مشخصات و رندرهای Xiaomi 12 Ultra فاش شد

اخیراً متوجه شدیم که احتمالاً معرفی شیائومی ۱۲ اولترا تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است؛ زیرا شیائومی به‌دنبال عرضه این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس به جای اسنپدراگون ۸ نسل یک است. اما این بدان معنا نیست که افشاگری‌ها متوقف می‌شود، زیرا یکی افشاگران دنیای فناوری به نام Shadow leaks، برخی از مشخصات و رندرهای مفهومی دستگاه پرچم‌دار آینده‌ی شرکت محبوب چینی را فاش کرده است.

گیزموچاینا می‌نویسد، افشاگر مذکور می‌گوید این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی 2K E5 AMOLED عرضه خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش از رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. وی ادعا می‌کند پرچم‌دار جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهد شد اما ممکن است این مسئله درست نباشد؛ چون همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم گزارش‌‎های اخیر ادعا می‌کنند شرکت سازنده سعی دارد از اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس در دستگاه خود استفاده کند.

رندر جدید پنل پشتی و نمایشگر شیائومی ۱۲ اولترا به رنگ سفید

به گفته‌ی این افشاگر، شیائومی ۱۲ اولترا دارای دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی است که به‌عنوان دوربین اصلی و اولتراواید کار می‌کنند. همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای یک لنز پرتره با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 است.

مقاله‌ی مرتبط:

تنظیمات دوربین توصیف‌شده توسط Shadow leaks کاملاً در تضاد با اطلاعات فاش‌شده قبلی است. پیش‌تر گفته می‌شد شیائومی ۱۲ اولترا دارای دوربین سه‌گانه مشابه با شیائومی ۱۱ اولترا است که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ۴۰ مگاپیکسلی دیگری برای لنز تله فوتو پریسکوپی تشکیل می‌شود.

  7 برترین توییت‌های تمام دوران درباره تلویزیون شیائومی

علاوه‌براین، افشاگر مذکور می‌گوید شیائومی ۱۲ اولترا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود. احتمالاً این دستگاه MIUI مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و دارای بلندگوهای استریو به همراه گواهی IP68 مقاوم دربرابر آب و گرد‌و‌غبار خواهد بود.

با توجه به اینکه Shadow leaks آن‌چنان در دنیای فناوری معروف نیست و افشاگری‌های قابل‌اعتماد زیادی انجام نداده، پیشنهاد می‌کنیم به اطلاعات و رندرهای منتشرشده توسط او اعتماد کامل نکنید و منتظر اطلاعات بیشتر در مورد شیائومی ۱۲ اولترا بمانید.