مقایسه تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبرای خرید تلویزیون باید آن را زیر ذره بین قرار داده و تمام گزینه های آن را از یک فیلتر عبور دهیم، تا متوجه شویم تلویزیونی که در پیش رو داریم تا چه اندازه با معیارهای ما همخوانی دارد. تلویزیون شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قبل از تهیه باید حتماً از قابلیت های آن سر در بیاوریم تا بعداً احساس پشیمانی نداشته باشیم. ین برند در کل برند ارزان قیمتی محسوب می شود و نسبت به برندی همچون ال جی و سونی ارزانتر تمام می شود، اما باید دید در امکانات هم می تواند با آن ها به رقابت بپردازد؟ موضوع کیفیت تصویر در مقایسه تلویزیون های شیائومی خیلی پیچیده نیست و این به دلیل تنوع کم محصولات این برند می باشد. وجود ذرات کوانتومی که به صورت فیلتر در تصویر زمینه عمل می کنند، کاری کرده که حجم 100% از رنگ ها را در اختیار داشته باشید و تصویر را بسیار نزدیک تر به تصویر واقعی مشاهده نمایید.

  1. حافظه 16 GB
  2. افرا لند – 2 سال پیش
  3. AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  4. صفحه نمایش بدون حاشیه
  5. پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  6. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل

xiaomi tvبهترین تلویزیون های شیائومی معمولا از سیستم عامل اندروید استفاده خواهند کرد که یکی از محبوب ترین پلت فرم های موجود در بین کاربران می باشد. طراحی تلویزیون شیائومی MI 4S سری M5 مدل 2019 اولین چیزی است که به چشم می آید. درست است که طراحی مهمترین فاکتور نیست اما اگر از لحاظ طراحی جذب نشوید کمتر به بررسی تلویزیون برای خرید متمایل خواهید بود. در قسمت جلو فریم های فلزی بی عیب و نقص و کاملا باریک را مشاهده می کنید که محصولی زیبا و جذاب را ایجاد کرده است. قسمت ساخته شده از پلی کربنات پنل پشت بسیار ساده است و کیفیت پلاستیک مناسب است. هنگام حرکت تلویزیون یا نگه داشتن آن برای نصب روی دیوار متوجه وزن سبک آن نسبت به سایر برندها خواهید شد. شما حتی از سیستم مدیریت کابل یا کاورهایی که برای پنهان کردن کابل ها و بهوبد مدیریت آنها استفاده شده است قدردانی خواهید کرد. سیستم عامل استفاده شده در این دستگاه، اندروید است.

  • گوشی های هوشمند
  • پورت USB نسخه 2.0
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision
  • اتصال +C1

  تلویزیون شیائومی 50P1

تلویزیون شیائومی Mi TV 4x را می توان بهترین مدل تلویزیون هوشمند تولید توسط شیائومی برای کشور هند دانست. این تلویزیون که دارای رام گلوبال است تا حدودی برای کشور هند شخصی سازی شده است. مهم ترین تفاوت این تلویزیون نسبت به مدل گلوبال Mi TV 4S را می توان ظاهری دانست. نتیجه ی این تغییرات را می توان جذابیت بیشتر این محصول به دلیل کاهش ضحامت آن دانست. البته این تمام تغییرات نیست. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این محصول را رو بررسی کنیم. همان گونه که گفته شد ظاهر می تی وی 4X یکی از مهم ترین تغییرات این تلویزیون نسبت به 4S می باشد. علی رغم یکسان بودن فریم آلومینیمی زیبا و نازک در هر دو تلویزیون، ضخامت 4x حدود 3 سانتی متر کاهش پیدا کرده است. در کنار این، پشت تلویزیون دیگر با یک پلاستیک ساده روبرو نیستید و با پلاستیک طرح دار با کیفیت تری جایگزین شده است. البته چنین بهبودی شاید خیلی به چشم کاربر نیاید چونکه معمولا پشت تلویزیون خیلی به چشم نمی آید.

5 غیر قابل تصور تلویزیون شیائومی مثالها

xiaomi tvپنل تلویزیون شیائومی ۴s را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چراکه که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع ۴K (۳۸۴۰×۲۱۶۰) و ۱۰-bit است. پنل تلویزیون ساخت شرکت LG می باشد. با توجه به نوع پنل که IPS است، زاویه دید ۱۷۸ درجه و کنتراست مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و نگران پیکسل سوخته نیز نیستید. البته پنل های IPS محدودیت های زمان پاسخگویی ۸ میلی ثانیه ای را نیز دارند. شایان ذکر است که مطابق با بررسی های انجام شده توسط آزمایشگاه های مجهز داخلی که به سفارش شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه بوده است، مشخصات پنل مطابق با پنل های IPS یا S-PVA است. با این حال، بر اساس اعلام شرکت تولید کننده، نوع پنل IPS اعلام شد. به دلیل تکنولوژی LED، نگران پیکسل سوخته نیستید. پیشنهاد می شود برای دیدن فیلم های اکشن، در بخش تنظیمات تلویزیون، قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise reduction) را خاموش کنید.

  بررسی امکانات و قابلیت های تلویزیون شیائومی مدل های 2023 و 2023

تلویزیون شیائومی.

4s با رفرش ریت 60Hz و رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویر روان با عمق رنگ فوق العاده ای مشاهده نمایید. این تلویزیون چون دارای پنل VA است از کنتراست بالایی برخوردارد است و همچنین با زاویه دید(178O درجه)بالایی که دارد تصاویر را از هر زاویه ای که هستید با بهترین کیفیت و وضوح نگاه کنید. کیفیت 4K به هر طریقی می تواند بر روی تلویزیون شما به نمایش در آید خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. این تلویزیون شیائومی نیز از فناوری HDR پشتیبانی می کند که به کمک این فناوری طیف کامل و دقیق از رنگ ها برای شما ارائه خواهد شد تصاویر خیره کننده ایی برای شما به نمایش می گذارد. HDR در هر چه بهتر دیده شدن تصاویر کمک می کندو باعث می شود تصویری با کنتراست بالا و دقیق و تنظیم شده را مشاهده کنید. فناوری HDR در تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید.

مرگ، تلویزیون شیائومی و مالیات: نکاتی برای اجتناب از تلویزیون شیائومی

شیائومی در بدو تولد تلویزیون هایش گفت ما زندگی هوشمدتر و خلاقانه ای را در جهان گسترده می سازیم. این شرکت اکنون پس از چین، فعالیت خودش را در هند ادامه داده و انتظار می رود بتواند تا چند سال آینده یه ایالات متحده نیز راه پیدا کند، جایی که رقبای ابرقدرتی مانند اپل در آن قعالیت می کنند. شیائومی در عین حال که دنباله رو تکنولوژی است رویای کاربران که دستیابی به یک تلویزیون هوشمند ارزان قیمت است را نیز محقق ساخته. سال 2010 سالی بود که شیائومی در آن متولد شد، در ابتدا این شرکت فعالیت خودش را با تولید گوشی های هوشمند شروع کرد و پس از آن به ساخت تلویزیون و دیگر لوازم خانگی پرداخت. از آنجایی که XIAOMI یک برند چینی است، تمام محصولات آن نیز در این کشور تولید و روانه بازار می شوند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید جدیدترین تلویزیون شیائومی در هر بودجه ای با کارشناسان ما در برگ و باد تماس بگیرید.

  فروش ۳۰۰ هزار گوشی شیائومی در ۵ دقیقه/ کپی برداری گوگل مپ از ویز همچنان ادامه دارد/ فراری جدید راهی خیابان‌ها شد

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید