لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰

 

روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبار فناوری، استارتاپ‌ها و رویدادهای حوزه تکنولوژی تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض فناوری» ( https://nabzefanavari.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰

    هدف از راه‌اندازی رمزارز ملی چیست؟

    در ایران کدام الگوی بینی و چانه، جذاب است؟

  سونی می‌گوید هفته آینده از بهترین دوربین در گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند

    تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 مشخص شد

صعود ۹ رتبه‌ای سرعت اینترنت موبایل در ایران

آیا طرح صیانت از فضای مجازی، از کسب وکار‌های اینترنتی صیانت خواهد کرد؟

 

اخبار تکنولوژی و فناوری قیمت گوشی اخبار ارز دیجیتال

 

 

.

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول
طرح صیانت از حقوق کاربران
ولی الله سیف
احمد عراقچی
هفته وحدت
قیمت گوشی شیائومی
قیمت گوشی
رمزارز ملی
الگوی بینی
سونی
گوشی هوشمند
شیائومی ردمی نوت 11
سرعت اینترنت
طرح صیانت
نبض فناوری
شیائومی
ربیع الاول
طرح صیانت از حقوق کاربران
ولی الله سیف
احمد عراقچی
هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

شیایومی ۲۴۰ میلیون ردمی نوت گلوبال در سطح جهان فرخته است!

آخرین گوشی این سری ردمی نوت ۱۱ است که در حال حاضر برای کشور چین عرضه شده است. طی ۸ سال گذشته، سری ردمی نوت موفق به فروش ۲۴۰ میلیون دستگاهی شده است و همین روند آن را به محبوب‌ترین سری محصول در تاریخ ردمی تبدیل می‌کند. در چنین وضعیتی، علاقه‌مندان در کنار خرید گوشی سامسونگ یا خرید آیفون 13 پرو مکس و دیگر مدل‌های برتر بازار، به سری ردمی نوت شیائومی هم توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

  فروش ۳۰۰ هزار گوشی شیائومی در ۵ دقیقه/ کپی برداری گوگل مپ از ویز همچنان ادامه دارد/ فراری جدید راهی خیابان‌ها شد

با به‌روزرسانی مدام سری ردمی نوت، توزیع مجدد فناوری مورد استفاده توسط پرچم‌داران، در مدل‌های سری نوت هم ادامه پیدا می‌کند و می‌توانید بهترین امکانات را در ردمی نوت ۱۱ پرو داشته باشید. این محصول از شارژر فوق العاده سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند و می‌توانید تنها در عرض ۱۵ دقیقه شارژ ۱۰۰ درصد را برای گوشی فراهم کنید. این موضوع سبب شده است که هیچ گوشی هوشمندی در بازار به چنین کیفیتی دست پیدا نکند. این گوشی سریع‌ترین شارژر را دارد با خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ می‌توانید از آن برخوردار شوید. گوشی‌های سامسونگ و اپل نتوانسته‌اند که تاکنون به چنین فناوری سریعی دست پیدا کنند.

امکانات عالی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی

با خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو می‌توانید از سیستم IC سفارشی همراه با الگوریتم‌های توسعه یافته داخلی بهره مند شوید. این فناوری ایمنی بسیار بالایی دارد و با کارایی عالی در مسیر شارژ، سبب شده است که راندمان بالایی برای محصولات وجود داشته باشد. این راندمان در حد ۹۸.۵ درصد بوده است و می‌تواند تا حد زیادی از دست رفتن انرژی را کاهش داده و راندمان شارژ را بهبود دهد. در مقایسه با راه حل‌های سنتی که برندهای دیگر استفاده می‌کنند، این فناوری شارژ می‌تواند به تدریج جریان شارژ را بهینه‌سازی کند. افت نرخ شارژ ناشی از افزایش دما توسط این محصول حل شده و به طور موثر، نرخ شارژ بالای ۱۰ درصد بهبود پیدا خواهد کرد.

سری ردمی نوت ۱۱ پرو به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد مجهز شده است و سامسونگ تولید کننده این صفحه نمایش بوده است. می‌دانیم که سامسونگ بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند و چنین امری را می‌توانید با خرید گوشی سامسونگ سری اس هم داشته باشید. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهترین امکانی است که این گوشی داشته و می‌توانید پیشمایش روان و دوست داشتنی را در صفحه نمایش ان شاهد باشیم. این مشخصات تنها برای گران‌ترین پرچم‌داران محقق شده است و شما نیز می‌توانید یکی از تجربه کنندگان آن باشید.

  خودرو برقی شیائومی با سنسور بزرگ لایدار در خیابان رؤیت شد

فروش بالای این محصول نشان می‌دهد که خرید گوشی شیائومی سری ردمی نوت در کل جهان طرفداران خاص خودش را دارد. شیائومی از بهترین فناوری‌های موجود استفاده کرده است و می‌توانید با پرداخت هزینه پایینی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. یقینا همین روند در آینده هم ادامه‌دار خواهد بود و به‌دلیل استقبال مخاطبین از سری ردمی نوت، شیائومی می‌تواند برنامه‌ای ویژه‌ای را برای آن داشته باشید. در صورتی که بودجه لازم برای خرید گوشی سامسونگ سری اس یا خرید آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های پایین‌تر را ندارید، احتمالا با خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ می‌توانید به همان امکانات با قیمت مناسب‌تر دسترسی پیدا کنید.

خرید گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا

گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا تا پیش از اینکه سری اس ۲۲ معرفی شود، بهترین گوشی سامسونگ شناخته می‌شد. صفحه نمایش آن ۱۲۰ هرتزی بوده و می‌توانید از رزولوشن بالایی در پنل‌ آن برخوردار شوید. سامسونگ در این گوشی از باتری بسیار بزرگی استفاده کرده است و بدنه بزرگ آن امکان استفاده از چنین باتری بزرگی را فراهم می‌کند. با خرید گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا می‌توانید از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون بهره‌مند شده و تمام بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین را اجرا کنید. 

این گوشی بزرگ و زیبا، در زمینه طراحی هم چیزی کم و کسر نداشته و زیبایی را در کنار مقاومت عالی برای شما فراهم می‌کند. سامسونگ در این گوشی تلاش کرده است که همه گواهی‌های لازم برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و موارد مزاحم دیگر فراهم شود. گفتنی است که گوشی‌های دیگر این سری هم برای خرید مناسب هستند و اگر گوشی با چنین ابعادی را دوست ندارید، می‌توانید به سراغ نسخه کوچک استاندارد بروید.

خرید آیفون 13 پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان بهترین پرچم‌دار اپل شناخته می‌شود که تا پیش از معرفی سری آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲ می‌تواند گزینه ایده‌الی برای خرید باشد. این محصول از صفحه نمایش جذاب اولد استفاده می‌کند که برای اولین‌بار به فناوری پروموشن مجهز بوده و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را برای شما فراهم می‌کند. این نرخ تازه‌سازی متغیر بوده و بسته به کاری که با گوشی انجام می‌دهید، از ۱۰ الی ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. همین موضوع کمک می‌کند که گوشی مصرف باتری خود را کنترل کرده و عمر خود را بیش از گوشی‌های دیگر حفظ کند. با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از تراشه قدرتمند A15 برخوردار شوید که قدرتمندتر از هر تراشه اندرویدی است.

  تلویزیون شیائومی Higher از باراک اوباما را انجام دهید

این گوشی هسته‌های بیشتری هم در پردازنده گرافیکی خود دارد. گوشی با ماژول دوربین سه گانه موفق شده است که بهترین ترکیب عکس برداری را برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای فراهم کند. قابلیت جدید فیلم‌برداری سینماتیک هم برای اولین‌بار ارائه شده است و می‌توانید مانند کارگردانان از فوکوس متغیر در عین فیلم‌برداری یا بعد از آن برخوردار شوید.

خرید بهترین گوشی از مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از مراجع بسیار خوبی است که می‌توانید از آن برای خرید گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف، خرید گوشی شیائومی و خرید آیفون 13 پرو مکس و محصولات دیگر استفاده کنید. تنوعی عالی از محصولات از تمامی برندها در گوشی وجود دارد و بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. اکثر این برندها مخصوصا سامسونگ و شیائومی محصولات مقرون به صرفه تا گران قیمت خودشان را ارائه داده‌اند و می‌توانید همه آن‌ها را با قیمتی مناسب همراه با گارانتی خریداری کنید.

با خرید گوشی سامسونگ نیازی به تعویض آن در چند سال آینده نخواهید بود و کیفیت عالی این محصولات سبب شده است که تا چندین سال از نیازهای شما پشتیبانی کنید. می‌توانید مانند یک حرفه‌ای در سایت جستجو کرده و با بررسی و تحلیل مقایسه‌ای، در نهایت به گزینه دلخواه خودتان دست پیدا کنید. با خرید گوشی شیائومی هم به‌دلیل قیمت مناسب‌تر، رضایت بالایی خواهید داشت. این رضایت بالا سبب می‌شود که چند سال دیگر باز هم به شیائومی اعتماد کرده و پرچم‌دار جدید این کمپانی را بخرید.

آیفون ۱۳ پرو مکس؛ محصولی لوکس از کمپانی اپل

با خرید آیفون 13 پرو مکس هم بهترین گوشی اپل را به‌عنوان یک محصول لوکس و لاکچری خواهید داشت. این گوشی تا چندین سال پشتیبانی شده و با جمعی از ویژگی‌های ارتقا یافته نسبت به سال گذشته و طراحی خاص و شیک پسند، در اختیار شما خواهد بود. مقداد آی تی جدیدترین محصولات برندهای مختلف را در کمترین زمان ممکن در سایت موجود می‌کند و می‌توانید برای خرید اقدام کنید. سطح رضایت عالی کاربران و خریداران از مقداد آی تی سبب شده است که بتوانیم به‌عنوان یک مرجع عالی به این فروشگاه اعتماد کنیم.