مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

به نقل از «ایمنا»

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۲۲۸

مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.

امیر اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر لاک شدن گوشی‌های شیائومی در کشورهایی که آمریکا آنها را تحریم کرده است، اظهار کرد: این خبر آن قدرها موثق نبوده و پیش بینی می‌شود که هدف از انتشار آن فقط استفاده خارجی است تا این کمپانی در معرض تحریم‌های آمریکا قرار نگیرد و اعلام کند با آمریکا مشکلی ندارد.

وی افزود: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: موضوع تحریم‌های آمریکا علیه ایران همواره وجود داشته و بسیاری از شرکت‌ها اعلام می‌کردند که با ایران کار نمی‌کنند، اما کالاهای این شرکت‌ها به ایران وارد شده و سرویس دهی نیز دارد.

اسحاقی اضافه کرد: با توجه به ارزش بازار ایران برای گوشی‌های شیائومی، به نظر می‌رسد این اخبار فقط با هدف اینکه وزارت خزانه داری آمریکا تحت تأثیر قرار بگیرد منتشر شده است.

کد خبر 521064

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیائومی
گوشی جدید شیائومی
بهترین گوشی شیائومی
لپ تاپ شیائومی
گوشی شیائومی
شهر
شهروند
کلانشهر
مدیریت شهری
کلانشهرهای جهان
حقوق شهروندی
نشاط اجتماعی
فرهنگ شهروندی
توسعه پایدار
حکمرانی خوب
اداره ارزان شهر
شهرداری
شهر خلاق
برای گوشی های شیائومی
گوشی های شیائومی

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4X SIN 65

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

تصاویر/ بارش باران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) – شهرری

بارش باران در شهرری ، حال و هوای خاصی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بخشید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بارش باران در شهرری ، حال و هوای خاصی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بخشید. شهرستان ری، یکی از شهرهای مذهبی و بسیار ارزشمند تاریخ ایران محسوب می‌شود که در دوران مختلف، از ارزش و اهمیت والایی برخوردار بوده است.

  تلویزیون شیائومی 65 اینچ P1 مدل L65M7