نحوه فروش راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

شیائومی از همان ابتدا چنین برنامه ای را تولید کرده و روی گوشی هایش به صورت پیش فرض نصب می کند. حالا شیائومی این اپلیکیشن را در گوگل پلی ارائه کرده است. Mi Remote controller – for TV, STB, تلویزیون شیائومی 4s گلوبال AC and more عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل لوازم برقی با گوشی هوشمند، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید انواع وسایل مثل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دستگاه پخش دی وی دی، پروژکتور، کولر و … را از انواع برند ها مثل سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و … کنترل نمایید. تنها کافی است وارد منوی برنامه شده و نوع دستگاهی که می خواهید کنترل کنید را انتخاب نمایید. در نهایت تعدادی کنترلر به شما نمایش داده می شود که باید یک به یک آن ها را امتحان کرده و در صورت یافتن کنترل دارای عملکرد، آن را برای دستگاه خود ذخیره نمایید تا در مراجعات بعدی راحت تر بتوانید آن را یافته و استفاده کنید. این برنامه همچنین قابلیت آن را دارد که دستگاه های بدون IR یا پشتیبانی نشده را از طریق وای فای کنترل نماید. گوشی های پشتیبانی شده توسط این برنامه Samsung S4/S5/S6/S6 Edge/Note 3/Note 4, HTC One Series, Mi 4/Mi 4c/Mi 5/Mi 5S Plus/Mi 5C/Mi 5X/Mi 6, Redmi 4/Redmi 4A/Redmi 4X, تلویزیون شیائومی 55 Redmi Note 2/Redmi Note 3/Redmi Note4/Redmi Note4X/Redmi Note5A و Huawei Honor 3/6/6 plus هستند. اپلیکیشن Mi Remote controller – for TV, STB, AC and more ابزاری بسیار کاربردی و مفید است که با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

  • کیفیت تصویر عالی
  • نمایشگر فول اچ دی Fuul HD
  • رم ۳ گیگابایتی
  • برروی برنامه دکمه OK را بزنید

xiaomi tvحتی اگر از نسل جدید تلویزیون ها یعنی 4K استفاده می کنید، نگران نباشد؛ Mi Box از این کیفیت نیز پشتیبانی می کند. تصاویر و ویدیو ها بدون هیچ کندی و لگ و کاملا روان پخش خواهند شد. شما می توانید حتی بازی های 3D را بدون کندی اجرا کنید. پس می توان گفت پخش کننده Mi Box می تواند یک کنسول بازی نیز لقب بگیرد. این ریموت کنترل دارای 11 کلید می باشد که از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود. البته این ریموت هیچ وقت نمی تواند کاملا نیاز شما را برای کنترل بازی ها بر طرف کند اما می توان از طریق بلوتوث موس و کیبوردی مجزا برای استفاده بهینه تر به دستگاه متصل کرد. این کنترل از دو عدد باتری نیم قلمی (AAA) تغذیه می شود. همچنین همانطور که قبلا اشاره شد درون ریموت یک میکروفن تعبیه شده تا دستورات صوتی را به Mi Box انتقال دهد. Mi Box تنها از طریق یک آداپتور تغذیه می شود. پورت ورودی آداپتور نیز در قسمت پشتی آن در کنار سایر پورت ها قرار دارد.

  فضای دوم گوشی شیائومی(نحوه فعال‌سازی، حذف و بررسی مشکلات)

xiaomi tvتلویزیونهای فیلیپس از پردازنده P5 در تلویزیونهای خود کمک گرفته و بیشترین سرعت و کیفیت تصویر را به وجود آورده است. یکی از مهمترین قابلیتهای منحصر به فرد تلویزیونهای فیلیپس استفاده از فناوری Ambilight میباشد. فناوری ambilight با استفاده از یک ردیف LED، سبب انتشار رنگ نمایشگر بر روی دیوار شده و دامنه دید را به نهایت میرساند. فیلیپس نیز همانند سونی از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید بیشترین امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و بیننده را کاملاً مجذوب خود خواهد کرد. تلویزیون فیلیپس با استفاده از سیستم عامل ANDROID امکان نصب برنامه را میسر کرده و بیشترین اختیارات را در اختیار بیننده قرار خواهد داد. فیلیپس نیز با معرفی مدلهایی نظیر PUS7304 و PUS6754 بازار مناسبی برای خود رقم زده است. در ادامه به بررسی یکی از برترین تلویزیونهای فیلیپس مدل PUS7354 پرداختهایم. 2160 به عنوان نمایشگر تلویزیون مدل PUS7354 بهره گرفته است.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون ال ای دی شیائومی دارای زاویه دید گسترده و 178 درجه است. صفحه نمایش این تلویزیون 8 بیتی است و دارای عمق رنگ 16.7 میلیون می باشد. این میزان به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت خوب است اما برای تماشای محتوای HDR جدید ضعیف است. تلویزیون 4K شیائومی M5-5ASP دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. تلویزیون 32L55M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما صدای با کیفیتی را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی L32M5-5ASP دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 است و از حافظه داخلی 8 گیگابایت برخوردار است. همچنین دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته ای نیز می باشد. طراحی تلویزیون 32 اینچ شیائومی M5-5ASP مدرن و شیک است و حاشیه ها و پایه های آن از جنس فلز می باشد و کیفیت ساخت خوبی دارد.

  لیست قیمت و خرید تلویزیون شیائومی (25 دی)

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

استفاده از تلویزیون تنها مختص به فیلمها، سریالها و یا برنامههای ورزشی پخش شده از صدا و سیما نیست. بلکه با پیشرفت صنعت تلویزیون این جعبه جادویی بسیار فراتر از آن عمل میکند و میتواند دنیایی از امکانات و برنامههای متنوع از دستگاههای خارجی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. 3 عدد پورت HDMI جهت اتصال انواع رسیور، کنسول بازی، لپ تاپ و… گیرنده دیجیتال که دسترسی به شبکههای داخلی با بالاترین کیفیت را بدون نیاز به آنتن و یا رسیورهای خاص امکان پذیر میکند. تلویزیون فورکی شیائومی L65M7 مدل P1 به شکلی بسیار باریک و ظریف طراحی شده که میتواند در کنار صفحه نمایش تخت و طراحی بدون حاشیه در نگاه اول توجه هر کاربری را به خود جلب کند. این تلویزیون 65 اینچی برای محیطهای متوسط و نسبتاً بزرگ مناسب است و در هر قسمت از منزل خودنمایی میکند. فریمهای بسیار باریک موجب بزرگتر جلوه دادن نمایشگر میشود و از پرت شدن حواس کاربر به دلیل لبههای مزاحم هنگام تماشای محتوا نیز پیشگیری میکند.

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی به عزیزان معرفی می شود. موفقیت های تلویزیون های شیائومی است. تغییرات اندکی در این تلویزیون فراخور سایز بزرگ تر آن انجام شده است. می تی وی ۴S با سایز ۶۵ اینچی یک تلویزیون همه چیز تمام است که بعد از خرید کاملاً دلبسته ی آن می شوید. ۱- ابتدا اینکه پنل ۶۵ اینچی است و در نتیجه قاب باریکتر و زیبا تر به نظر می رسد. ۳- ارتقاء حافظه از ۸ به ۱۶ گیگ را می توان بسیار عاقلانه دانست. ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد. می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است. باریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند.

این دستگاه دو کاناله با دارا بودن ۲ اسپیکر در قسمت پایینی تلویزیون، توان صدای ۲۰ واتی را فراهم کرده است. استفاده از فناوریهای صوتی دالبی و DTS HD در تلویزیونهای شیائومی، کیفیت بالای دستگاه را در این حوزه نیز تکمیل کرده است. در حوزه بررسی پورتهای تلویزیون نیز باید بگوییم که این دستگاه دارای پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدای پیشرفته S/PDIF، دو ورودی آنتن و… میباشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. 2. بخش دوم صفحه آشنای اندروید تلویزیونهای شیائومی که اپلیکیشنها و نوار اختصاصی قابلیتهای برنامه تی وی، امکانات جستجو و آیکون تنظیمات دستگاه موجود میباشد. تنظیمات در تلویزیونهای شیائومی به شکل نوار کناری در دستگاه طراحی شده است و به همین دلیل در زمان اجرا و استفاده از آنها، بخش پس زمینه دستگاه دیده خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود. البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند.

  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • کشور سازنده: چین نسخه گلوبال
  • Afraland – 10 ماه پیش
  • پردازنده های قدرتمند و به روز
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • خرابی مین برد

  تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi Mi QLED TV Q1 75 در بروزکالا

سیستم عاملی که تلویزیون P1 از آن قدرت می گیرد Android 10 است؛ دریایی از امکانات و اپلیکیشن های جذاب، حاصل بکارگیری این سیستم عامل جهانی و محبوب است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون 55 اینچی شیائومی قابلیت PatchWall می باشد اما این PatchWall چیست؟ نیازی نیست دنبال سنسور کنترل باشی! علاوه بر این، یک سری از میکروفون داخلی در زیر تلویزیون تعبیه شده است تا علاوه بر استفاده در چت های نرم افزاری، از فرمان صوتی شما نیز دستور بگیرد. این میکروفون را می توان توسط یک کلید سخت افزاری که روی تلویزیون هست، فعال و یا غیر فعال کنید تا نکران امنیت خود نباشید. مورد هیجان انگیز در مورد این تلویزیون، وجود سنسور نور محیط هست که تلویزیون به صورت خودکار روشنایی تلویزیون را بر اساس نور محیط تنظیم می کند. پس به راحتی نور تلویزیون را روی 100 تنظیم کنید و بقیه را به تلویزیون بسپارید. تشکیل شده اند همچنین از قابلیت هایی مانند Dolby Audio و DTS-HD نیز پشتیبانی می کنند تا هنگام تماشای فیلم ها به خصوص محتوایی که صدای DTS دارند فضایی طبیعی تر را برای شما رقم بزنند. البته این را نیز باید اضافه کنیم که اگر حس می کنید حجم صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند میتوانید سری به بخش ساندبار های شیائومی و سيستم های صوتی سایت ما بزنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون هوشمند شیائومی قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید