معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید و انتخاب گوشی شیائومی از بین تعداد زیادی مدل مردد بوده و تشخیص ندهید که کدام پرچمدار شیائومی انتخاب بهتریست و آیا در کل انتظارات شما را برآورده می‌کند یا خیر؟ با ما همراه باشید تا انتخاب ایده‌آل‌ترین گوشی های پرچمدار شیائومی را برای شما هموار کنیم…

گوشی پرچمدار شیائومی

گوشی‌های شیائومی در بازار جهانی موبایل جایگاه فوق‌العاده‌ای دارند. این برند با عرضه مدل‌هایی با مشخصات عالی رقیب سرسختی برای بسیاری از کمپانی‌های به نام و مشهور جهان به شمار می‌رود. اگر کمی با دنیای نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که این سازنده‌ی موبایل چه در کلاس پرچمدار و چه میان‌رده، نسخه‌های بی‌نظیری دارد. در ادامه به بررسی چند گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

خرید اقساطی 19کالا

پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲ یک گوشی جذاب و خوش‌ساخت به نام Xiaomi12 است که برخلاف خیلی از پرچمداران ابعاد نسبتاً کوچکی دارد. شیائومی تقریباً تمام سخت‌افزارهای قدیمی را در این سری تعویض کرده و طراحی آن را به خصوص در قسمت ماژول دوربین اصلی کاملاً تغییر داده است. با این حال، اگر هر سه مدل سری ۱۲ را در کنار هم قرار دهید، شبیه به هم هستند و تشخیص آنها دشوارست. مشخصات فنی گوشی های شیائومی پرچمدار مدل ۱۲ و نسخه پرو آن نیز کاملاً آپدیت هستند، این بروزرسانی شامل استفاده از پردازنده برتر کوالکام، سنسورهای دوربین، جدیدترین نرم‌افزار و موارد دیگرست.

پرچمدار شیائومی

Mi11ultra

شیائومی می ۱۱ اولترا نیز یکی از موفقیت‌های بزرگ این کمپانی چینی و بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ است که قوی‌ترین سخت‌افزار را نسبت به سایر نسخه‌های بازار در خود جای داده و به لطف بهره‌مندی از بزرگ‌ترین سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند، دوربین آن هم بالاترین امتیاز DXOMARK را در زمان خود دریافت کرده است.

گوشی شیائومی می 11 اولترا

Xiaomi Mi 11 Ultra

علاوه بر مشخصات چشمگیر دیگر، این گوشی پرچمدار شیائومی از یک نمایشگر اولد مینی سایز در ماژول پشتی برخوردارست که به عنوان یک منظره یاب عمل می‌کند. در واقع شیائومی این پرچمدار خود را برای نشان دادن معنای واقعی واژه «اولترا» عرضه کرد و هدف اصلی‌اش به دست آوردن تاج و تخت قلمرو اندروید بود که در کمترین زمان ممکن به آن نائل شد.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۴,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy M13 ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۴۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷۰۰ تومان

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۱۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy M32 ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۳۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

پرچمداران شیائومی

 

Mi mix fold

با اینکه گوشی می میکس فولد تنها نسخه تاشو در پرچمداران شیائومی است، اما ترکیب بی‌نظیری از قدرت سخت‌افزاری، فنآوری پیشرفته و قیمت مناسب برای یک مدل تاشو را ارائه می‌دهد. این پرچمدار شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک “لنز مایع” جدید که به عنوان یک لنز تله و ماکرو عمل می‌کند نیز بهره می‌برد، اما بزرگ‌ترین امتیاز آن اینست که هم نقش یک گوشی و هم نقش یک تبلت ۸ اینچی را ایفا می‌کند.

  59% از بازار مشغول قیمت تلویزیون شیائومی

شیائومی Mi Mix Fold

Xiaomi Mi Mix Fold

قیمت شیائومی Mi Mix Fold

در صورتی که یک گوشی تاشو با نرم‌افزار شیائومی می‌خواهید یا به دنبال مقرون‌به‌صرفه‌ترین موبایل فولد هستید، بهترین گزینه پیش روی شما همین مدل است. نظر خودتان چیست؟ در مدل‌های فولد آیا خرید پرچمدار شیائومی را ترجیح می‌دهید یا انتخاب شما سایر برندهاست؟

پرچمدار شیائومی گیمینگ

Black Shark 4 Pro

با گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ مخصوص بازی آشنا هستید؟ با شکستن سنت عدم عرضه گوشی‌های با شماره ۴ (زیرا در فرهنگ چین بدشانس تلقی می‌شود) بلک شارک ۴ پرو بهترین نسخه گوشی پرچمدار شیائومی از نظر اجرای گیم در این برند محسوب می‌شود که مشخصات منحصر‌به‌فردی همچون فست شارژ ۱۲۰ وات، نمایشگر سوپر آمولد ۱۴۴ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دارد.

این گوشی شیائومی پرچم دار یک نوآوری موفق نسبت به نسخه‌های پیشین بوده و علاوه بر عملکرد قدرتمند در گیمینگ، در اجرای سایر کاربری‌ها هم منحصر‌به‌فرد عمل می‌کند.

پرچم دار شیائومی

در سال ۲۰۲۲ هم شیائومی طبق روال هر سال خود پنجمین نسل از بلک شارک‌ خود را معرفی و روانه بازار کرد. این گوشی را می‌توان بهترین گوشی پرچمدار شیائومی برای بازی در نظر گرفت که هر گیمری را به خود جذب می‌کند و نهایت لذت بازی را ارائه می‌دهد. اگر نگاهی به امتیازات بنچمارک این مدل بیندازید متوجه قدرت آن می‌شوید. کوسه سیاه شیائومی توانسته امتیاز ۳۴۱۶ را در گیگ‌بنچ ۵ کسب کند. همچنین، چیپست قدرتمند این مدل سرعت بالایی هم در اجرای بازی‌ها دارد؛ مثلاً پابجی موبایل را با حداکثر سرعت ۸۸ و کالاف دیوتی را با سرعت ۵۹ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. نمایشگر عالی، قابلیت فیلمبرداری ۴k، طراحی شیک، اسپیکرهای استریو و همچنین تریگرهای فیزیکی پاپ آپ این گوشی را به یکی از بهترین‌ها در لیست گوشی های پرچمدار شیائومی تبدیل کرده است.

پرچمدار شیائومی 2022

Redmi K40 Gaming

ردمی کی ۴۰ گیمینگ اولین نسخه بازی محور این خط تولید شیائومیست که از یک باتری قدرتمند ۵۰۶۵ میلی‌آمپری، نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی و تراشه توانمند دایمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد. شیائومی همواره انتظارات کاربرانش را مد نظر قرار می‌دهد و شاید کلید موفقیتش همین است؛ در حقیقت این گوشی پرچم دار شیائومی پاسخی به وفاداری طرفداران این کمپانی چینی به شمار می‌رود که در قبال قیمت عالی می‌توانند صاحب یک گوشی شیائومی پرچمدار گیمینگ شوند و از تمام امکانات ارزنده آن بهره ببرند.

گوشی گیمینگ ردمی k40

Redmi K40 Gaming

پس از عرضه موفق نسخه گیمینگ کی۴۰، Redmi K50 Gaming هم با یک برچسب قیمتی ۲ برابری در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این مدل در بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود در مقایسه با نسل پیشین ارتقاءهایی داشته است؛ مثل بهره‌مندی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸gen1، نرم‌افزار به روز، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و فست شارژ ۱۲۰ واتی. با این حال در بخش باتری کمی از ظرفیتش کم شده و ما با یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری سر و کار داریم. با توجه به قیمت گوشی شیائومی پرچمدار و مقایسه این مدل با نسل قبلی خود به نظر شما کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

  قیمت شیائومی 12 لایت در آستانه رونمایی گوشی فاش شد

قیمت پرچمدار شیائومی

شهرت برند شیائومی در کل دنیا و به خصوص کشور خودمان به این دلیلست که گوشی‌های بی‌نظیری با قیمت‌های عالی به فروش می‌رساند. اصولاً گوشی‌های پرچمدار در بازه قیمتی قابل‌توجهی عرضه می‌شوند که با توجه به بازار هدف این برچسب قیمتی ممکنست کمی متغیر باشد. اگرچه قیمت پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ نسبت به نسخه‌های میان رده بیشترست، اما در مقایسه با سایر برندهای به نام بازار موبایل، قیمت اقتصادی‌تری ارائه می‌دهد.

به طور مثال در گوشی‌های نام برده، mi11ultra در بازه‌ی قیمتی ۱۲۰۰ دلار عرضه می‌شود که اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم با ویژگی‌های عالی که دارد نسبت به سایر همتایانش قیمت معقولانه‌ای دارد. گوشی mimixfold نیز که اولین گوشی تاشوی شیائومی محسوب می‌شود نیز ۱۳۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده که در حال حاضر اقتصادی‌ترین نسخه تاشو بازار موبایل تلقی می‌شود.

اگر بخواهیم به حوزه‌ی گیم بپردازیم هم باید گفت شیائومی از گیمرها و عاشقان بازی هم غافل نشده و گوشی پرچم دار شیائومی RedmiK40GamingEdition را با برچسب قیمتی ۵۰۰ دلار راهی بازار کرده که این پرچمدار شیائومی برای کسانی که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند یک موبایل ارزنده به شمار می‌رود.

گوشی پرچمدار شیائومی

ناگفته نماند که خط تولید گیمینگ شیائومی هم نسخه‌ی جدید black shark4 pro را در دسترس کاربران قرار داده که از نظر قیمت گوشی پرچمدار شیائومی در کلاس خوبی قرار می‌گیرد و برای افرادی که به طور حرفه‌ای دنبال‌کننده‌ی بازی‌های معروف هستند و کیفیت بازی برای آنها ارزش فراوانی دارد نیز بهترین گزینه است.

پرچمدار جدید شیائومی

پیشتر فهرست جدیدترین پرچمدار شیائومی معرفی شد که بتوان بهترین انتخاب را از میان همه‌ی پرچمدارهای شیائومی موجود در بازار داشت. هر یک از این گوشی‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات قابل‌توجهی هستند که باعث شده در این مطلب به عنوان پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به آن اشاره شود.

گوشی های پرچمدار شیائومی

به طور مثال کاربرانی که به دنبال عکاسی حرفه‌ای با گوشی موبایل خود هستند طبیعتاً در بین مدل‌های پرچمدار گوشی شیائومی به سراغ mi11ultra می‌روند، زیرا بهترین آپشن برای عکاسی حرفه‌ای قلمداد می‌شود. در صورتی که کاربری بخواهد از گوشی موبایل خود به عنوان تبلت هم بهره ببرد، گوشی تاشو mi mix fold نیز علاوه بر داشتن نمایشگری بزرگ، صرفه اقتصادی هم دارد. برای گیمرهای حرفه‌ای هیچ پرچم‌دار شیائومی بهتر از blackshark4pro ساخته این برند چینی نیست و آخرین پرچمدار شیائومی این مطلب RedmiK40GamingEdition بوده که برای کاربرانی که می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند انتخاب هوشمندانه‌ایست.

مشخصات پرچمدار شیائومی

بر کسی پوشیده نیست که وجه اصلی تمایز بین کلاس پرچمدار و کلاس میانرده در مشخصات آنهاست. هر گوشی پرچمدار شیائومی ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. پرچم دارهای شیائومی mimixfold ،mi11ultra و blackshark4pro از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند که حرف اول را در سرعت و کیفیت می‌زند و امتیاز فوق‌العاده‌ای را در بنچمارک از آن خود کرده است. شیائومی۱۲ و نسخه پرو آن نیز به عنوان پرچم دار گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 هستند که در حال حاضر از نظر سرعت و عملکرد بی‌رقیب است.

  آیا غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران گزارش شد؟

پرچمدار شیائومی 2021

همچنین پرچم دار شیائومی  RedmiK40GamingEdition به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده که عملکردی همتراز با اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. در حقیقت هر چهار نسخه از نظر توان پردازشی سرآمدترین‌های پرچمدار شیائومی هستند.

بعلاوه، سرعت شارژ خارق‌العاده یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این پرچمداران شیائومی است که یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران محسوب می‌شود. مثلاً شیائومی پرچمدار جدید ۲۰۲۲ خود را با فست‌شارژ ۱۲۰ واتی (نسخه پرو) روانه بازار کرده و حدود ۷۰ الی ۸۰ ساعت دوام باتری برای دوازدهمین سری گوشی‌های خود وعده داده است. به طور کلی، پرچمدار های شیائومی که در این مقاله بررسی شدند از هر نظر بهترین بوده و ایده‌‌آل‌ترین انتخاب برای دوستداران شیائومی محسوب می‌شوند.

به نظر شما کدام مدل را می‌توان بهترین پرچمدار شیائومی دانست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. ضمناً برای اطلاع از قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۲۵ رای

سوالات متداول

آیا قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی نسبت به پرچمداران برندهای دیگر منصفانه است؟

شاید در نگاه اول حس کنید شیائومی پرچمداران گران قیمتی دارد، اما هنگامی که مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید، متوجه می‌شوید شیائومی نسبت به برندهای دیگر سیاست قیمت گذاری منصفانه‌تری دارد.

اولین گوشی تاشوی شیائومی چه ویژگی‌های برجسته ای دارد و چرا مورد توجه قرار گرفته است؟

گوشی “mimixfold” علاوه بر طراحی و نمایشگر تاشو و زیبایی که دارد،در مقایسه با دیگر گوشی‌های تاشو با چنین مشخصاتی، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. در قسمت دوربین نیز این پرچمدار شیائومی به سنسور 108 مگاپیکسلی و یک “لنز مایع” جدید که به عنوان لنز تله و ماکرو عمل می‌کند، مجهز شده است، تمامی دوربین‌های بکار رفته در این گوشی، کیفیت بسیار بالایی دارند و تصاویر کم نویزی را به ثبت می‌رسانند.

در حال حاضر قوی‌ترین و جدیدترین پرچمدار شیائومی کدام مدل است؟

آخرین پرچمداران معرفی شده توسط شیائومی، سری 12 است که نسخه پرو ی آن با مجهز شدن به تراشه Snapdragon 8gen1 و حافظه رم بالا و نمایشگری فوق‌العاده، بهترین و قوی‌ترین مدل پرچمدار شیائومی به شمار می‌رود.

کدام پرچمدار شیائومی با قیمت بسیار خوبی برای گیمینگ ارائه شده است؟

“RedmiK50Gaming” با این که توسط خط تولید ردمی ساخته شده که معمولاً در زمینه‌ی میان‌رده‌ها فعالیت دارد، اما به تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen1 مجهز شده و به سادگی تمامی بازی‌های گرافیکی را اجرا می‌کند. همچنین با بهره گیری از نمایشگر عالی و فست شارژ 120 واتی، هیچ چیز از یک پرچمدار واقعی کم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید