نه تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی نمی‌کنید اغلب نیاز برای شنیدن

xiaomi tvاما در سال ۲۰۱۹ شیائومی تصمیم گرفت تا ردمی را به برندی مجزا تبدیل کند. این اجازه میداد تا گوشیهای سری ردمی هم از سبد محصولات شیائومی خارج شوند تا کمی سری گوشیهای شیائومی مرتبتر و قابل درکتر باشند. بهتازگی ردمی سراغ تولید پرچمدار هم رفته و گوشی ردمی K40 پرو پلاس بهعنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شده که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه است. در کنار این گوشی، سه مدل ردمی K40، ردمی K40 پرو و یک مدل گیمینگ ادیشن هم وجود داشته که هر چهار مدل آنها در بازار برای خرید در دسترس قرار دارند. در سال ۲۰۱۸ بود که یکی از گوشیهای موفق شیائومی با نام پوکو F1 معرفی شد. این گوشی در آن زمان پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ را در محصولی که قیمت آن حدود ۳۰۰ دلار بود ارائه میکرد. بررسیها و اقبال از این گوشی آنقدر زیاد بود که برند زیرمجموعه جدید شیائومی یعنی پوکو توانست در سراسر دنیا به شهرت خوبی برسد. بنا به دلایلی که هنوز نمیدانیم، پوکو F1 برای مدتها تنها گوشی بود که از این برند دیده بودیم.

  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  • وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac
  • داخل ماشین
  • استفاده از فناوری UpScaling

xiaomi tvاز ویژگی های دیگر سخت افزاری ریموت کنترلی با میکروفون داخلی می باشد که به وسیله بلوتوث متصل می شود. در اغاز نصب تلوریون کمتر از یک دقیقه زمان می برد تا به آن متصل شوید. در کمال تعجب یا تمام ویژگی ها کنترل دکمه میوت صدا ندارد. البته این نمی تواند مشکل بزرگی باشد و می توانید صدا را به سادگی به صفر تنظیم کنید. همچنین کنترل دارای دکمه های مجزای اختصاصی دستیار گوگل، نت فلیکس و پریم ویدیو می باشد و می توانید به راحتی به آن ها متصل شوید. اگر شما محصولات شیائومی دیگری از قبیل لامپ ها، سنسورها و دیگر محصولات دارید می توانید از طریق ریموت کنترلی آن ها را تنظیم نمایید. این نمابشگر بزرگ LED مدل IPS با پشتیبانی از کیفیت HDR 4K و پشتیبانی از HDR10 تصویری واضح و با کیفیتی را به رخ می کشد و عملکرد فوق العاده ای دارد, چرا گوشی شیائومی به تلویزیون وصل نمیشه همچنین با اندازه بزرگی که دارد واقعا احساس می کنید که تصویری را در سینما مشاهده می نمایید.

  قیمت تلویزیون 32 اینچ شیائومی 4S اسمارت مدل L32M5-5ASP

چه چیزی گوشیهای شیائومی را از رقبایش متمایز میکند؟

با این حال اگر شما هم به محصولات شیائومی علاقه دارید اما از MIUI دل خوشی ندارید، سری Mi A برای شما ساخته شده است. البته طی این یکی دو سال دریافت آپدیت اندروید برای Mi A3 به یک معضل برای کاربران تبدیل شده و باعث از کار افتادن میشد که البته به نظر میرسد فعلا همهچیز خوب باشد. امیدواریم شیائومی این سری از گوشیهایش را به دست فراموشی نسپارد و در آینده نزدیک، محصولات بیشتری از این خانواده ببینیم. چه چیزی گوشیهای شیائومی را از رقبایش متمایز میکند؟ همانطور که از ابتدای مطلب گفتیم، شیائومی برند جوانی در دنیای تکنولوژی به حسب میآید و عمر آن تنها به یک دهه میرسد. بدون هیچ اغراقی، این که شیائومی توانسته در این زمان کم خود را در بین بزرگان دنیای تکنولوژی قرار دهد، واقعا حیرتانگیز است. گوشیهای شیائومی و البته دیگر محصولات این شرکت، حاشیه سود بسیار کمی برای این شرکت به همراه دارند.

تلویزیون شیاومی

داشتن این فناوری به معنی داشتن کیفیت بالا در نشان دادن تصاویر است. HDR10 نیز پشتیبانی می کند که نوع خاصی از این فناوری می باشد که قادر است محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد. این تکنولوژی قادر است تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی و با تقویت آنها در حد 4K نشان دهد. بنابراین یکی از ویژگی هایی که این محصولات را دیگر محصولات متمایز می کند این فناوری می باشد. به لطف پردازنده چهار هسته و کیفیت صفحه نمایش 4K در تلویزیون 65MITV4S کاربر شاهد دیدن تصاویری با کیفیت و وضوح فوق العاده خواهد بود. دارا بودن فناوری های بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا از ویژگی های تلویزیون های شیائومی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در تلویزیون 4K شیائومی مدل 65MITV4S وجود دارد، داشتن کیفیت بسیار خوب تصاویر و نمایشگر آن است. شرکت شیائومی در این محصول از صفحه تخت و فناوری LED بهره برده است و با رزولوشن بالای 2160×3840 توانایی خلق تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی داراست.

xiaomi tvقسمت بعدی برای شما انتخاب وایفای را بالا خواهد آورد تا شما به وای فای مورد نظرتان متصل شوید. قسمت بعدی با عنوان عکس زیر نشان داده خواهد شد که شما گزینه Accept به معنی قبول را انتخاب کنید. در جواب به قسمت بعدی که همانند عکس زیر میباشد شما گزینه No را انتخاب کنید. کلمه Region را روی صفحه بعدی مشاهده خواهید کرد، مطابق آنچه در عکس مشاهده میکنید گزینه Spani را انتخاب کنید. قسمت بعدی مربوط به رمز گذراری والدین میباشد که با عنوان Parental Control نشان داده خواهد شد. تا والدین بتوانند برنامهها را کنترل کنترل کتتد با رمز چهار عددی را وارد کنند، توحه داشته باشید رمز چهار عدد صفر قابل قبول نخواهد بود. قسمت بعدی برای سرچ کردن شبکهها میباشد که Skip کردن آن در این قسمت بهترین گزینه است، شما برای سرچ میتوانید از قسمت تنظیمات تلویزیون اقدام کنید. با مشاهده دو صفحه اخر به که مطابق عکس زیر میباشند، گزینه Agree به معنای قبول اتتخاب تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت کنید.

  تلویزیون 65 اینچ 4K شیائومی مدل 4S L65M5-5ASP

در اولین نگاه، ظاهر آن بسیار ظریف و جالب است.

پنل این تلویزیون هم از نوع IPS است که نشان از زاویه دید گسترده این تلویزیون دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4S-2019 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 10 وات است و درمجموع میتواند 20 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند. یکی از تلویزیونهای هوشمند مدل 4s است. کیفیتساخت آن مثالزدنی است و نیاز هر کاربر حرفهای را برآورده میکند. در اولین نگاه، ظاهر آن بسیار ظریف و جالب است. کیفیتتصویر 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش میدهد.

شیائومی را بیشتر با گوشیهای خوشقیمت و کارآمدش میشناسیم اما حتماً میدانید که سبد محصولات این شرکت فوقالعاده متنوع است و هر چیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا میشود. تلویزیونهای شیائومی بخشی از این محصولات هستند که در بازار جهانی خوش درخشیدهاند اما در ایران هنوز توجه کافی به آنها نشده است. در این مطلب میخواهم یکی از جدیدترین تلویزیونهای اقتصادی این شرکت یعنی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را بررسی کنم. از آنجایی که سرویسهای پخش شیوه تماشای فیلمها و نمایشها را تغییر دادهاند، تلویزیونها نیز تغییر کرده و ویژگیها و قابلیتهایی را اضافه کردهاند که یک دهه پیش معمول نبود. امروزه به لطف اتصال اینترنت و قابلیت اجرای برنامهها میتوان اکثر تلویزیونها را تلویزیونهای هوشمند نامید، اما همه آنها یکسان نیستند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله استیجینگ خانه چیست را بخوانید. تلویزیونهای قدیمی که فقط میتوانند محتوای آنتن HDTV، کابل یا منبع A / V دیگری را نمایش دهند کم کم از در حال خارج شدن از دور هستند.

  • رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  • پنل: IPS
  • کیفیت تصویر پایین نسبت به سایر برندها
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • ورودی AV

  تلویزیون 65 اینچ 4K هوشمند شیائومی گلوبال مدل 65 Mi TV P1E ساخت 2023

پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT9611 همراه ۲ گیگابایت حافظه رم توان کافی برای اجرای رابط کاربری و برنامه های معمول را به خوبی پشتیبانی خواهند کرد. سرعت نصب و اجرای برنامه ها به خوبی رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت و سرعت نصب خوبی نیز وجود دارد. طبیعتاً مهمترین موضوع در مورد انتخاب تلویزیون، کیفیت صدا و تصویر برای دسترسی مناسب تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1از پنل VA ساخت شرکت TCL با رزولوشن 4K UHD استفاده می کند. شما نباید از پنلهای VA انتظار کیفیت بالایی را درخواست کنید؛ ولی پنل مورد استفاده در این تلویزیون کیفیت بالایی دارد و محتوا را به شدت چشمنواز به نمایش درمی آورد. این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی نیز دارد و فضای رنگی وسیع DCI-P3 را تا ۹۴ درصد پوشش خواهد داد. همچنین قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ، فناوری های دالبی ویژن و HDR 10 plus نیز پشتیبانی خواهد کرد. تماشای ویدیوهای فول اچدی استاندارد روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1رضایت کاربران را به همراه دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید