نکات مهم هنگام خرید تلویزیون شیائومی چیست؟

xiaomi tvتلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون ۳۲ اینچی دارای کیفیت ۴L هستند. می توانید از تلویزیون های۸K صرف نظر کنید . تلویزیون های ۸K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های ۸K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، ۶۰ هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند.

  1. خراب شدن ریموت کنترل
  2. ساسان امین نژاد – تیر 1, 1400
  3. قیمت عالی و بسیار مناسب نسبت به تلویزیون های رده بالا
  4. سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها

xiaomi tvال جی این برند چند ملیتی با تولید و عرضه ی برترین تلویزیون های از جمله اولدها لقب بهترین هلدینگ را برای خود تصاحب کرده است. این برند برای اولین بار در سال 2019 به تولید اولین تلویزیون با استاندارد 8K دست زده است. تلویزیون Z2 ,Z1 از این کیفیت تصویر بهره می برند و همراه خود زیبایی واقعی را به تصویر راه می دهند گفتنی است که این کیفیت تصویر دو برابر بهتر از فورکا عمل می کند. از انجا که قیمت این دو مدل کمرشکن و سرسام آور است هر کاربری توانایی خرید آن را نخواهد داشت از این رو تلویزیون های اولد 4K رونمایی کرد. این برند با به کارگیری پنل OLED Eve رنگ های موجود در تصاویر را به نحوی طبیعی و عالی نمایش می دهند .که انگار همه چیز زنده و واقعی می باشد. پیکسل های زنده ای درون این جعبه ی جادویی قرار گرفته اند. این پیکسل ها از خود نور ساطع می کنند.

در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است.

xiaomi tvتلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟ ؛ کمپانی شیائومی به عنوان یک تولیدکننده بزرگ در تولید تلویزیون و همچنین تلفن های هوشمند چینی همانند هواوی محبوبیت جهانی فوقالعاده زیادی را کسب کرده است. به طوری که سال گذشته توانست فروش ۷۰ میلیون گوشی هوشمند داشته باشد. شیائومی تولید تلویزیون های هوشمند را بهعنوان تولیدات دیگرش که نام آنها را Mi TV گذاشته، عرضه کرده است. که روز به روز نسل جدید این تلویزیون ها بیشتر توسط شرکت شیائومی ارائه می گردد. اولین بار شرکت شیائومی در سال 1395 از تولید تلویزیون Mi TV با مشخصات منحنی و فوق باریک رونمایی کرده است. تلویزیون های شیائومی منحنی 2021 و 2022 ضخامت بسیار کمی دارند و تازه ترین تلویزیون سری Mi TV اندازه بین 40 تا 60 اینچ دارد. در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است. یکی از تلویزیونهای تولید شده با مشخصه ی منحنی Mi TV 4S است که به تلویزیون می تی وی مستر معروف می باشد.

  1. وضوح تصویر: 4K
  2. تلویزیون کابل
  3. طراحی زیبا
  4. طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر

  تلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟

HDR10 استفاده شده که نور پس زمینه تصویر را در مطلوب ترین حالت قرار میدهد و به صورت هوشمندانه نسبت کنتراست تصویر را در محیطهای تاریک در بهترین حالت قرار میدهد. همچنین درگاههای ارتباطی در این نمایشگر به صورت کافی در آن قرار داده شده به گونهای که در آن از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI استفاده کرده است. شیائومی در این تلویزیون از فناوری Chromecast Built-in پشتیبانی کرده که میتواند دسترسی و امکان اتصال سایر دستگاههای دیگر و اجرای محتواهای آنها را بر روی تلویزیون فراهم سازد. A2 از تلویزیونهای 2022 کمپانی شیائومی به حساب میآید که دارای استایل و طراحی فوقالعاده زیبایی است. این تلویزیون دارای فناوری صوتی صدای Dolby Audio بوده که میتواند انواع سبکهای صوتی را در انواع برنامههای مختلف تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s اجرا کند. گذشته از اینها دارای توان صوتی 20 وات است و در سه سایز 43 ، 50 و 58 اینچ ارائه شده ، و در آن سرعت نرخ نوسازی 60 هرتز در کیفیت تصویر 4K بوده که میتواند قابل قبول باشد.

xiaomi tvدر این حالت تلویزیون بهطور خودکار محتوای HDR را تشخیص میدهد و حالت مخصوص به آن را فعال میکند. در این حالت با بهرهگیری از فضای رنگی وسیع، محتوای ویدیویی بهمراتب با آنچه در حالت عادی میبینید متفاوت خواهد بود. شیائومی سه حالت را برای محتوای HDR در نظر گرفته که شامل حالت Vivid، استاندارد و فیلم است. بسته به سلیقه خود میتوانید یکی از سه حالت را انتخاب کنید اما حالت Vivid محتوای جذابتری را به نمایش میگذارد. HDR10 را دارد، میتوانید از یوتوب یا دیگر سرویسهای پخش محتوا برای تماشای ویدیوهای HDR استفاده کنید. من این قابلیت را با یوتوب تست کردم و نتیجه باورنکردنی بود. در واقع اینکه بتوانید چنین ویدیویی را از یک سرویس آنلاین پخش ویدیو تماشا کنید به این زودیها عادی نمیشود، بهویژه در کشور ما که باید اینترنت فوقالعاده پرسرعتی داشته باشید و از موانع مختلف داخلی و خارجی عبور کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 قابلیت روانسازی تصویر یا Motion Smoothness دارد که با بهرهگیری از هوش مصنوعی، نرخ فریم تصویر را افزایش داده و به ۶۰ فریم بر ثانیه میرساند.

  فروش انواع تلویزیون شیائومی

پنل همه این تلویزیونها از نوع IPS است که قیمت مناسبی نسبت به سایر سریها دارند. تلویزیونهای 4X: این سری نسبت به 4S جدیدتر است و نمایشگر آن کمی با کیفیتتر ساخته شده است. این تلویزیونها توانایی بیشتری در نمایش رنگها دارند. همچنین حافظه داخلی تلویزیونهای این سری از 4S بیشتر است. تلویزیونهای P1: این سری را میتوان میانردهای با امکانات پرچمدار دانست. امکانات بسیار خوب سری تلویزیونهای P1 و رفع مشکلات سریهای قبلی، این تلویزیون را به گزینههای جذابی تبدیل میکند. ارزش خرید تلویزیونهای این سری را بسیار بالا میبرد. تلویزیونهای Q1: این سری را میتوان سری پرچمدار تلویزیونهای شیائومی دانست. شیائومی با تولید این تلویزیونها قدرت خود را به رخ رقیبانش کشیده است و به راحتی میتواند با این سری در عرصه بینالمللی رقابت کند. قیمت مناسب این تلویزیون در کنار امکانات بسیار پیشرفته، این تلویزیون را به یک شاهکار تبدیل کرده است. تلویزیون هوشمند به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید، درگاههای متنوع و کیفیت تصویر عالی جزو مهمترین ویژگیهای این محصولات است. کیفیت تصویر: پنل تصویر این تلویزیونها دارای کیفیت ساخت بالایی است. معمولا میزان کنتراست آنها بسیار بالاست. همچنین قابلیت پخش بیش از ١٠ میلیون رنگ را دارند. کیفیت تصویر 4K و Full-HD که توسط این تلویزیونها ارائه میشود بسایر دلپذیر است. این امر باعث میشود که جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود. کیفیت صدا: بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای دو کانال خروجی صداست. توان بلندگوها معمولا ١٠ وات یا بیشتر است که باعث میشود که صدا با کیفیت بسیار بالایی به گوش شما برسد. سخت افزار: سیستم عامل اندروید به همراه مقدار کافی رم و حافظه داخلی باعث میشود که قدرت پردازش تلویزیون بسیار بالا باشد. بهرهگیری از پردازندههای مرکزی قدرتمند، باعث میشود که شما با راحتی بتوانید وبگردی کنید. همچنین بازیهای مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب کنید!

در مرحله بعد باید زبان را انتخاب کنید که بهتر است بر روی “English (united states)” قرار دهید. در صفحه بعد عبارت “Quickly set up your TV with android phone?” دیده می شود که باید آن را “skip” کنید. صفحه ی بعد مربوط به اتصال تلویزیون به وای فای است. نام وای فای خود را از لیست پیدا کرده و به آن متصل شوید. در صفحه ی بعد “Term of Service” را قبول (Accept) کنید. در مورد “Help of Improve” دکمه ی No بزنید. در مرحله ی بعد تلویزیون خلاصه ای از قابلیت های تلویزیون را به صورت اسلایدشو نشان می دهد. دکمه ی جهت نمای سمت راست را چند بار فشار دهید تا به انتهای آن برسید. صفحه ی مربوط به مکان یا همان Location را با Yes تایید کنید. حال محل یا همان Region دستگاه را بر روی Spain تایید کنید. کد مربوط به کنترل والدین (Parental Control) را در صفحه ی بعد وارد کنید و در صفحه ی بعد جهت تایید نهایی دوباره آن را وارد نمایید. این کد به انتخاب شما بوده و باید چهار رقم داشته باشد و نمی توانید کد “0000” را وارد کنید. در صفحه ی Channel Scan می توانید شبکه های دیجیتال را سرچ کنید. البته بهتر است این صفحه را Skip کنید و بعد از منوی setting این کار انجام دهید. در دو صفحه ی بعد نیز Term and Conditions و HbbTV Privacy Policy را قبول (Agree) کنید. در نهایت با صفحه زیر روبرو می شوید که صفحه ابتدایی گوگل اندروید است. هر گاه خواستید می توانید با دکمه ی “صفحه ی ابتدایی گوگل اندورید” وارد این صفحه شوید. برای تنظیمات بیشتر، توسط دکمه های جهت نما بر روی علامت چرخ دنده در گوشه ی سمت راست بالای صفحه بروید و تایید کنید. یا می توانید دکمه ی setting روی کنترل در مدل SP را فشار دهید. برنامه ی “Live TV” در قسمت Apps مربوط به پخش شبکه ها است.

  بهترین تلویزیون شیائومی 2023

قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین بنادر هند روی کشتیهای ایران بسته شد / کارمزد گزاف چین از محمولههای ایران پیشبینی ۳کارشناس از بازار مسکن در پاییز / ریسک خرید مسکن چقدر است؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی مهر ماه) زمان اجرای یارانه ۲۰۰ هزار تومانی / یارانه جدید در راه است؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی 4s.

دیدگاهتان را بنویسید