قیمت خرید تلویزیون شیائومی – مدل های اسمارت 4k – گناوه و بانه

xiaomi tvممکن است انتخاب بین این طیف گسترده کمی دشوار باشد، اما از ارزش های این نام تجاری برجسته نمی کاهد. تلویزیون های شیائومی در اندازه های مختلف و با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده اند. اندازه صفحه نمایش تلویزیون شیائومی بین 32 تا 75 اینچ متغیر است و مدلهای 43 تا 46 اینچی بسته به اندازه خانه، بیشترین آمار فروش را دارند. این تلویزیون ها از نظر زیبایی نیز شرایط چشم نوازی دارند. ظرافت در ترکیب با عناصر زیبا، مهمترین ویژگی تلویزیون های مینیمال برند شیائومی میباشد. از مزایای طراحی ظاهری تلویزیون شیائومی میتوان به حاشیه های باریک، پنل با ضخامتی بسیار نازک، ظاهر مینیمالیستی و مدرن میباشد. تلویزیون شیائومی از نظر کیفیت تصویر قابل قبول ظاهر شده است. حتی در اکثر مدلها، از پنل سامسونگ استفاده می کند که به عنوان غول فناوری نمایشگر شناخته می شود. در تلویزیون شیائومی رنگها بصورت کاملا طبیعی، رزولوشن بالا و قابل قبول، حرکت روان تصویر، وضوح بالا و نمایش دقیق جزئیات وجود دارد.

  • راهنمای مشتریان
  • خرابی فلش
  • قابلیت اتصال به بلوتوث 5.0
  • افزودن به مقایسه
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  • وجود سیستم عامل اندروید
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی

xiaomi tvکیفیت تصویر این مدل 4K است. این کیفیت که با رزولوشن بالا شناخته میشود، یکی از آخرین تکنولوژی های تصویر است که تا الان معرفی شده است. این تلویزیون رنگ هارا با کیفیت واقعی آن ها نشان می دهد و در تماشای تصاویر شی را از نزدیک دارید مشاهده می کنید . علاوه بر این بلندگو های با کیفیتی نیز در این تلویزیون به کار رفته که صدای کاملا شفافی را به شما ارایه می دهند . این تلویزیون دارای دو بلندگوی قوی و اورجینال می باشد که هنگامی که می خواهید اهنگ یا فیلمی را با صدای بلند گوش کنید افت کیفیت نمی کند . تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB دارای ریموت کنترل می باشد که می توانید برای کنترل دستگاه از آن استفاده نمایید . به علاوه این دستگاه به قدری سبک می باشد که می توانید در هر سطح عمودی نصب کنید و یا با استفاده از پایه های آن این دستگاه را روی میز یا هر شی صافی قرار دهید . هارد این تلویزیون بسیار قوی می باشد و هنگام بازی های سنگین مشکلی پیش نخواهد آمد . شما می توانید ساعت ها به مشاهده فیلم و یا بازی کردن بپردازید بدون این که کوچکترین مشکلی در تلویزیون پیش آید . در خلاصه اگر دنبال یک تلویزیون با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید این تلویزیون می تواند جزو اولویت های شما باشد.

در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد. کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی ۴s کمی حرکت به عقب است. تلاش شده است که کمی مباحث صرفه ی قیمتی بیشتر رعایت شود. البته هنوز می توان پلاستیک ABS به کار رفته در آن را مرغوب دانست. ارتفاع این تلویزیون ۸۴ سانتیمتر و طول آن ۱۴۸ سانتیمتر است. شما تطابق دارد یا خیر. البته ۵٫۵ سانتیمتر بابت ارتفاع پایه ها مد نظرتان باشد . ۹۴% از نمای جلویی تلویزیون پنل و بقیه قاب است. هنرنمایی شیائومی با روشن کردن تلویزیون های شیائومی به نمایش در می آید. از پنلی از نوع IPS است. البته بعضی از قابلیت ها به پنل S-PVA نزدیک است.

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون شیائومی

این تلویزیون نور پس زمینه صفحه نمایش را به خوبی مدیریت می کند و کنتراست تصویر خوبی ارائه می دهد. به این ترتیب عمق تصاویر افزایش پیدا کرده و شما شاهد صحنه های واقعی تری خواهید بود. هرچه یک تلویزیون توانایی بیشتری در کنترل نور پس زمینه قسمت های مختلف صفحه نمایش را داشته باشد، تصاویر واقعی تری به نمایش می گذارد. این تلویزیون با توجه به اینکه جزو تلویزیون های ارزان قیمت محسوب می شود، کنتراست تصویر قابل قبولی ارائه می دهد. پردازشگر تصویر این تلویزیون توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و جزئیات تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد. محتوای HDR از جزئیات و عمق رنگ بهتری نسبت به محتوای SDR برخوردار هستند و این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت به خوبی از پس این موضوع بر می آید. شما شاهد تصاویری با جزئیات بسیار خوب خواهید بود و از تماشای آن لذت خواهید برد. تلویزیون شیائومی 65L65M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله و استریو می باشد.

تلویزیون شیائومی Adventures

همچنین به شما این امکان را می دهد که سایر دستگاه های خانه هوشمند را از طریق تلویزیون کنترل کنید! با کنترل از راه دور بلوتوث عملی، می توانید تلویزیون را از هر زاویه ای (360 درجه) کار کنید. این تلویزیون دارای 1 پورت HDMI 2.1 با eARC، 2 پورت HDMI 2.0، 2 پورت USB2.0، پورت Lan Ethernet، ورودی AV، تیونر دیجیتال (سازگار با DVB-T2/C و DVB-S/S2)، بلوتوث V5.0 است. وای فای دو باند 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز و خروجی صدای نوری. سیستم صوتی تعبیه شده در تلویزیون شیائومی با صدایی قدرتمند و با کیفیت و همچنین پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت صدا می تواند صدایی بی نظیر را پخش نماید. این سیستم صوتی 2 کاناله قدرت پخش صدای 10 واتی دارد و هر اسپیکر می تواند صدایی به قدرت 5 وات تولید کند. پشتیبانی از حالتهای مختلف صدا می تواند هماهنگی لازم را با هر نوع محتوایی به عمل آورد و کیفیت صوت پخش شده را ارتقا دهد. وجود فناوری هایی نظیر Dolby Audio و DTS-HD می تواند به تفکیک صدا در کانالهای مختلف کمک کند و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در محیط پخش کند.

وحشتناک درباره تلویزیون شیاومی و آن باید Google|3 دلیل چرا شما با این وجود یک تازه کار در تلویزیون شیاومی هستید|راهنمای مخفی تلویزیون شیاومی}

شرکت چین یکی از بزرگترین شرکت های جهان است که با بسیار از شرکت های دیگر با رقابت سرسختی درگیر است شاید چین سر زبان بعضی از افراد باشد که محصولات بی کیفیتی دارد ولی شرکت شیاومی باوجود محصولات صوتی و تصویری که دارد از کیفیت و قابلیتهای بیشماری برخوردار است.تلویزیون 65 اینچی شیائومی ، شما منتظر آن بودید و اکنون وارد بازار شده است .تلویزیون جدید شیائومی یکی از جالب ترین تلویزیون های آن لحظه است که به طور ویژه برای همه کسانی که عاشق محتوای سمعی و بصری هستند ، اعم از سریال های مورد علاقه یا بازی های مورد علاقه شما ، طراحی شده است. بیایید و دریابید که چرا یکی از جالب ترین تلویزیون های آن لحظه است منتظر چی هستی؟ بدون اتلاف وقت تماس با هدی کالا این محصول را دریافت کنید.تلویزیون شیاومی از طراحی بسیار شیکی برخوردار این تلویزیون از ضخامت بسیار ساخته شده و وزن بسیار مناسبی دارد و به راحتی جابجا میشود.

  • وضوح ۴K
  • توان صوتی: 30 وات
  • تمام شدن باطری ریموت کنترل
  • Dolby Audio
  • نرم افزار Android tv
  • کیفیت تصویر فراتر از انتطار
  • ارتفاع 84 سانتیمتر
  • کیفیت تصویر قابل قبول

  آموزش کامل تنظیمات تماس گوشی شیائومی (تماس ورودی، شمارگیر و…)

بنابراین از این نظر شاهد یکی از جدیدترین فناوری ها و بهترین کیفیت تصویر هستیم. روشنایی تصویر در این تلویزیون تا 350 نیت است و از مهم ترین فناوری های بکار رفته در آن می توان به HLG ، HDR 10 PRO ، Dolby Vision اشاره کرد. این تلویزیون قابلیت رفرش ریت 60 هرتز را دارا می باشد که شاید مناسب افرادی همچون گیمر ها نباشد. همچنین میزان زاویه دید در این تلویزیون کمی محدود به نظر می رسد که ممکن است برخی افراد با آن دچار مشکل شوند. البته تلویزیون Mi QLED 4K برای کاربرانی که قصد استفاده معمولی از تلویزیون را دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید این تلویزیون از نظر امکانات و قیمت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همانطور که از نام این مدل از تلویزیون شیائومی پیداست ، این تلویزیون از جمله مدل های بالا رده این برند محسوب می شود. در این تلویزیون از فناوری کوانتوم استفاده شده است و کیفیت تصاویر 8K را ارائه می دهد.

سه روشهای تسلط تلویزیون شیائومی

تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین لباسشویی های سامسونگ آشنا شدهاید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید لباسشویی Add Wash سامسونگ را بخوانید. بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند. از مهمترین ویژگی های کنترل تلویزیون شیائومی قدرت فوق العاده آن است که حتی با وجود موانع کاربردش را از دست نمی دهد. شما می توانید یک کنترلر کاملاً کاربردی را که همیشه در دسترس شما است را به عنوان ریموت استقاده کنید.

  مقایسه گوشی های سری پوکو شیائومی موجود در بازار ایران با یکدیگر

تلویزیون ها هر بار که ساخته می شوند با طراحی باریک تری ظاهر می شوند در مدل های جدیدتر می بینیم که نمایشگرها با سری اولد رقابت می کنند و ضخامت بدنه شان کاملاً باریکتر می شوند. یکی از تفاوت های اصلی تلویزیون شیائومی کیو 2 با سایر مدل های این برند در سیستم عامل جدید آن دیده می شود جایی که رابط کاربری گستردهتر و با این حال جمع و جور تری ارائه می دهد. تلویزیون شیائومی Q2 با توان صوتی 30 وات یکی از اصل های اساسی تلویزیون های میان رده را زیر پا گذاشته و به سیستم صوتی ضعیف قانع نشده است. بیشتر نمایشگرهای میان رده صدای شان از 20 وات تجاوز نمی کند اما شیائومی سیستم صوتی 30 وات با دو اسپیکر 15 وات را برای این کیولد جدید خود در نظر گرفته است. در همین موقع که جذابیت ها خود را نشان می دهند فناوری دالبی اتموس IQ هم خودنمایی می کند و به صورت مکمل با Dolby Vision IQ صدا و تصویری سینماتیک خلق می کنند. فناوری DTS:X هم به بهبود صدای 3 بعدی منجر می شود که در نهایت کیفیت صوتی را بهبود می دهد. شاید بتوان گفت یک تلویزیون بدون پورت ارتباطی همچون یک جزیره فوقالعاده جذاب است منتهی نمی تواند با دنیای بیرون ارتباطی برقرار کند.

xiaomi tvهمچنین تنظیماتی برای افزودن ریموت Mi TV به عنوان میانبر در صفحه اصلی وجود دارد. دستیار صوتی گوگل یا همان Google Assistant به تازگی بر لوازم هوشمند اعم از گوشی و تلویزیون کاربرد دارد و می تواند به راحتی شبکه، برنامه و تنظیمات مورد نظر را تنها با دستور صدای شما در کمترین زمان بر صفحه نمایشگر تلویزیون نشان دهد. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ظرفشویی های ال جی آشنا شدهاید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی ال جی را بخوانید. در تلویزیون شیائومی 65 اینچی مدل 4X نیز ریموت کنترل با دستیار گوگل وجود دارد. دکمه google assistant را در ریموت کنترل فشار داده و نگه دارید. میکروفون باز می شود و شما می توانید درخواست خود را بگویید. به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند. از قبل به تنظیمات تلویزیون شیائومی خود بروید و شبکه ها و برنامه هایی که می خواهید با صدا جستجو کنید را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید