معرفی بهترین تلویزیون شیائومی Xiaomi در بازار ایران

xiaomi tvاگر این روزها قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید، در این مقاله سعی داریم تا بهترین تلویزیون شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی و بهترین تلویزیون شیائومی 2021 را به شما معرفی کنیم. پس برای آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی در ادامه با ما همراه باشید. شیائومی در این سالها عملکرد خوبی داشته و توانسته وارد حوزهها مختلف و تولید محصولات مختلف هوشمند به خصوص تلویزیون شود. تلویزیونهای شیائومی از طریق مجموعهای از ویژگیها، مشخصات و ظاهر زیبا و مدرن، محبوبیت ویژهای در میان کاربران کسب کردهاند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین تلویزیون شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی و بهترین تلویزیون شیائومی 2021 بپردازیم. پس در ادامه با کارو تک همراه شوید. تلویزیون هوشمند اندروید Mi 4X در ابعاد 108 سانتیمتری (43 اینچ) و به صورت Ultra HD (4K) ارائه شده و بهعنوان یکی از بهترین مدلهای تلویزیون شیائومی شناخته میشود. این تلویزیون دارای پنل 4K با پشتیبانی از HDR10 بوده و با موتور تصویر Vivid، تصاویری بسیار زنده و محتوایی با کیفیت بالا را نمایش میدهد.

  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید
  • سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS
  • محل نهچندان مناسب پورتهای کناری
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • ریموت کنترل
  • حالت مخصوص بازی

xiaomi tvصفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی MEMC صحنه های اکشن و سریع را روان و واضح نمایش می دهد. پشتیبانی می کند. همانطور که گفتیم تلویزیون 65L65M5-5ASP جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است، بنابراین نمی توان انتظار زیادی از آن در زمینه نمایش محتوای HDR داشت و توانایی رقابت با تلویزیون های پرچمدار بازار را ندارد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر گرافیکی Mali-470 مجهز نموده تا عملیات مربوط به پردازش تصویر را انجام دهد. به طور کلی کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است و برای استفاده های معمولی و روزمره کاملا مناسب است. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP دارای زاویه دید گسترده ای است. این تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. این موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا ملموس است و همه افراد تجربه تماشای یکسانی را خواهند داشت.

تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 یکی دیگر از مدل های بینظیر برند شیائومی میباشد. که با کیفیت صوتی تصویری بالایی به بازارهای جهانی عرضه شد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت تصویری بی نظیر 4K به نمایش میگزارد. کیفیت تصویری 4K از رزولوشن بالایی برخوردار است و همین باعث میشود تصاویر با جزئیات کاملی به نمایش در آیند. همچنین وجود صفحه نمایش قدرتمند LED در این تلویزیون. باعث نمایش بهتر و بینظیر تر رنگ ها و تنظیم دقیق نور ها میشود. در کنار این ها شیائومی فناوری های نوین بیشتری را برای این تلویزیون به کار گرفت که در کنار هم رنگ هایی درخشان تر و عمیق تری به نمایش میگزارند. شیائومی برای این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی را در کنار تصاویر با کیفیت در نظر گرفت تا لذت تماشای تلویزیون برای شما چند برابر شود. این تلویزیون از سیستم صوت یدوکاناله با قدرت 20 وات برخوردار است.

  شیائومی روی گوشی تاشدنی با دوربین سلفی پاپ‌‌آپ کار می‌کند

دیگر همه چیز آماده است.

xiaomi tvهمان گونه که گفتم، این وسیله یک دانگل حدودا 9 سانتیمتری است که در داخل یکی از درگاه های HDMI تلویزیون قرار می گیرد. برق آن از طریق یک پورت Micro-USB که روی آن قرار دارد تامین می شود. لازم نیست کابل برق آن را حتما به اداپتور و برق متصل کنید. فقط کافیست کابل را به یکی از پورت های USB تلویزیون متصل کنید. دیگر همه چیز آماده است. کنترل این دستگاه نیز مانند دیگر کنترل های بدون دکمه ی شیائومی بوده و از طراحی مینیمالیستی برخوردار است. البته با توجه به نبود برنامه ی Patchwall، دکمه ی آن نیز از روی کنترل حذف شده است ولی همچنان دکمه ی مربوط به نتفلیکس و آمازون پرایم را دارد. می تی وی استیک شیائومی دارای پردازنده ی چهار هسته ای از نوع ARM Cortex A-53 است. این چیپ ست دارای کارت گرافیک Mali-450 بوده و با یک گیگ رم و 8 گیگی حافظه ی داخلی همراه شده است. اگر می خواهید بدانید این کانفیگ چقدر خوب است، باید بدانید تمام تلویزیون های اصطلاحا داخلی و حتی گاها خارجی هم اکنون از این کانفیگ برای تلویزیون های 2021 خود استفاده می کنند. این دانگل ساخت شیائومی دارای اندروید 8.1 است که برای رم موجود روی آن کاملا مناسب است. سخت افزار قدرمند و سیستم عامل مناسب، باعث شده است که بتونه انواع ویدئو ها با فرمت های حتی HEVC و H.265 را همراه با صدای دالبی بدون هر گونه لگ و با روانی کامل اجرا کنه.

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvاول از همه باید به وجود فناوری Dolby Audio اشاره کرد که باعث میشود تا تلویزیون توانایی عالی در پخش صداها داشته باشد. تلویزیون L55M5-5ASP Xiaomi از وجود فناوری DTS نیز بهره میبرد. این فناوری جزو فناوریهای چند کاناله صدا شرکت DTS میباشد که وظیفه رمزگشایی صداها را بر عهده دارد. پورت HDMI یکی از درگاههای ارتباطی پر کاربرد میباشد که تمام دستگاهها از حضور آن بهره میبرند. این امر باعث میشود تا بتوانید سیستمهای صوتی و تصویری و پلی استیشنها را به تلویزیون متصل نمایید. همچنین این پورت صدا و تصویر را به صورت همزمان و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهد. از طریق پورت USB نیز میتوانید فلاش مموریها و دیگر حافظههای جانبی را به تلویزیون متصل نمایید بدین وسیله امکان دیدن فایلهای صوتی و تصویری داخل آنها بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون وجود دارد. دیگر پورت موجود در این تلویزیون 4K شیائومی پورت LAN میباشد که زمینه اتصال به اینترنت را فراهم میکند و باعث میشود تا کاربران به اینترنت دسترسی داشته باشند.

  می یو ای ۱۳ برای چه گوشی هایی عرضه میشود؟ ( تاریخ انتشار Miui 13 شیائومی )

این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست. Mi 4s در سایز های 43، 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این قیمت تلویزیون شیائومی 4s 65 تلویزیون ارزشمند بپردازیم. چنانچه به هر دلیلی قیمت شیائومی 32 اینچ 4S نمایش داده نشده شما می توانید روی این لینک قیمت تلویزیون 32 اینچ شیائومی 4S کلیک کنید و قیمت لحظه این دستگاه را ببینید . تلویزیون شیائومی Mi 4s در نگاه اولیه تلویزیونی پرمیوم و خوش ساخت جلوه میکنه که عمدتا به دلیل فلزی بودن حاشیه ها و پایه های این تلویزیون هست. پایه های تلویزیون از نوع سادهی خرچنگی هستن که فضای نسبتا کافی هم برای قرار گیری کنسول بازی و یا ساندبار روبهروی تلویزیون رو هم شامل میشن. طراحی شیائومی Mi Tv 4s در عین سادگی بسیار شیک و باکیفیت هست. لوگوی Mi نیز در نمای روبهرویی تلویزیون مشاهده میشه که به خوبی با اندازهی مناسبی تعبیه شده و حتی به ظاهر تلویزیون بیشتر جلوه میدهد.

تلویزیون شیائومی جوایز: 6 دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

شیائومی در رویداد Next 2022 علاوه بر شیائومی 12 پرو، شیائومی پد 5 و تلویزیون شیائومی اولد ویژن، یک تلویزیون دیگر به نام Smart TV 5A را هم معرفی کرد. این تلویزیون جدید جانشین مدل محبوب Mi TV 4A محسوب میشود که در سه سایز مختلف به فروش میرسد. تلویزیون هوشمند 5A شیائومی دارای فریمی فلزی و حاشیه باریک است که در 3 سایز 32 اینچی، 40 اینچی و 43 اینچی عرضه خواهد شد. تمامی این اندازهها دارای پنل LCD با نور پسزمینه LED هستند و رفرش ریت 60 هرتزی به همراه زاویه دید 178 درجهای دارند. وضوح تصویر کوچکترین مدل 1366 در 768 پیکسل (اچدی) است، اما دو نمونه بزرگتر رزولوشن فول اچدی دارند. همچنین گفتنی است که نسخههای فول اچدی مجهز به یک پردازنده 4 هستهای ARM Cortex-A55 هستند که رم 1.5 گیگابایتی نیز آن را همراهی میکند. مدل HD نیز دارای یک پردازنده 4 هستهای ARM Cortext-A35 به همراه 1 گیگابایت رم است.

  بررسی کیفیت تلویزیون های شیائومی ، مزایا ، نظرات و سوالات

یکی از ویژگی های بسیار مهم آن کیفیت 4K تصاویر آن است که از لحاظ کیفیت تصویر در سطح جهان از بالاترین استاندارد برخوردار است. 2160 در آن که حاکی بر این است که بیش از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش را نشان می دهد و همین موضوع باعث شده است که تصاویری با کنتراست بالا و واقع گرایانه تولید کند. در نهایت تصویری که کاربر می بیند تصویری است که به صورت کامل تمامی جزئیات را نمایش می دهد. موتور پردازنده قدرتمند Cortex-A53 64-bit 64-bit processor که شیائومی در این سری از تلویزیون های ال ای دی خود به کار برده است باعث این می شود که تصاویری بی نظیر همراه با جزئیات کامل به وجود آیند. این مدل تلویزیون شیائومی، یک سیستم کاملا هوشمند به شمار می رود که توسط سیستم عامل اندروید خود باعث آسان تر شدن کارها می شود. این دستگاه با حافظه داخلی 8 گیگ و گیرنده وای فای داخلی خود این قابلیت را دارد که بتوان بر روی آن برنامه های مخصوص را نصب و از امکانات آن استفاده کرد. را با صدای خود کنترل کنند. در این ریموت نیز دکمه های اختصاصی برای برنامه هایNetflix و Video Prime Amazon طراحی شده اند که کاربران را به طور کامل سرگرم کنند.

  • وبلاگ افرالند
  • اندروید: ۹
  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • توییتر باند 13 در 26 میلی متر

تلویزیون 32 اینچی شیائومی P1 یک تلویزیون هوشمند قدرتمند است که بر روی اندروید تی وی 9 با استفاده آسان اجرا می شود. این نقطه قوت تلویزیون شیائومی است، زیرا نرم افزار داخلی به همان راحتی Mi Box S شیائومی کار می کند! این تلویزیون از پردازنده چهار هستهای MSD6683 مدیاتک و پردازنده گرافیکی ARM Mali Mali 470 MP3 استفاده میکند. با 1.5 گیگابایت رم سخاوتمندانه و 8 گیگابایت ROM، به سرعت جابجا می شوید و برنامه ها را به راحتی ذخیره می کنید. برنامه هایی مانند Netflix، Youtube و Prime Video را می توان در عرض چند ثانیه راه اندازی و استفاده کرد. همچنین با چند کلیک به بیش از 5000 اپلیکیشن دیگر دسترسی دارید. علاوه بر این، Chromecast و Miracast داخلی هستند، بنابراین می توانید هر چیزی را از تلفن هوشمند خود پخش کنید. با استفاده از دستیار Google می توان دستگاه را با صدا کنترل کرد تا بتوانید دستان خود را آزاد نگه دارید. همچنین به شما این امکان را می دهد که سایر دستگاه های خانه هوشمند را از طریق تلویزیون کنترل کنید!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید