مقایسه Xiaomi 11T Pro با ۱۲T (دو میان‌رده همه‌فن‌حریف و هم‌قیمت شیائومی)

در این ویدئو دو مدل همه فن حریف از میان‌رده‌های شیائومی را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا ببینیم کدام یک از اینها بر دیگری برتری دارد. ویدئو مقایسه Xiaomi 11T Pro با ۱۲T را ببینید تا درک بهتری نسبت به تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو داشته باشید.

ویدئو مقایسه Xiaomi 11T Pro با ۱۲T

خرید اقساطی 19کالا

طبق روال اکثر مقایسه‌هایی که تیم‌۱۹کالا انجام داده در اولین تست و مقایسه به سراغ طراحی این دو مدل رفته‌ایم. از نظر طراحی هر دو گوشی شیائومی عالی هستند و به علاوه از متریال ساخت بسیار عالی نیز برخوردار شده‌اند تا شایسته لقب بهترین میان‌رده‌های شیائومی باشند در این ویدئو به طور کامل طراحی این دو هم از نظر ارگونومی بودن و هم از نظر طراحی و ساخت مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌ است.

گوشی شیائومی 11T پرو

xiaomi 11T Pro 5G

در مرحله بعد ویدئو نمایشگر این دو گوشی محک زده شده است. در این قسمت این دو گوشی هم از نظر تکنولوژی ساخت و هم از نظر نوع پنل استفاده شده مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود که دقیقا کدام یک بهترست؟ و یا برای چه کاربری مناسب است.

مقایسه Xiaomi 11T Pro با 12T

شاید مهمترین بخش این مقایسه بخش سخت‌افزاریست که تراشه‌های این دو محک زده شده‌اند. می‌توان آن را جدال تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون با یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده مدیاتک در نظر گرفت. امتیاز تراشه‌های این دو مدل بسیار به هم نزدیک است؛ اما اگر می‌خواهید دقیق‌تر قدرت این را دو در عملکردهای مختلف بسنجید این قسمت ویدئو را حتما ببینید.

فروش ویژه

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۹,۱۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲)

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۶,۲۷۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

تصویر سه بعدی

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۵۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اکتیو

گوشی a02s

قیمت ویژه: ۱۰,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

مقایسه Xiaomi 11T Pro با 12T

نام گوشی تراشه امتیاز بنچمارک انتوتو
۱۱تی پرو Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G ۷۵۹۰۰۰
شیائومی ۱۲T MediaTek Dimensity 8100-Ultra ۷۸۰۲۰۴

مقایسه Xiaomi 11T Pro با ۱۲T از نظر دوربین

در یک کلام می‌توان گفت که این دو از نظر دوربین ترکیب سخت‌افزاری مشابهی دارند، اما به دلیل نوع تراشه و موارد دیگری از این قبیل قطعا خروجی عکس‌های متفاوتی خواهند داشت. ویدئو را ببینید، چرا که در این قسمت به جزئیات بیشتری پیرامون کیفیت عکاسی این دو مدل پرداخته شده  و هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی هر دو مقایسه شده‌اند.

مقایسه Xiaomi 12T با 11T Pro

گوشی شیائومی 12T

Xiaomi 12T

این دو گوشی هر دو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده‌اند که نمی‌توان آن را مورد عجیب و قابل‌توجهی به حساب آورد، چرا که گوشی‌های زیادی این روزها از باتری با این حجم بهرمند هستند، حتی فست شارژ این دو نیز یکی است، اما عملکرد‌های متفاوتی دارند برای درک بهتر عملکرد باتری این قسمت ویدئو را حتما ببینید.

مقایسه Xiaomi 12T با 11T Pro از نظر بازی

مقایسه Xiaomi 12T با ۱۱T Pro از نظر باتری

از نظر شارژدهی هم در عملکرد‌های سنگین تفاوت چندانی ندارند، ولی در حالت استندبای، ۱۲تی در حدود ۲۹ ساعت شارژدهی بیشتری دارد. به طور کلی می‌توان گفت که نسخه استاندارد جدید نزدیک به ۸ درصد عملکرد کلی بهتری دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

جمع‌بندی

از تمام مشخصات این دو که بگذریم قیمت نزدیک به همی هم دارند و تا آبان ۱۴۰۱ در محدوده قیمتی ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرند. اگر نرم افزار برای شما مهم هست قطعا نسخه جدیدتر می تواند انتخاب بهتری باشد، اما از نظر قیمت و عملکرد هر دو عالی هستند.  به نظر شما کدام یکی از این مدل‌ها ارزش خرید بیشتری دارد؟

  فرافکنی زاکربرگ درباره حواشی اخیر مطرح شده برای واتساپ/ سامسونگ روی ساخت نمایشگرهای کشویی کار می کند/ دلیل شکایت حقوقی شیائومی از آمریکا چیست؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۱ رای

سوالات متداول

کدام گوشی از نظر دوربین عملکرد بهتری دارد؟

✔️از نظر سخت‌افزاری و ترکیب لنزها تقریبا می‌توان گفت که هر دو مشابه هستند، اما با توجه به اینکه تراشه‌های متفاوتی دارند، خروجی عکس‌ها با هم فرق می‌کند هر دو دوربین عالی هستند و به عنوان یک میان‌رده ایده‌آل عکاسی می‌توانید روی آنها حساب کنید.

در این مقایسه باتری نسخه پرو قدیمی بهترست یا نسخه استاندارد جدید؟

✔️ظرفیت باتری هر دو یکیست و هر دو از باتری 5000 هزار میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند از طرفی فست شارژ مشابه‌های هم دارند؛ اما عملکرد آنها کمی با هم فرق می‌کند. ویدئو موجود بخش باتری را مشاهده کنید تا بهتر به تفاوت عملکرد باتری این دو گوشی پی ببرید.

کدام یک برای بازی ایده‌آل‌ترست و سخت‌افزار قوی‌تری دارد؟

✔️نسخه جدید از تراشه مدیاتک استفاده کرده و تراشه نسخه قدیمی‌تر ساخت کوالکام است در این ویدئو به طور کامل به این موارد پرداخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید