مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

xiaomi tvمزایا سیستم صوتی تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ جدا از کیفیت تصویر، سیستم صوتی واضح و رسا هم یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب تلویزیون است. کاربران میتوانند برای داشتن صدای قدرتمند در تلویزیونهای LEDشیائومی و QLED سونی کیفیت صدا را با هم مقایسه کنند تا تشخیص دهند کدام بهتر است. میدانیم که صدا تصویر را تکمیل میکند و بهترین نقش را در تلویزیون ایفا میکند. فناوری صوتی مدرن Dolby Atmos که در سال 2022 بیشتر در تلویزیون ها خود را نشان داده است. صدا را فراگیرو به صورت سه بعدی، بدون نویز منتشر میکند. تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی با استفاده از فناوری پیشرفته Acoustic Surface باعث شده صدا در تمام سطح نمایشگر پخش شود و نیازی به کمک کنندهها نداشته باشد وباعث تفاوت قابل توجهی به نسبت شیائومی شده است. یکی دیگر از مزایای تلویزیون شیائومی و سونی، سیستم صوتی شیائومی برای پخش صدا از طریق بلوتوث عمل میکند، در حالی که سیستم صوتی سونی ازامکانات ویژهتری بهرهمند است.

در نمایشگرهای معمولی، حرکات سریع (مخصوصاً هنگام بازی) در تصویر با پرش، وقفه و البته اندکی لرزش همراه است. اما در کیولدهای ۵۵ اینچی شیائومی مدل کیولد ، به برکت استفاده از فناوری MEMC، دیگر جای هیچگونه نگرانی بابت این موضوع نیست. بنابراین تصاویری بدون وقفه و تاری را از نمایشگر دریافت خواهید کرد. سیستم عامل هوشمند Android TV 10، برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ بر روی تلویزیون شیائومی مدل کیولد بارگذاری شد. لذت تماشای 700000 فیلم و نمایش تلویزیونی و بارگیری 5000 برنامه در تلویزیون شیائومی 55q1 ، با استفاده از این سیستمعامل هوشمند، دیگر دور از انتظار نخواهد بود. در تلویزیون اندرویدی شیائومی تمام برنامههای وابسته به گوگل، به خوبی قابل اجرا هستند. با کمک دستیار صوتی Google Asisstant و Alexa، خیلی راحت و ساده میتوانید دستورات صوتی خود را به اجرا درآورید. با اتصال به اینترنت از طریق wifi، میتوانید وارد دنیای شبکههای اینترنتی شوید. به واسطهی هوشمند بودن تلویزیون هم میتوانید لیست پخش مورد علاقهی خود را انتخاب و تا حد زیادی در وقت خود برای جستجو، صرفهجویی قیمت تلویزیون شیائومی تهران کنید.

چهار مورد ضروری قبل از شروع تلویزیون شیائومی}

طراحی تلویزیون 55 اینچ شیائومی P1 باریک و زیباست و با خرید یک پایه دیواری یا براکت میتوانید آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید. شما میتوانید در این بخش تلویزیون شیائومی P1 (L55M6-6AEU) را با بهترین قیمت از سایت دیجی بانه خریداری فرمایید. تلویزیون شیائومی 55P1 دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون برای تماشای فیلم و استفاده روزمره مناسب است و جزو تلویزیون های 4K ارزان قیمت بازار میباشد. ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکند و محتوای HDR را با کیفیت خوبی به نمایش کالی ناب میگذارد. FRC) پشتیبانی میکند و تصاویر واقعی و طبیعی را پخش میکند. تلویزیون 4K شیائومی 55P1 دارای فناوری MEMC است و به کمک آن صحنه های سریع و اکشن فیلم و مسابقات را روان و با تاری کمتری نمایش میدهد. این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده است و با تماشای تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهید کرد.

  اندروید ۱۴ برای شیائومی(لیست کامل مدل‌های دریافت‌کننده اندروید ۱۴ شیائومی)

xiaomi tvریموت کنترل تلویزیون شیائومی همانیست که در دیگر مدلها از جمله Mi TV 4S (بررسی دیجیاتو) دیدهایم. این ریموت طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت فوقالعادهای دارد، ضمن اینکه جمعوجور و سبک است. دو دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامههای آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس روی این ریموت تعبیه شده که البته در ایران کاربرد زیادی ندارند. خبری از دکمه قطع صدا هم نیست اما با دو بار فشردن دکمه کاهش حجم صدا میتوانید صدا را قطع کنید. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است. این میکروفون در قسمت زیر بدنه تعبیه شده و کلید مخصوص به خود را دارد تا در صورتی که به آن نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید. با توجه به اینکه اندروید تیوی ۱۱ هنوز فراگیر نشده، تلویزیون شیائومی Mi TV P1 همانند اکثر تلویزیونهای بازار به سیستمعامل اندروید تیوی ۱۰ مجهز شده است. رابط کاربری ساده این سیستمعامل شاید به مذاق همه خوش نیاید ولی اگر دنبال عملکرد روان و بیدردسر تلویزیون هوشمند هستید احتمالاً مشکلی با آن نخواهید داشت.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از سری محصولات سال 2019 کمپانی شیائومی است که ویژگی های خاصی را در خود جای داده است از این رو علاقمندان زیادی را به سوی خود می کشد. این تلویزیون با اندازه 65 اینچی خود برای فضاهای نسبتاً بزرگ مناسب می باشد. ظاهر جذاب محصول با رنگ بدنه مشکی به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. تلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از نظر طراحی کاملا جذاب و شیک می باشد حاشیه های آن به قدری کم است که در هنگام تماشای تلویزیون اصلا به چشم نمی آید و بیننده محو تصاویر در حال پخش آن می شود. تلویزیون را هم می توانید به وسیله دو پایه که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرد بر روی میز تی وی قرار دهید و هم می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. صفحه نمایش LED تلویزیون با استفاده از Vivid Picture Engine دقت رنگ و سر زندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. 3840 پیکسل تصاویری واقعی را خلق می کند.

  تلویزیون شیائومی Q1E

xiaomi tvتلویزیونهای هوشمند امروزه سرو صدای زیادی را بین مردم به پا کردهاند. سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی و شیائومی که هر دو از یک نوع هستند قابلیتهای فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است این دو کمپانی محصولات خود را با سیستم عامل اندروید Android TV روانه بازار کرد. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین لباسشویی های سامسونگ آشنا شدهاید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را بخوانید. به اینترنت متصل میشوند و شما به انواع سرگرمیها، بازی و فیلمها دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مقایسه و فرق تلویزیون شیائومی با سونی و تفاوت بین این دو مارک آنها را به صورت جدا با هم بررسی میکنیم تا نشان دهیم که آیا کارکرد سونی بهتر یا شیائومی؟ سیستم عامل اندروید یا اندروید تی وی، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیاست که منحصراً مختص به گوگل است. میتوان گفت Android TV تمام استانداردهای لازم را داراست و نیازکاران را در تلویزیون سونی و تلویزیون شیائومی رفع کرده است.

  • ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  • تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده
  • قیمت گذاری نامناسب و بالا
  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • منو: فارسی

در نتیجه شما میتوانید تصاویر را به صورت واقعی تماشا کنید. در تولید تلویزیونهای اولد شیائومی لامپ تصویر به کار نمیرود. این موضوع سبب میگردد که پیکسلها به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند. خاموش و روشن شدن جداگانه پیکسلها سبب به وجود آمدن تصاویر واقعی خواهد شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است.

  1. طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر
  2. تلویزیون شیائومی l55m5-5asp کیفیت 4k
  3. برخورداری از فناوری ALLM
  4. دارای 16 گیگ حافظه داخلی

  تلاش کنید این 5 چیز اگر اول شروع تلویزیون شیائومی (به دلیل علم)

تلویزیون شیائومی یکی محبوبترین تلویزیون های موجود در بازار ایران است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از حضور محصولات برند شیائومی به بازار ایان نگذاشته است اما با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند، جلب رضایت کاربران را در پی داشته است. کیفیت بالای مصحولا شیائومی موجب شده است تا این برند چینی قادر به رقابت به برندهایی همچون ال جی و سامسونگ باشد. خرید تلویزیون شیائومی همانند دیگر تلویزیون از سایر برندها لازمه سنجش شرایط مختلفی توسط کاربران است. هر کاربر لازم است با توجه به شرایط و نوع استفاده اقدام به خرید تلویزیون نماید. تلویزیون های شیائومی در ابعاد مختلفی تولید خواهند شد. این برند تلویزیون های خود را از ابعاد 32 تا 75 اینچ طراحی و تولید نموده است تا کابران با توجه به مساحت محیط اقدام به انتخاب و خرید ابعاد نمایشگر نمایند. همچنین تلویزیون های شیائومی در وضوح تصاویر مختلفی نیز تولید شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید