قیمت تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME

  • کیفیت تصویر عالی
  • زمان پاسخگویی تصویر 9 میلی ثانیه
  • ایمیل شما
  • نظرات (0)
  • پایه های فلزی و با کیفیت
  • نوع پنل: VA
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  • دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI

xiaomi tvصداها در ولوم بالا باز هم واضح و بدون خطا شنیده می شوند. همچنین نویز در این بخش به طور کامل کاهش پیدا کرده و کیفیت سیستم صوتی افزایش پیدا می کند. از مهم ترین تکنولوژی های صدا می توان به DTS-HD و Dolby Audio اشاره کرد. در هر تلویزیونی نمونه ای از سخت افزار و پردازنده هایی وجود دارد. این دو در بخش های مختلفی مزیت های مثبت و عالی را ایجاد می کنند. به همین جهت کیفیت و نوع کار آن ها اهمیت بسیار ویژه ای دارد. تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E از پردازنده ی Quad A55 1.5GHz بهره برده است. این پردازنده و افزایش کیفیت بیشتر تلویزیون کمک زیادی می کند. همچنین پردازنده ی گرافیکی این دستگاه از نوع Mali G52 می باشد. این پردازنده و سخت افزار به کمک همدیگر حالت هماهنگ و همه جانبه با کیفیت عالی را ایجاد می کنند. حافظه ی داخلی 16 گیگ و حافظه رم 2 گیگ است.

در مورد تلويزيون های کیولد شيائومی باید این نکته را اضافه کنیم که دنیایی از حجم رنگ 100% پیش روی بیننده قرار میدهد تا یک دنیای واقعی از تصاویر زیبا و شگفت انگیز را در خانه تان تجربه کنید . طراحی صفحه نمایش OLED نیز به گونه ای است که در آن لامپ تصویر به کار نمیرود و همین باعث می شود هر پیکسل به طور جداگانه خاموش و روشن شود و در نتیجه تصاویر واقعی را خلق نماید. در نتیجه همواره با رنگهای زنده با جزئیات ریز سروکار دارید . البته فراموش نکنید که این فقط بخشی از ویژگیهای خوب تصویر در تلويزيونهای جدید شيائومی است. که در کنار قیمت های خوبی که برای بیشتر تلویزیونهایش تعیین کرده قابل ستایش است . یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تلویزیون ، وضوح تصویر آن است که همواره در تمامی تلویزیونها ، از مشخصه ای برجسته به شمار می آید .

فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود.

xiaomi tvدرضمن برخی از تلویزیونهای شیائومی از فناوری Really Flow (مانند تلویزیون Mi TV 4X) نیز برخوردار هستند. این فناوری نیز تضمینکننده نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع است. برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای فناوری کاهش نویز هستند که به افزایش وضوح تصاویز و شفاف شدن آنها کمک زیادی میکند. لازم نویزها یکی از عوامل اصلی کاهش وضوح تصویر هستند که به شکل دانههای ریز روی تصاویر پدیدار می شوند. فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود. ترکهای صوتی دارای این فرمت برخلاف اکثر ترکهای صوتی فشرده نیستند و وضوح بسیار بالایی دارند. معمولاً فیلمهای Full HD و ۴K واقعی که کیفیت بسیار بالایی دارند با این فرمت صوتی منتشر میشوند که به دلیل غیر فشرده بودن، جزئیات صدا را با وضوحی باورنکردنی پخش میکند. DTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه). بیشتر بخوانید: بررسی و مقایسه تلویزیونهای سام الکترونیک و جی پلاس/ کدام را بخریم؟

  واکنش محمد اصفهانی به خبر مهاجرتش از ایران/ ایده جالب مادر برای خوشحال کردن دختر بیمارش + فیلم/ تصویری جالب که بازخورد های زیادی داشت

شیائومی یکی از برندهایی است، که خیلی زمان طولانی نیست وارد این بازار شله قلم کار شده و افراد هنوز خیلی با آن آشنایی ندارند. پنل تلویزیونهای شیائومی بیشتر از نوع VA هستند و به همین واسطه به کنتراست دقیق و بالایی دسترسی دارد و این میتواند کمک شایانی به تصویر بهینه در دسترس شما داشته باشد. همچنین طراحی شیک و ضخامت کم کاری کرده کاربران از دور شیفته این نمایشگرها شده و طراحی را در اولویت انتخاب خود قرار دهند. البته شاید همچین دلیلی برای گزینش تلویزیون خیلی منطقی به نظر نرسد. حال با ما در افرالند همراه باشید، تا یک سنجش هوشمندانه را رقم بزنیم و دارت را به وسط هدف پرتاب تلویزیون شیائومی 65 اینچ پرو کنیم. شیائومی همان طور که گفته شد، از تنوع کمی برخوردار میباشد. محصولات آن شامل سه رده؛ LED, OLED, kalinab QLED است و هر کدام نهایتاً دو یا سه مدل در ترکیب خود دارند. همین تعداد کم جوابگوی نیاز افراد در هر سری میباشد و از قیمت مناسب تا لوکس را شامل میشوند.

یک ترفند ساده برای تلویزیون شیائومی آشکار شد

Mi TV 4X در اندازه های 43 تا 65 اینچ در بازار موجود است. این دستگاه از کیفیت Ultra HD (4K) با رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار است. شیائومی در جدول مشخصات این مصول به نوع پنل اشاره نکرده است اما به نظر می رسد که از پنل VA استفاده کرده باشد. این شرکت گفته است که این پنل 10 بیتی است و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ است که یک بهبود فوق العاده نسبت به پنل 8 بیتی 1080p یا فول اچ دی موجود در 4A Pro است. با این حال به نظر می رشد که زمان پاسخگویی بسیار علی است و از 6.5 میلی ثانیه به 9.5 میلی ثانیه رسیده است و باعث می شود تا کمترین سرعت را دریافت کنید. ریموت کنترل بی سیم هنوز بسیار مینیمال است, قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 2021 اما حالا دو دکمه اضافی دارد. البته این دکمه ها مواردی نیستند که کاربران به شدت به دنبال آنها باشند بلکه میانبرهایی برای برنامه های Netflix و Prime Video هستند.

  تاریخ رسمی عرضه ساعت S1 Active شیائومی تأیید شد

اختصاص می دهند. قیمت تعمیرات تلوزیون براساس اینچ و نوع خرابی مشخص خواهد شد. بیشترین قطعات در زمان تعمیر تلویزیون میتوان به تعویض یا تعمیر بک لایت، تعمیر برد و تعویض پنل تلویزیون اشاره کرد. در این مقاله بیشتر به بررسی هزینههای تعمیر تلویزیون سامسونگ و تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ خواهیم پرداخت. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین بنادر هند روی کشتیهای ایران بسته شد / کارمزد گزاف چین از محمولههای ایران پیشبینی ۳کارشناس از بازار مسکن در پاییز / ریسک خرید مسکن چقدر است؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

xiaomi tvاین تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته است و برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی دیگر نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. تلویزیون هوشمند شیائومیP1 به ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی مجهز شده است. به این ترتیب نیاز نیست که حتما آن را مستقیم رو به تلویزیون بگیرید تا بتوانید از آن استفاده کنید. این ریموت کنترل به شما اجازه میدهد آن را از هر جهتی گرفته و به مدیریت تلویزیون بپردازید. این ریموت کنترل طراحی شیک و زیبایی دارد و کار کردن با آن نیز آسان است. این ریموت کنترل دارای دکمه اختصاصی اجرای دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant است و شما می توانید با فشردن آن از دستورات و جستجوی صوتی استفاده نمایید. همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. دستیار صوتی گوگل ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند.

  تلویزیون شیائومی مدل Mi TV 4S 65″

شیائومی با قرار دادن NETFLIX در این تلویزیون اسمارت بزرگترین سرویس اشتراکی اینترنت را در اختیار دوستداران خود قرار داد. با این برنامه میتوانید جدیدترین فیلمهای جهان را در دسترس داشته باشید. توسط درگاههای ارتباطی متنوع امکان متصل کردن دیگر دستگاهها به تلویزیون فراهم میشود بدین وسیله میتوانید تعامل بیشتری را با تلویزیون برقرار کنید. تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP از وجود سیستم عامل اندروید بهره میبرد و با داشتن آن قدرت اجرایی بهتری خواهد داشت و عملکرد عالی را از خود نشان خواهد داد. تلویزیون 4K L55M5-5ASP توانایی عالی در نمایش صحنههای سریع دارد. شیائومی نیز به مانند دیگر سازندگان تلویزیون برای تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP تراشهای قدرتمند را قرار داده است که توسط آن تلویزیون عملکرد عالی را از خود نشان میدهد. این تراشه باعث میشود تا تصاویر با کیفیت بالا و با رویکردی نوین به نمایش گذاشته شوند. شیائومی نیز به جمع آن دسته از برندهایی اضافه شد که از پنل LED در ساخت تلویزیونهای خود استفاده میکند.

  • آنتن ورودی
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • توان صوتی: 30 وات
  • وارد صفحه اصلی یا HOME شوید
  • اصل از بدل

برند شیائومی با طراحی کیفیت تصاویر 4k و 8k تفاوتهای قابل توجهی را در میان کیفیتشان به وجود آورده است. همانطور که اکثریت افراد میدانند تلویزیونهای 8k دارای کیفیت تصویری 4 برابر تلویزیونهای 4k را دارا میباشند. همچنین برای ساخت صفحه نمایشگر تلویزیونهای 8K از صفحههای مینی LED بهره بردهاند. خانه هوشمند ممکن است تا حدی برایتان آشنا باشد، اما در عین حال مقداری گنگ به نظر برسد . ما در اینجا آن را کامل برایتان شفاف سازی خواهیم کرد. به طور کلی Smart Home به معنای خانه هوشمند موجب میشود تا هنگامی که در خانه نیز حضور ندارید از لحاظ امنیت وسایل هوشمند و برقی موجود در خانهتان آسوده خاطر باشید. با وجود اینفناوری که در تلویزیونهای شیائومی به کار برده میشود . شما قادر به کنترل از راه دور وسایل هوشمند موجود در منزل خودتان خواهید بود. Smart Home موجود در بسیاری از تلویزیونها بسیار پیشرفته میباشد تا حدی که زمان وارد شدن و خارج شدن شما را خانه تشخیص خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید