مشخصات تلویزیون شیائومی 65 اینچ + قیمت خرید

xiaomi tvاگر به دنبال یک انتخاب مناسب برای دیدن فیلمها و نمایشهای تلوزیونی هستید که می خواهید علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب کارایی بیشتر از یک نمایشگر داشته باشد. پیشنهاد ما به شما تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4k می باشد این تلوزیون چند کاره می تواند علاوه بر نمایشگر بودن نقش یک تلفن همراه 65 اینچ را هم داشته باشد. چرا که علاوه بر وضوح بسیار مناسب و بالا می تواند به اینترنت و وای فای وصل شده و به علت داشتن حافظه مناسب می تواند فایلهای بارگیری شده شما را ذخیره کند. البته لازم به ذکر است که این قیمت به علت نوسانات بازار ثابت نبوده و می تواند کم ویا زیاد شود از طرفی نوع خرید و فروشنده و یا خریدار هم می تواند در مقدار قیمت این تلوزیون تاثیرگذار باشد. اما از دیگر نکات ونقاط قوت این تلویزیون می توان به داشتن سیستم اسپیکر دو کاناله و کابل قوی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت روز تلویزیونهای سامسونگ انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ بر اساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 82NU8900 Ultra HD به ۹۴ میلیون تومان رسیده است. همچنین تلویزیونهای ۵۵اینچ سامسونگ مدل 55NU7950 Ultra HD و مدل 55Q7770 Ultra HD به ترتیب به ۲۶ و۴۹ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۳۲اینچی سامسونگ مدل 32M4850 HD نیز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 50NU7900 Ultra HD با صفحه ۵۰اینچی نیز به مرز ۲۰ میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۶۵اینچ سامسونگ مدل 65MU10000 Ultra HD در رنج ۶۹ میلیون تومان معامله میشود. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

تلویزیون شیائومی

با این حال سوال پیش میآید سیستم صوتی سونی و شیائومی کدام بهتر است؟ برای مثال تلویزیون سونی Z9J دارای توان صوتی 85 وات است و نیازی به سیستم صوتی حمایتگر ندارد صدا را کامل پوشش میدهد. انصافا شیائومی هم با وجود فناوریهای کمتر در بخش صوتی خوب عمل کرده است. میتوان گفت که هر دو برند سعی دارند کیفیت را در اولویت قرار دهند صدای دلنشین و ایدهال را تامین کنند. تفاوت طراحی و دیزاین در تلویزیون سونی بهتر است یا شیائومی؟ طراحی شیک و سایز تلویزیون از بخشهای مهم است که در نگاه اول توجه کاربران را به خود جلب میکند. محصولات سونی از به روزترین استاندارهای زیبا شناختی در طراحی تلویزیونهای خود استفاده کرده است، ضخامت لبههایش بسیار باریک و ظریف است طوری که به چشم نمیآید. تفاوت اساسی بین شیائومی و سونی در باریک بودن حاشیههای تلویزیون است در مقایسه با تلویزیونهای شیائومی باید گفت فریم صفحهنمایش آن به نسبت سونی بیشتر است.

  تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvاولین گزینه استفاده از ویژگی داخلی میراکست است. این یکی از رایج ترین ویژگی هایی است که معمولاً برای نمایش داده های تلفن در رایانه یا تلویزیون استفاده می شود. تعداد محدودی از گوشی ها از این ویژگی پشتیبانی می کنند، اما گوشی شیائومی 11 دارای یک سیستم داخلی MIUI یا رابط کاربری است. این قابلیت اشتراک گذاری صفحه یا اسکرین شیرینگ (شامل اشتراک دسترسی به صفحه رایانه، تلویزیون است) می تواند تصویر با کیفیت بالا و انتقال صدا را بدون یک فرآیند طولانی مدت ایجاد کند. در ادامه نحوه اتصال گوشی شیائومی 11 به تلویزیون با ویژگی داخلی میراکست را ارائه می دهیم. در ابتدا، گوشی شیائومی 11 و تلویزیون خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید. اگر این کار به درستی انجام نشود، اتصال موفقیت آمیزی نخواهید داشت. در مرحله بعد، منبع تلویزیون را به گزینه اسکرین میرورینگ بی سیم (قرینه سازی صفحه نمایش) یا Wireless Screen Mirroring تغییر دهید.

xiaomi tvکمپانی سونی به نسبت شیائومی طول عمر بیشتری دارد که در بازار جهانی هم بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است. در ادامه از لحاظ کیفیت و امکانات بیشتر آنها را بررسی خواهیم کرد. یکی از معتبرترین کمپانیها در زمینه لوازم الکترونیکی و گوشی های هوشمند شیائومی میباشد. این شرکت در کشور چین و در سال 2010 با هدف انواع گوشیها و تلویزیون ها خط تولید خود را، راه اندازی کرد. با وجود قدمت کمی که دارد، در سال 2017 جایگاه خوبی نسبت به دیگر برندها پیدا کرد. خوشبختانه از لحاظ طراحی و امکانات طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزیون های شیائومی از آن دسته محصولات منحصربه فردی هستند که در بازار جهانی غوغا به پا کردهاند. هنگام مقایسه با سامسونگ (SUMSUNG)، ال جی (LG) و سونی (SONY)، ارزان و بهصرفه بودن محصولاتش است که آن را نسبت به دیگر مارک ها متمایز کرده است.

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین موتور پردازنده، موتور پردازنده تصویر شیائومی است و باعث خلق رنگهای استثنایی، تصاویری با عمق بالا و کنتراست عمیق در تلویزیونهای شیائومی میشود. درضمن این موتور پردازنده اختصاصی زاویه دید گسترده، قابلیت خلق میلیاردها رنگ غنی کاملاً طبیعی و واقعی و عملکرد بسیار خوب در نمایش جزئیات تصاویر با وضوح بسیار بالا را برای تلویزیونهای شیائومی به ارمغان آورده است. تلویزیونهای هوشمند شیائومی به لطف برخورداری از پنل ۱۰ بیتی قابلیت نمایش ۱٫۶۸ میلیارد رنگ را دارند و میتواند طیف گستردهای از رنگها را نمایش دهند. HDR 10 هستند که باعث شده است عملکرد آنها در زمینه افزایش غنای رنگها، وضوح جزئیات، کنتراست و روشنایی تصویر به میزان محسوسی بهتر از تلویزیونهای HDR 10 باشد. HDR 10 فریم به فریم تصاویر HDR را پردازش میکند و باعث میشود این تصاویر به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سونی را بخوانید. درضمن برخی از تلویزیونهای شیائومی از فناوری Really Flow (مانند تلویزیون Mi TV 4X) نیز برخوردار هستند.

  • ارتفاع 84 سانتیمتر
  • استفاده از پردازنده های با کیفیت
  • جای نامناسب پورتها
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها

یکی از وسایل های لازم در هر منزلی وجود تلویزیون است که علاوه بر زیبایی خاصی که به دکوراسیون منزل می دهد سبب سرگرمی و تنوع در اوقات فراغت خواهد شد. همچنین با ورود امکانات و تکنولوژی های مدرن به تلویزیون جدید شرایط وابستگی و نحوه استفاده از تلویزیون نسبت به قبل خیلی تغییر کرده است و به گونه ای بیشتر شده است. طراحی و شکل ظاهری نمایشگر تلویزیون یکی از مهمترین جذابیت های تلویزیون هنگام خرید می باشد که شرکت شیائومی برای رقابت با دیگر برندها در این زمینه توانسته نظر مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. یکی از مهمترین و بارزترین قسمت ها و فناوری در تلویزیون وجود یک کیفیت تصویر فوق العاده و جذاب است تا مخاطب به محض روشن کردن تلویزیون جذب شود و با هیجان به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازد. در این تلویزیون 55 اینچ هم برای دستیابی به چنین شرایطی از کیفیت خارق العاده 4k ULTRA HD و رزولوشن 3840×2160 پیکسل استفاده شده است.

  1. پردازنده عصبی
  2. قیمت گذاری نامناسب
  3. برروی آن کلیک کنید
  4. نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای

  میکس فولد 2 شیائومی احتمالاً باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشدنی بازار خواهد بود

این تلویزیون میتواند محتوای با فریم ریت زیر 60هرتز یعنی فیلم های 24فریم و 30فریم رو به 60هرتز ارتقا بده و روونی یک محتوای 60هرتز واقعی نمایش دهد. معنی : بازهی زمانی که تصویر در پخش محتوای 60 فریم گیر و لگ میزند ولی بسیار کم و نامحسوس تر از محتوای 24فریم است همانطور که میتوانید بازهزمانی ایستایی 6برابری را در پخش محتوای با فریم ریت پایینتر ببینید. اهمیت و تاثیر آن : پخش محتوا از دستگاه و دیوایس های استریم مانند اپلتیوی یا Nvidia Shield و حتی ورودی 60 هرتز PC. اهمیت و تاثیر آن : پخش محتوا از تیونر های سیمی و رسیور های Sate-lite. اهمیت و تاثیر آن : پخش فیلم از اپلیکیشن ها و سرویس های استریم مانند نتفلیکس و آمازون و … این تلویزیون پرش تصویر محتوای بیس 24p رو میتونه تقریبا در تمامی سورس های پخش معمول از بین ببره و تصویر روونی رو نمایش بده درست برعکس Tu7000 رقیب که این امکان رو برای نمایش عموم فیلم های سینمایی نداره.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید