قیمت تلویزیون شیائومی 65P1E ⚡️ خرید تلویزیون 65 اینچ P1E

xiaomi tvالبته Chromecast مزیتهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال توسط کروم کست میتوانید تلویزیون خود را به وسیلهی سایر دستگاههای دیجیتال کنترل نمایید. به صورت کلی میتوان گفت کروم کست تلویزیون شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل خواهد کرد. همان طور که اشاره کردیم تلویزیون شیائومی مدل 65P1Eیک تلویزیون هوشمند است. به عنوان یکی از امکانات این تلویزیون اسمارت میتوان به دستیار Google Assistant اشاره کرد که میتواند منزل شما را به خانه ای هوشمند تبدیل تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ 4s نماید. این دستیار مزیتهای متنوعی دارد که برای هر کاربر بسیار مفید و جذاب خواهد بود. شما میتوانید دستورات خود را به حالت صوتی به Google Assistant بگویید. این دستیار در سریع ترین زمان نوع دستور شما را شناسایی کرده و اجرا مینماید. برای مثال میتوانید برنامهها و فیلمهای مورد علاقه خود را به روش صوتی جست و جو نمایید، Google Assistant به صورت سریع آنها را پیدا کرده و بر روی نمایشگر اجرا مینماید. شما حتی میتوانید سوالهای خود را از دستیار گوگل بپرسید و جواب سوالهای خود را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده نمایید.

  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • نرم افزار Android tv
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • رابط کاربری گوگل تی وی

xiaomi tvتلویزیونهای این سری از چیپست چهار هستهای ARM Cortex-A55 بهره میبرند، البته مدل 32 اینچی به جای بهرهمندی از ARM Mali G52 MP2، با پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 ضعیفتر عرضه میشود. لازم به ذکر است همه مدلها از طراحی یکپارچه با قاب فلزی بهره میبرند. تلویزیونهای جدید این شرکت از بلوتوث 5.0، دو عدد پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت AV، پورت صوتی نوری، جک هدفون 3.5 میلیمتری و اسلات CI پشتیبانی میکنند. مدلهای 4K از 3 پورت HDMI (1 x eARC) و WiFi دو بانده و مدل HD از دو پورت HDMI (1 x eARC)، پورت DTMB و وایفای تک باند بهره میبرند. گفتنی است همه مدلها از Dolby Audio و DTS HD پشتیبانی میکنند. مدل 32 اینچی به جای بهرهمندی از دو اسپیکر 12 وات، از دو اسپیکر 10 وات بهره میبرند. همچنین همگی مدلها مجهز به دستیار هوشمند گوگل هستند. شیائومی تاکنون تنها قیمت نسخه 55 اینچی را اعلام کرده است. این نسخه از Xiaomi TV A2 با قیمت 529 یورو در اروپا به فروش میرسد. هنوز مشخص نیست تلویزیونهای این سری چه زمان به بازار عرضه خواهند شد. انتظار میرود مدلهای کوچکتر با قیمت پایینتری در دسترس کاربران قرار گیرند.

، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

xiaomi tvدر اینجا قصد داریم تا به بررسی یکی از شاهکار های شیائومی بپردازیم، و این شاهکار چیزی نیست جز تلویزیون 75 اینچی شیائومی که مطمئنا هر کسی را شیفته ی خود خواهد کرد. این تلویزیون Mi TV Q1 75 نام دارد و اینجاست تا تمامی انتظارات سطح بالای شمارا برآورده کند. اگر قصد تهیه ی تلویزیون بزرگتری دارید می توانید از صفحه ی بزرگترین تلویزیون ساخته ی کمپانی شیائومی یعنی تلویزیون Xiaomi TV Max 86 دیدن کنید. در این بخش به بررسی مهمترین فاکتور یک تلویزیون می پردازیم. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند.

  پیامد ممنوعیت واردات گوشی های پرمصرف بر بازار موبایل چیست؟

برند شیائومی از آن دسته برند هایی است که در چند سال اخیر ، بهترین پیشرفت و ارتقا سطح فناوری ها را داشته است و به همین دلیل نیز توانسته است تا فروش فوق العاده ای را کسب نماید. یکی از مهمترین محصولات این برند در کنار گوشی های تلفن همراه، تلویزیون های هوشمند هستند که دارای انواع و مدل های مختلفی هستند و در طرح ها و اندازه های مختلفی عرضه می شوند. کمپانی شیائومی در سال 2021 خبر از تولید یکی از بهترین تلویزیون های میان رده خود داد که امکانات و فناوری های مهمی را در خود جای داده بود. این تلویزیون که در ماه تیر 1400 عرضه شد، دارای طراحی فوق العاده باریک بود و در کنار آن کیفیتی بی نظر را برای نمایش تصاویر ارائه می داد. در مقاله زیر به طور مفصل به توضیح قابلیت های تلویزیون 4K شیائومی مدل MI P1 خواهیم پرداخت و از تک به تک مشخصات آن رونمایی خواهیم نمود.

به طور کلی، گوشیهای سری Mi Note نسبت به سری Mi، پردازنده ضعیفتر و مشخصات سختافزاری ضعیفتری دارند. آخرین محصولی که در این سری عرضه شده، همانطور که اشاره شد می نوت ۱۰ لایت نام دارد که به طور کل از نظر دوربین از دو برادر خود که دوربینهای ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند، ضعیفتر است. شیائومی سعی کرده با عرضه سه محصول در این سری، نیازهای مختلف و برچسبهای قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار دهد. به این دو سری از محصولات شیائومی طی یکی دو سال اخیر تعداد محدودی گوشی اضافه شده است. سری می مکس هم محصولاتی میانرده و اقتصادی را همراه با باتریهایی پرظرفیت عرضه میکرد و پسوند Max هم به خاطر همین باتریها به این سری اضافه شده بود. آخرین گوشی در این سری، گوشی شیائومی می مکس ۳ بود که یک باتری حجیم ۵۵۰۰ میلیآمپری داشت و در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. از آن زمان تا کنون، دیگر گوشی در این سری از گوشیهای شیائومی معرفی نشده است.

2160 پیکسل در تلویزیون Panasonic GX636 استفاده کرده است.

تلویزیونهای پاناسونیک با استفاده از پنل های LED بیشترین کیفیت تصویر را به وجود آوردهاند. برند پاناسونیک به لطف استفاده از پنل های LED بیشترین کیفیت تصویر را به ارمغان آورده و از هر زاویه بیشترین کنتراست را ایجاد کرده است. تلویزیونهای پاناسونیک طول عمر بالایی را دارند و در طولانی مدت کیفیت یکسان را ارائه خواهد داد. پاناسونیک در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل اندروید تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۴s کمک گرفته است. سیستم عامل Android با گستردگی امکانات توان سرگرم کردن بیننده را داشته و بیشترین کارایی را خواهد داشت. سیستم عامل اندروید در تلویزیونهای پاناسونیک بسیار تقویت شده و در قیاس با سایر رقبا بسیار کارمد تر خواهد بود. از جمله تلویزیونهای موفق پاناسونیک میتوان به GX636M و GX536M اشاره کرد. این محصولات با به کارگیری بیشترین کیفیت ممکن بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهند داد. در ادامه به بررسی قابلیتهای تلویزیون Panasonic GX636M به عنوان نمونهای از قابلیتهای تلویزیون پاناسونیک پرداختهایم. 2160 پیکسل در تلویزیون Panasonic GX636 استفاده کرده است. پاناسونیک به منظور افزایش میزان درخشانی و سرعت تصاویر از قابلیت 4K و همچنین برای افزایش کنتراست و وضوح تصویر از فناوری UHD کمک گرفته است.

  تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل S4

تلویزیون شیائومی

این فرمتها نور و روشنایی صحنهها را به صورت حرفه ای و بسیار دقیق تنظیم خواهند کرد و باعث میگردند رنگهای تیره و روشن با تمایز بالاتری قابل رویت باشند. همین مسئله باعث خواهد شد هر صحنه را به صورت زنده و واقعی با رنگ هایی طبیعی مشاهده نمایید. هر بیننده انتظار دیدن تصاویری بی عیب و نقص را از تلویزیون خود دارد، شیائومی برای ارائهی نتیجه ای عالی در ارائه محتوا، از پردازشگری قدرتمند در ساختار تلویزیون 65P1E استفاده نموده است. پردازشگر Mali G52 هر صحنه و فریم را با دقتی بسیار بالا مورد پردازش و تجزیه و تحلیل قرار میدهد. وظیفهی اصلی پردازشگر تشخیص عیوب موجود در تصاویر و رفع آن عیوب است. بنابراین هر گونه عیب و ایراد و نویز و تاری موجود در تصاویر را شناسایی نموده و آنها را به صورت کامل از بین خواهد برد. در نتیجه تصاویری ارتقا یافته و بی عیب و نقص را بدون هیچگونه نویز و تاری در اختیار خواهید داشت.

باریکی لبهها باعث میشود در هنگام تماشای آن، تمام تمرکز شما فقط معطوف به نمایشگر باکیفیت آن شود. پشت این دستگاه هم از پلاستیک مشکی رنگ و باکیفیت ساخته شده است. این تلویزیون 2 پایه در دو سمت خود دارد که به رنگ مشکی طراحی شدهاند و برای قرارگیری روی میز و سطوح صاف، بسیار مناسب هستند. حتی در صورت لزوم، شما این امکان را خواهید داشت که این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و از آن لذت ببرید. وزن حدودی این محصول چیزی در حدود 12 کیلوگرم است و ابعاد آن هم بدون در نظر گرفتن پایههای آن، طولی حدود 123 سانتیمتر، ارتفاع 72 سانتیمتر و ضخامت 8.9 سانتیمتر دارد. در لبه پایینی این تلویزیون هم نماد برند شیائومی نمایان تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s است. در کل باید بگوییم این تلویزیون از نظر طراحی چیزی برای شما کم نگذاشته است. اما به سراغ بخش مهم این تلویزیون برویم؛ یعنی صفحه نمایشگر. هدف اصلی هر تولیدکنندهای، جلب رضایت مشتری در این بخش است. اما شیائومی برای صفحه نمایش این تلویزیون از چه تکنولوژی استفاده کرده است؟

  2023 است 12 ماه تلویزیون شیائومی

10. تعداد پورت و درگاه های ارتباطی اعم از 4HDMI و USB 3 می باشند. 12. قابلیت Active HDR از مزایا به شمار می رود. 13. تلویزیون های اخیر ال جی اغلب بهترین گزینه برای گیم هستند. 14. قیمت تلویزیون های 8K کمر شکن است. ال جی این برند چند ملیتی با تولید و عرضه ی برترین تلویزیون های از جمله اولدها لقب بهترین هلدینگ را برای خود تصاحب کرده است. این برند برای اولین بار در سال 2019 به تولید اولین تلویزیون با استاندارد 8K دست زده است. تلویزیون Z2 ,Z1 از این کیفیت تصویر بهره می برند و همراه خود زیبایی واقعی را به تصویر راه می دهند گفتنی است که این کیفیت تصویر دو برابر بهتر از فورکا عمل می کند. از انجا که قیمت این دو مدل کمرشکن و سرسام آور است هر کاربری توانایی خرید آن را نخواهد داشت از این رو تلویزیون های اولد 4K رونمایی کرد. این برند با به کارگیری پنل OLED Eve رنگ های موجود در تصاویر را به نحوی طبیعی و عالی نمایش می دهند .که انگار همه چیز زنده و واقعی می باشد.

  • منو: فارسی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی منو
  • اسپیکر دو کاناله با خروجی 10 وات
  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی
  • کاربری خانگی و عمومی
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید

شیائومی ورودی HDMI 2.1 با قابلیت ALLM را نیز در ورودی های تلویزیون قرار داده تا در کنار نرخ 120 هرتزی و قابلیت MEMC با اتصال XBOX یا PS5 با بالاترین کیفیت و سرعت بازی کنید. شیائومی از ابتدا طرفدار سیستم عامل محبوب و گسترده ی اندروید بود؛ سیستم عامل بکار رفته در Mi TV Q1 75 نیز اندروید نسخه ی 10 است که شما را به دریای بی کران اپلیکیشن های کاربردی متصل می کند. بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای با استاندارد 802 نیز در دسترس هستند تا نیازی نباشد کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید چرا که کنترل بلوتوثی است. قابیلت های دیگری مثل کروم کست و دستیار صوتی گوگل نیز برای شما کنار گذاشته شده تا بدون حتی لمس دکمه ای به این غول با کیفیت شیائومی دستور بدهید. هنگامی که پشت تلویزیون قرار می گیریم در سمت راست و پایین پورت های تلویزیون قرار دارد که تعدادی از آنها به صورت عمودی زیر هم و تعدادی نیز افقی قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید