قیمت تلویزیون شیائومی P1 سایز 55 کیفیت 4K گلوبال 2023 خرید محصولات شیائومی

xiaomi tvپایه های استند که بسیار نازک هستند و ظاهر خوبی دارند به وسیله 2 پیچ که درون جعبه قرار دارند به تلویزیون وصل می شوند. پایه ها با اینکه از پلاستیک هستند ولی کاملا مستحکم هستند و حتی اگر فشار روی آن بیاورید نمی شکنند. بخش رابط تلویزیون شیائومی در سمت چپ تلویزیون قرار دارد که در آنجا پورت هایی وجود دارد که رو به جوانب می باشند و خروجی هایی نیز قرار دارند که رو به پایین هستند. بخشی از بدنه تلویزیون شیائومی 55 اینچ p1 در این قسمت کمی فرورفتیگی دارد تا در هنگام نصب دیواری پورت ها قابل استفاده باشند. سیستم عاملی که در تلویزیون 55 اینچ شیائومی سری p به کار رفته است Android TV 10 است. از لحاض رابط کاربری بسیار از افراد رابط کاربری Tizen یا webOS را که مربوط به سامسونگ و ال جی می باشد را می پسندند، اما از لحاض عملکردی بی عیب و نقص است.

  • جای نامناسب پورتها
  • صوتی و تصویری
  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده

پردازشگر نگهبان ورودی به حساب می آید. وقتی درب نگهبان نداشته باشد هر چیزی ممکن است وارد شود و این ورود اصلاً به نفع خود ساختمان نخواهد بود. در تلویزیون هم به همین منوال می باشد. از قابلیت های تلویزیون شیائومی می توان به حافظه داخلی که در تلویزیون قرار داده شده است واما میزان آن در مدل های مختلف متفاوت می باشد اشاره کرد. وجود حافظه داخلی امکان نصب برنامه و بازی های بسیاری را برای شما فراهم می کند و می توان از این راه محتوای خود را همیشه در دسترس داشته باشید. با وجود قابلیت Chromecast و Miracastمحتوای گوشی را راحت به صفحه نمایش تلویزیون انتقال داده و از محتوای آن بر روی صفحه نمایش با کیفیت 4K لذت ببرید. در کنار تمام این موارد پردازنده گرافیکی Mali 470 MP3 در یک سری از مدل ها اجرای یک بازی لذت بخش و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. تصویری که در این تلویزیون شیائومی نظاره گر هستید اصلاً از تلویزیون های برندهای نامی چیزی کم ندارد.

پنج عناصر ضروری برای تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز آنجایی که کمپانی شیائومی به عنوان یک شرکت چینی مشغول به فعالیت است. و با تولید گوشی تلفن همراه و همچنین وسایل صوتی و تصویری و هوشمند مشغول به فعالیت می باشد. مدتی است نیز شروع به تولید انواع تلویزیون کرده است. بنابراین این شرکت می خواهد با برندهایی مانند سامسونگ و ال جی وارد رقابت شود. با این وجود معایبی در تولید تلویزیون های کمپانی شیائومی وجود دارد که در ادامه این مقاله قصد بررسی مشکلات و معایب تلویزیون شیائومی را داریم. شیائومی در بخش ایجاد کیفیت تصویر تلویزیون های خود، آنچنان که انتظار میرود هم سطح با برندهایی مانند ال جی و سامسونگ قرار نمی گیرد. به همین خاطر می توانیم بگوییم که در قسمت کیفیت تصویر آنچنان که لازم است، قوی ظاهر نشده و از کیفیت تصویر بسیار قابل توجهی برخوردار نیست. ولی لازم به ذکر است که این کیفیت تصویر ضعیف بیشتر، در مدل های اولیه تلویزیون شیائومی دیده میشود. یعنی در مدل های جدیدی که شیائومی وارد بازار کرده است کیفیت تصویر آنها بالاتر است.

  رام گلوبال چیست ؟ تفاوت رام چین و گلوبال +ویدیو

تلویزیون شیائومی چند وقتی است که وارد بازار شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر 4K را دارد که این کیفیت بالا توسط پردازنده A53 Cortex که 4 هسته ای می باشد، ارائه می شود. در آن از 2 گیگ رم و 8 گیگا بایت حافظه داخلی استفاده شده است. تلویزیون شیائومی چند وقتی است که وارد بازار شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر 4K را دارد که این کیفیت بالا توسط پردازنده A53 Cortex که 4 هسته ای می باشد، ارائه می شود. در آن از 2 گیگ رم و 8 گیگا بایت حافظه داخلی استفاده شده است. HD روانه بازار کرده که توان صوتی آن 16 وات دو کاناله است. در این تلویزیون هر فرمت صوتی قابل پشتیبانی بوده و تیونر آن از نوع تکی بوده که میتوان در زمان پخش تصویر آن را بر روی فلش مموری ذخیره کرد. سیستم عامل بکار رفته در آن از نوع آندروید است، ویژگی مهم این سیستم زیاد بودن برنامه ها برای آن است و کاربری آسانی نیز دارد.دارای میانبرهای مختلفی از جمله Netflix, قیمت تلویزیون شیائومی 4s 65 Disney بوده و ریموت کنترل هوشمند امکان جستجوی صوتی را فراهم نموده و کاربر میتواند با گوگل صحبت کند و او پیروی نماید.

در ادامه قصد داریم به بررسی تلویزیون شیائومی بپردازیم، اگر تمایل به خرید این نمایشگرهای محبوب دارید و یا می خواهید با امکانات آن ها بیشتر آشنا شوید، تا انتها همراه دهکده باشید. تلویزیون یک وسیله ضروری در هر منزلی به حساب میآید. بنابراین باید با کیفیتترین آن را بخرید تا علاوه بر ظرافت و طراحی بینظیر از استقامت بالایی نیز برخوردار باشد. تلویزیون های شیائومی یکی از فناوریهای جدید عصر حال محسوب میشوند که پا به چرخه تولید گذاشتهاند. تلویزیون شیائومی تاکنون چنانکه باید شناخته شده باشند معرفی نشدهاند. این برند با وجود مدت کمی که به بازارها آمده با این حال مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است. قطعاً آشنا شدن با کیفیت و امکانات و نوآوریهای این تلویزیونها به شما کمک خواهند کرد که مزایا و معایب و همچنین امکانات شان را بهتر درک کنید. امروزه نام برند شیائومی را در بین محصولات موجود در بازار زیاد میشنوید زیرا به تازگی در زمینه تولید محصولات مختلف لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز نمود.

  تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

Turn تلویزیون شیائومی شما Into a High Performing Machine

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 65P1 اینچ از محصولات فوق العاده کمپانی بی نظیر شیائومی کشور چین می باشد،یکی از برندهای برتر در سال 2021 تولید شده است و جزو سری P این شرکت به حساب می آید. این مدل از جذابیت لوکسی برخوردار می باشد که همهی خریداران خاص پسند را به سمت خود جذب کرده است. و HLG پشتیبانی می کند، دارای حافظه رم (RAM) از نوع DDR برابر 2 گیگابایت می باشد. تمام حافظه داخلی 16 گیگابایت در نظر گرفته شد و از مابقی آن می توان برای نصب برنامه استفاده نمود. دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده و جهت دریافت برنامه مناسب آن می توانید به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه فرمایید. تلویزیون شیائومی به صورت بسیار ظریف و باریک دیزاین شده، و بر روی دو پایه روی میز قرار می گیرد. و نمای مدرن به دکوراسیون منزل شما می دهد. از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی میکند. سیستم صوتی دو کاناله در کنار صدای خروجی ۲۰ وات با فناوریهای حرفه ای تولید می کند.

تمایز بین تلویزیون شیائومی و موتورهای جستجو مانند google و yahoo

شیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط کارآفرین سریال لی جون بر اساس جملهٔ”نوآوری برای همه” تأسیس شد. آنها معتقد بودند که محصولات باکیفیت بالا که با فناوری پیشرفته ساختهشدهاند باید برای همه قابلدسترسی باشند. آنها سختافزار، نرمافزار و خدمات اینترنتی قابلتوجهی را برای کمک طرفداران Mi ایجاد کردند. محصولات شیائومی که در حال حاضر شامل تلفنهای هوشمند Mi و Redmi، تلویزیون شیائومی و جعبههای set-top، روترهای Mi و محصولات Mi Ecosystem و سایر لوازم جانبی است. شیائومی با حضور در بیش از ۳۰ کشور و منطقه، رد پای خود را در سراسر جهان گسترش میدهد تا به یک برند مشهور جهانی تبدیل شود. تلفنهای همراه، محبوبیت برند شیائومی را بالا بردند. اما از اهداف و ویژگیهای این شرکت، توسعه سایر محصولات فنآوری است که یک احساس واقعی و ماندگار را نسبت به این برند در بین مردم ایجاد کند. در این مطلب به تلویزیون شیائومی که بانام Mi TV شناخته میشود، اشاره میکنیم. همانطور که میبینیم روزانه، تعداد علاقهمندان به این برند، بیشتر و بیشتر میشود.

  شیائومی از ایران می‌رود؟

هر چقدر پردازنده قوی تر باشد تصاویری که از فیلترهای آن خارج می شود بهتر و با کیفیت تر است. تلویزیون شیائومی در سری F2 Fire از پردازنده ی MediaTek MT9020 بهره برده است. از راه دور نمایشگر را کنترل کنید. با هوشمند بودن لوازم خانگی هر کاربر انتظار دارد بسیاری از کارها را از راه دور و به آسانی انجام دهد بدون این که کوچک ترین زحمتی را به خود بندازد. تلویزیون های امروزی هم به لطف پیشرفت تکنولوژي، بسیار پیشرفت و هوشمند شده اند. یکی از قابلیت های کاربرپسند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، دستیار صوتی است. تلویزیون شیائومی F2 از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند. با استفاده از این دستیار به آسانی می توانید افسار تلویزیون را در دست بگیرید. برای مثال تغییر کانال، تنظیم صدا، شروع برنامه های جدید و بسیاری از موارد دیگر کافی ست فقط دکمه را فشار دهید و شما بخواهید.

  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • نرم افزار Android tv
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • رابط کاربری گوگل تی وی
  • دو درگاه USB
  • نمایشگر UHD 4K
  • سرویس های اینترنت

هر یک از افراد در هنگام خرید اول ظاهر و شکل کالا را میبیند، بعد به مشخصات آن توجه می کند. در تلویزیون شیائومی MI 4S از کیفیت و رزولوشن 4K استفاده شده است اما چون این دستگاه دارای قابلیتی است که مقداری نمایش جزئیات را با روشنایی بیشتر نمایش میدهد به آن 4K HDR می گویند. کیفیت تصویر 4K HDR به لحاظ نمایش جزئیات به صورت 100 درصد بهتر است، ولی اطلاعی در زمینه Ultra HDR در دسترس نیست و فعلا فقط به صورت داده ای جزئیات آن معلوم است. تلویزیون شیائومی از نورپردازی قوی و منظم استفاده می کند. در آن لامپ های LED در سراسر بردLED پخش شده اند. روشنایی که با این تلویزیون تامین می شود بیشتر از 350 کاندلا بر متر مربع است. این دستگاه از محدوده دینامیکی و فرمت های HDR پشتیبانی می کند و بالاترین فرمتی که با آن نمایش داده می شود فرمت HDR10 است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.

دیدگاهتان را بنویسید