S یک تراشه 64 بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A55 است. پردازنده ای 4 هسته ای با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با 2 گیگ رم از نوع DDR4 و 8 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است که شما را از تهیه گیرنده دیجیتال بی نیاز می کند. بهرمندی از WIFI 2.4GHz/5GHz و Bluetooth 4.2 این تلویزیون را برای اتصالات بی سیم بسیار جذاب می کند.

پورت ها تنوع و تعداد مناسبی دارند. یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. زیبایی کار این است که یک کپی برداری دلنشین و با کیفیت از تلویزیون اپل است. پس دیگر آن همه همه دکمه های بی مصرف کنترلهای قدیمی خبری نیست و ثانیاً از طریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه ی ۵ به تلویزیون متصل می شود. لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند. تلویزیون شیائومی ۴S دارای دو بلندگوی ۱۰ واتی است که در مجموع می شود ۲۰ وات. در مقایسه با دیگر تلویزیون های بازار، کیفیت صدا می توان قابل قبول توصیف کرد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار شیائومی بروید. چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی ۴S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی ۴S یک چیپ ست ۶۴ بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A53 است.

  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • برخورداری از HDMI 2.1
  • ساسان امین نژاد – خرداد 7, 1400
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز

  حقایقی از اینستاگرام که شاید ندانید + اینفوگرافیک / تمسخر اپل توسط سامسونگ، شیائومی و OnePlus / سونی صدای بازیکنان در PS5 را ضبط می کند

xiaomi tvشاید تمام موارد ذکر شده تا کنون مهم تر از سیستم عامل اندرویدی این دستگاه نباشد. می تی وی دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی یا Android TV است. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر بهترین انتخاب است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. تلویزیون شیائومی 4S یک تلویزیون همه چیز تمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید. نگران چینی بودن آن نباشید و به یاد تلویزیون های ارزان قیمت چینی که با نام تولید داخل به شما معرفی می شود نیوفتید. می تی وی 4S ساخت شیائومی است اگرچه از لحاظ قیمتی به آنها بیشتر شبیه است تا برند هایی مانند سونی و سامسونگ و تلویزیون 75 اینچ شیائومی ال جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح 2 برابر برای شما هزینه دارد.

مزیتی که تلویزیون P1 دارد می تواند پشتیبانی همزمان از این دو فرمت باشد. شما در زمان دانلود محتوا هیچ نگرانی درباره نوع فرمت ندارید چون این تلویزیون همه فرمت ها را پوشش می دهد. محتوای HDR به محتوای می گویند که جزئیات رنگی زیادی داشته و برای اینکه این جزئیات نمایش داده شود بایستی تلویزیون از روشنایی بالایی برخوردار باشد. روشنایی در این تلویزیون با نورپردازی مستیم تامین می شود و می تواند رنجی بین 400 تا 500 کاندلا باشد. آیا تلویزیون شیائومی P1 از کنسول های مدرن پشتیبانی می کند؟ بله، تلویزیون P1 شیائومی دارای فرکانس استاندارد است و می تواند بازی ها را در نرخ 60 هرتز برای ما نمایش دهد. کنسول های بازی مدرن مانند Xbox X و یا PS5 معمولا با این نرخ فریم یعنی 60 فریم محتوای زیاد دارند و تلویزیون P1 به خوبی ان ها را نمایش می دهد. دیگر گزینه ای که در ایجاد کارایی بهتر در تلویزیون برای بازی ها تاثیر گذار است زمان پاسخگویی پنل و میزان تاخیر در انتقال داده می باشد.

  بهترین تبلت های بازار ایران [خرداد ۱۴۰۱]

اگر تلویزیون مدل RU باشد کنترل به صورت زیر است.

بعد نصب پایه ها، کابل برق و آنتن را به آن متصل نمایید. دیگر کابل ها و اتصلات نیز متناسب با کاربرد مد نظرمتصل شوند. تلویزیون شیائومی 4s دارای اتصالات زیر است. بعد متصل کردن کابل ها، دکمه خاموش/روشن زیر تلویزیون و دقیقا زیر آرم شیائومی قرار دارد را فشار دهید تا نور قرمز آن دیده شود. حال زمان متصل کردن کنترل به تلویزیون است. کنترل این تلویزیون بلوتوثی است و متناسب با مدل آن دارای دکمه های متفاوت است. قبل از هرکاری دو عدد باتری نیم قلم در داخل آن قرار داده شود. اگر تلویزیون مدل RU باشد کنترل به صورت زیر است. واگر مدل تلویزیون SPباشد کنترل ان به صورت زیر خواهد بود. بعد از دیده شدن نور قرمز و روشن شدن تلویزیون کمی صبر کنید تا صفحه ی ابتدایی که عبارت “mi” را نشان می دهد رد شود. حال بر روی کنترل، دکمه های “صفحه ابتدایی گوگل اندروید” و “صفحه ی ابتدایی patchwall” را به طور هم زمان فشار دهید تا صدا بوق آرامی شنیده شده و تصویر زیر روی صفحه دیده شود.

  • وبلاگ افرالند
  • محل نهچندان مناسب پورتهای کناری
  • سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار
  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • افرالند – 10 ماه پیش
  • استفاده از سیستم عامل اندروید
  • پردازنده عصبی

این تلویزیون قابلیت WiFi، بلوتوث، ورودی دیجیتال و ورودی ماهواره kalinab.com را نیز دارد. این دستگاه دارای ورودی RF است، ورودی RF برای سیگنال های آنتن و کابل ها استفاده میشود و از Toslink برای خروجی صدای دیجیتال نوری استفاده میشود. در این سال های اخیر تلویزیون های شیائومی به یکی از خوش فروش ترین محصولات بازار تبدیل شده اند. این شرکت با ارائه و ساخت نمایشگرهای با کیفیت رقابت با دیگر برندها را آغاز کرده است و هر سال محصولی جدید با امکاناتی تازه در بر می گیرد. تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E دارای کیفیت تصویر فورکی با توان صوتی 20 وات است. قابلتی اتصال به اینرنت و وای فای را دارد. از طرفی دیگر اتصال انواع کنسولهای بازی به این نمایشگر قابل قبول است. با سیستم عامل اندروید می توانید از فیلم هاو برنامه های سرگرم کننده ی دنیا آگاه شوید. اگر جز آن دسته از افراد هستید که دنبال تلویزیونی عالی با کیفیت بی نظیر و همچنین قیمت مناسب هستید، ما به شما تلویزیون شیائومی 65P1E را پیشنهاد می دهیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید