موبایل شیائومی Mi 5X به صورت قاچاق با قیمتی مناسب وارد بازار ایران شد/ میان‌رده‌ای پرفروش با ارزش خرید بالا

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت چینی شیائومی در اواسط مرداد ماه از گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی Mi 5X با قیمتی مقرون به صرفه با امکانات و سخت افزاری در حد موبایل‌های پرچمدار از جمله پردازنده قدرتمند، دوربین اصلی دوگانه و 4 گیگابایت حافظه رم به عنوان یک اسمارت فون شبه پرچمدار با ظاهری زیبا رونمایی کرد که توانست فروش بسیار خوبی را در کشور چین تجربه کند و حالا محموله این موبایل قبل از اجرای طرح رجیستری موبایل وارد ایران شده است.

موبایل هوشمند شیائومی Mi 5X به صورت غیر رسمی (قاچاق) و در تعداد انبوه در دو مدل با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت در رنگ‌های طلایی و مشکی بدون گارانتی وارد بازار موبایل ایران شده است. بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدل 32 گیگابایت حافظه داخلی تلفن همراه شیائومی Mi 5X دارای قیمت 960 هزار تومان و مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی این موبایل دارای قیمت 1 میلیون و 120 هزار تومان است.

مشخصات فنی موبایل شیائومی Mi 5X به شرح زیر است:

دو سیم کارت پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2 گیگاهرتز پردازنده گرافیکی آدرینو 506 صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LTPS IPS با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکن پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ 4 گیگابایت حافظه رم 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 و 2.6 دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی باتری3080 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع حسگر اثر انگشت سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا با قابلیت بروزرسانی به اندروید 8.0 اوریو

  طراحی حاشیه‌های سری شیائومی 13 احتمالاً مانند گلکسی S22 خواهد بود

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.news دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید گوشی اقتصادی آنر X8 4G

فرارو- پیش از این برخی از مشخصات گوشی Honor X8 4G را در گزارش‌های قبلی منتشر کرده بودیم. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی مقرون به صرف به دست ما رسیده است.

به گزارش فرارو، پس از عرضه سری پرچمداران Honor Magic 4، این شرکت کاملا آماده است تا یک گوشی هوشمند ارزان قیمت را به بازار عرضه کند. این دستگاه Honor X8 4G نام دارد و اکنون گواهی Geekbench را دریافت کرده است. این گواهینامه جزئیات کلیدی دستگاه از جمله مشخصات پردازنده آن را تایید می‌کند.

  تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خوب چیز هستید؟

گوشی Honor X8 4G دارای شماره مدل TFY-LX3 است و در بخش تک هسته‌ای ۳۷۸ امتیاز و در بخش چند هسته‌ای ۱۴۷۳ امتیاز را به دست آورده است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده دارای فرکانس پایه ۱.۹۰ گیگاهرتز است و با ۶ گیگابایت رم جفت می‌شود. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود.


پیش از این، شایعه شده بود که این گوشی هوشمند دارای سه شماره مدل TFY-LX2، TFY-LX1 و TFY-LX3 است. جالب اینجاست که گفته می‌شود این گوشی دارای اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل خواهد بود. طبق مشخصات منتشر شده، این دستگاه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای بلوتوث نسخه ۵.۰ و پشتیبانی از وای فای خواهد بود.

به غیر از این مشخصات، انتظار می‌رود Honor X8 4G با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPS LCD با وضوح +FHD عرضه شود. این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود. این دوربین‌ها شامل لنز ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۵ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. فاش شده است که یکی از نسخه‌های این مدل دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، ولی از اسلات کارت microSD پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کنار قاب نیز خواهد بود.

منبع: gizmochina