لقب گرانترین گوشی شیائومی در سال‌های اخیر به کدام مدل می‌رسد؟

شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد شیائومی به این سرعت میان علاقمندان گوشی‌های هوشمند جا بیفتد، اما کارشناسان این غول چینی نشان دادند که برای طی کردن هر چه سریع‌تر پله‌های ترقی، عزم خود را جزم کنند تا تبدیل به بهترین برند اندرویدی بازار شوند. جالب است بدانید گرانترین گوشی شیائومی حتی توان رقابت با آیفون را نیز دارد. هرچند در راه بهترین شدن، رقبای سرسختی مثل سامسونگ وجود دارد.

این برند با سیاست خود مبنی بر تناسب مشخصات گوشی هوشمند با قیمت آن، یک دید بهتر به کاربران ارائه کرد و نشان داد مشتریان صرفاً برای اسم یک برند نباید هزینه هنگفتی بدهند و مشخصات و ارزش خریدست که حرف اول را می‌زند. دلیل محبوبیت بسیار زیاد شیائومی در مارکت و خصوصاً ایران نیز همین موضوع است. البته در این مقاله قصد داریم به بررسی گران ترین گوشی شیائومی بپردازیم و ببینیم این غول تکنولوژی برای گران‌ترین محصولات خود چه مشخصاتی در نظر گرفته است؟ اگر شما هم مثل ما درباره این موضوع کنجکاو هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

خرید اقساطی 19کالا

گرانترین گوشی شیائومی

گران ترین گوشی شیائومی

شیائومی حتی در میان رده‌های خود کیفیت فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه داده که باعث شده انتظار از گرانترین گوشی شیائومی بسیار بالا برود. در حال حاضر “Xiaomi 12 Pro” گران ترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد و در همه زمینه‌ها یکی از ۵ گوشی اول دنیاست. در ادامه به مشخصات این گوشی به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

گرانترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲

شاید فکر کنید گران قیمت ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ پرچمداران سری ۱۲ باشند که باید بگوییم بر خلاف تصورات بسیاری از کاربران، این سری در سال ۲۰۲۱ عرضه شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. جدیدترین و گرانترین گوشی شیائومی مربوط به مدل‌های گیمینگ می‌شود. در واقع هنوز در سال ۲۰۲۲ خانواده گران قیمتی معرفی نشده و فعلاً به بررسی موبایل‌های موجود در بازار بسنده می‌کنیم، هرچند تا انتهای امسال قطعاً مدل‌های گران‌قیمت‌تری روانه بازار خواهد شد.

گران ترین گوشی شیائومی

Black Shark 5 Pro: این مدل گرانترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ و موبایل محبوب گیمرهای حرفه‌ایست. “Blackshark 5pro” هر آنچه که یک گیمر نیاز دارد را در اختیارش می‌گذارد. سیستم خنک کننده مایع این مدل یکی از بهترین عملکردها را دارد و می‌تواند مانع از داغ شدن زودهنگام گوشی شود. سخت افزار هم یکی از قوی‌ترین‌هاست و در بطن این مدل تراشه نسل جدید و قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 به چشم می‌خورد. دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی بی‌نظیر این مدل آن را به انتخاب اول گیمرها تبدیل می‌کند. همچنین باتری با پشتیبانی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی تنها در ۱۵ دقیقه فول شارژ می‌شود. قیمت حدودی این گوشی در حال حاضر حدود ۶۰۰ یورو است.

  Android TV 9.0 روی تلویزیون شیائومی نصب شده است

گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۳,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی آنر ۷۰ ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی آنر 70 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Black Shark 5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11S ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی نوکیا C10 ظرفیت ۳۲ رم ۱ گیگابایت

گوشی نوکیا C10 ظرفیت 32 رم 1 گیگابایت

تصویر سه بعدی

Black Shark 5 Pro

قیمت گوشی شیائومی Black Shark 5 Proتصویر سه بعدی

گرانترین گوشی شیائومی 2022

Redmi K50 Pro: اگر دنبال یک مدل با طراحی شیک و ساده و متریال فوق‌العاده می‌گردید تا حس لوکس بودن را کاملاً به شما القا کند، این گوشی را جدی بگیرید. این مدل که یکی از گران ترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود، قیمتی حدود ۵۸۵ یورو دارد. از جمله امکانات این مدل، استفاده از تراشه Dimensity 9000 شرکت مدیاتک، فست شارژ ۱۲۰ واتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلیست.

گوشی k50 پرو

Redmi K50 Pro

قیمت گوشی k50 پرو

گرانترین گوشی شیائومی 2021

Black Shark 5 RS: یک نسخه ارزان‌تر نسبت به نسخه پرو محسوب می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. قدرت این مدل از قدرتمندترین تراشه سال گذشته کوالکام یعنی Snapdragon 888 گرفته می‌شود و به راحتی می‌توانید تمامی بازی‌های گرافیکی را با آن اجرا کنید. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ عالی ۱۲۰ واتی از دیگر مشخصات بی‌نظیر این مدل است. در این گوشی علاوه بر لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسورهای اولتراواید و تله فوتو نیز دیده می‌شود. این مدل از لیست گرانترین گوشی شیائومی در جهان  قیمتی ۴۷۰ یورویی دارد.

گوشی شیائومی Xiaomi Black Shark 5 RS

Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi Black Shark 5 RS

قیمت گرانترین گوشی شیائومی

Redmi K50 Gaming: گوشی پر سر و صدای ردمیست که توانسته توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. در بطن این مدل از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 استفاده شده که تا سال‌ها می‌تواند تمامی بازی‌های گرافیکی را اجرا کند. طراحی جذاب و استفاده از آلومینیوم و شیشه، حس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌کند. همچنین تریگرهای فیزیکی کار شده در این مدل، یکی از بهترین عملکردها را دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فست شارژ ۱۲۰ واتی اشاره کرد. قیمت این مدل نیز در بازار جهانی حدود ۴۶۰ یورو است.

ردمی k50 گیمینگ شیائومی

Redmi K50 Gaming

گران قیمت ترین گوشی شیائومی

گرانترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱

پرچمداران سری ۱۲ شیائومی، اصلی‌ترین نماینده‌های سال ۲۰۲۱ و گرانترین گوشی های شیائومی محسوب می‌شوند.

Xiaomi 12 Pro: گرانترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ که قیمتی ۱۱۴۰ یورویی دارد. این مدل که آخرین و قوی‌ترین پرچمدار این شرکت به حساب می‌آید، از همه نظر عالی عمل کرده و در تمامی زمینه‌ها در لیست ۵ گوشی برتر بازار قرار دارد.  از سه لنز واید، اولتراواید و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که با توجه به پردازش بسیار خوب تصاویر، کیفیت بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهد. از قدرت عالی و تراشه Snapdragon 8Gen 1 بکار رفته در گرانترین گوشی شیائومی در ایران هم نباید به سادگی گذشت چرا که آن را به قدرتمندترین اندرویدی تبدیل بازار می‌کند. باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری این گوشی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی تنها در ۱۸ دقیقه از صفر به صد می‌رسد. این مدل بهترین و گرانترین گوشی شیائومی ساخته شده تا به امروز محسوب می‌شود.

  شیائومی از ایران می‌رود؟

شیائومی ۱۲ پرو

xiaomi 12 pro

قیمت گران ترین گوشی شیائومی

Mi 11 Ultra: یکی از پر سر‌و‌صداترین گوشی‌های هوشمند بازار که تبلیغات گسترده و زیادی نیز برای آن شد. این مدل که با فناوری نمایشگر ثانویه، توجهات زیادی را معطوف خود ساخت، در زمینه دوربین و سخت‌افزار نیز عالی عمل کرده و توقعات از شیائومی را بسیار بالا برده است. نمایشگر AMOLED با روشنایی فوق‌العاده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در کنار تراشه قدرتمند Snapdragon 888 5G هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند. دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی این مدل هنوز هم در لیست برترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۷ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جذاب است. گران ترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ در سری ۱۱ قیمتی حدود ۹۲۵ یورو دارد.

گوشی شیائومی می 11 اولترا

Xiaomi Mi 11 Ultra

گرانترین گوشی های شیائومی

Xiaomi 12: نسخه پایه پرچمدار سری ۱۲ شیائومی که با کیفیتی عالی و قیمتی معقولانه، امیدوارست بهترین حجم فروش ممکن را به خود اختصاص دهد. این مدل کیفیت ساخت بالایی دارد و از قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کرده است. نمایشگر AMOLED و فوق‌العاده این گوشی، یکی از بهترین‌ها در نمایش رنگ و وضوح تصویرست و علاوه بر داشتن رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، از تمامی قابلیت‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند. قیمت گرانترین گوشی شیائومی در نسخه پایه پرچمداران حدود ۹۱۰ یورو است.

گوشی شیائومی 12

xiaomi 12

بهترین و گرانترین گوشی شیائومی

Xiaomi Black Shark 4s Pro: گرانترین مدل گوشی شیائومی گیمینگ که برای گیمرها فوق‌العادست، هرچند اگر اهل بازی نیستید یا به عکاسی علاقمند هستید، مدل‌های بهتری برای شما در بازار وجود دارد. این گوشی فوق‌العاده، قدرت خود را از تراشه Snapdragon 888+ 5G می‌گیرد و با نمایشگر عالی و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، تجربه بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. طراحی جذاب و تریگرهای فیزیکی این مدل به شما کمک می‌کند تا به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن با گوشی خود بازی کنید. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری بلک شارک با فست شارژ ۱۲۰ واتی تنها در ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شود و برای فول شارژ شدن تنها به ۱۵دقیقه زمان نیاز دارد. ناگفته نماند قیمت گران ترین گوشی شیائومی گیمینگ حدود ۶۵۰ یورو است.

  تلاش کنید این 5 چیز هروقت اول شروع تلویزیون شیائومی (به دلیل علم)

گوشی شیائومی Black Shark 4s Pro

Black Shark 4s Pro

قیمت گوشی شیائومی Black Shark 4s Pro

گرانترین مدل گوشی شیائومی

Xiaomi 12X: یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از خانواده ۱۲ شیائومی که قیمتی ۶۰۰ یورویی دارد. در بطن این مدل از تراشه Snapdragon 870 5G استفاده شده که قدرت خوبی برای اجرای اکثر بازی‌های گرافیکی داشته و از اینترنت پرسرعت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر AMOLED این گوشی یکی از بهترین‌هاست که تفکیک رنگ و وضوح تصویر بالایی دارد و از تمامی قابلیت‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند. البته از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فست شارژ ۶۷ واتی خوب این مدل هم نباید به سادگی گذشت.

گوشی شیائومی ۱۲x

xiaomi 12x

گران ترین گوشی های شیائومی

Mi 11 Pro: یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های یک سال اخیر که با کیفیت ساخت و مشخصات بی‌نظیرش فروش خوبی در بازار داشته است. این مدل با استفاده از نمایشگر فوق‌العاده کم حاشیه و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خود، توجه مشکل پسندان را به خود جلب کرده و با بکارگیری تراشه Snapdragon 888 5G قدرت بی‌نظیری را به کاربران هدیه داده است. این گوشی با قیمت حدودی ۵۹۰ یورو به فروش می‌رسد.

گرانترین گوشی شیائومی جهان

نظر شما درمورد گران ترین گوشی شیائومی چیست؟ آیا اگر بخواهید حدود ۱۰۰۰ یورو هزینه کنید، سراغ محصولات این برند چینی می‌روید یا فقط گوشی‌های ارزان شیائومی برای شما جذاب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

گرانترین گوشی شیائومی چیست و ارزش خرید آن چه قدر است؟

در حال حاضر گوشی “Xiaomi12 Pro”گرانترین شیائومی دنیا محسوب می‌شود. این مدل که آخرین پرچمدار معرفی شده این برند است، در همه زمینه‌ها یکی از بهترین‌هاست و ارزش خرید بالایی دارد.

گرانترین شیائومی گیمینگ چیست و در چه سالی عرضه شده است؟

اگر اهل بازی کردن هستید و دنبال گرانترین گوشی برند شیائومی برای اجرای روان بازی‌های گرافیکی می‌گردید، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما، قطعاً گوشی “Black Shark 4s Pro” است که برای دیدن مشخصات و بررسی این مدل، پیشنهاد می‌کنیم به سایت فروشگاهی 19 کالا سر بزنید.

گران ترین گوشی شیائومی در ایران چیست؟

گرانترین مدل شیائومی در ایران متعلق به پرچمداران پر سر و صدای این شرکت است. دو گوشی “Xiaomi12Pro” و “Mi11 Ultra” در حال حاضر بالاترین قیمت در ایران را دارند. هرچند مشخصات عالی آن‌ها، این قیمت را توجیه می‌کند.

مشخصات گرانترین گوشی شیائومی چیست؟

گران ترین مدل این برند، نسخه پرو پرچمدار سری 12 شیائومی است که مشخصات بی‌نظیری دارد. از جمله امکانات این مدل می‌توان به تراشه Snapdragon 8 Gen 1، فست شارژ 120 واتی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید