هشت مسائل {شما دارید|می‌توانید داشته باشید|داشتید| شما ممکن است داشته باشید|شاید داشته باشید| خواهید داشت|دارید|دارید|در {معمول|متداول|گسترده} با قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین تلویزیون های بازار شناخته می شود. برای خرید تلویزیون از بانه نیاز به اطلاعات دقیق تلویزیون مورد نظر خود خواهید داشت تا بر اساس بودجه و امکانات مورد نظر خود اقدام به خرید آن نمایید. زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه ای و غلظت رنگی مناسب ( بهره گیری از طیف 94% از رنگ ها) همه و همه جز ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون شیائومی مدل Redmi Smart TV X 2022 می باشد. تلویزیون های هوشمند شیائومی همگی مجهز به سیستم عامل Android TV می باشند و در این تلویزیون از آخرین نسخه این سیستم عامل (اندروید 10) استفاده شده است. این تلویزیون مجهز به پورت های مختلفی می باشد که می تواند نیاز کاربر را به طور کامل برآورده سازد. بر اساس امکانات و فناوری های به کار رفته ، قیمت تلویزیون Redmi Smart TV X 2022 نسبت به سایر رقبا پایین تر بوده و این مورد می تواند برگ برنده این تلویزیون باشد. قیمت تلویزیون شیائومی مدل Redmi Smart TV X 2022 در مدل 55 اینچی 2699 یوان در بازار چین می باشد و مدل 65 اینچی آن 3499 یوان قیمت گذاری شده است.

  • توضیحات تکمیلی
  • استفاده از سیستم عامل Android
  • Afraland – 10 ماه پیش
  • طراحی مدرن و زیبا
  • سیستم عامل Android TV 9.0

xiaomi tvیکی از بزرگترین نقدهایی که به گوشیهای شیائومی وارد میشود، رابط کاربری MIUI است. درواقع یک دو دستگی درباره MIUI وجود دارد و آن این است که کاربران یا عاشق MIUI هستند و یا به کل از آن نفرت دارند. در همین راستا بود که شیائومی یک سری گوشی جدید ساخت که با Android One یا همان اندروید خام همراه هستند و خبری از MIUI در آنها نیست. اولین گوشی از این خانواده، شیائومی Mi A1 نام گرفت که اتفاقا محبوبیت خیلی خوبی هم کسب کرد. متأسفانه این نسل از گوشیهای شیائومی چندان ادامه دار نبوده و گوشی شیائومی Mi A3 که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، تا به امروز آخرین گوشی از این خانواده بوده است. Mi A3 که در حال حاضر از اندروید ۱۱ بهره میبرد که به نظر میرسد آخرین آپدیت نرمافزاری آن نیز باشد. البته سختافزاری این گوشی واقعا قدیمی شده و خب شاید تجربهی خیلی خوبی از اندروید روی آن نداشته باشید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی L65M5-5ASP برنامه های متنوعی برای پخش محتوای صوتی یا تصویری به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. تنها بخشی از این برنامه ها هستند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تلویزیون داشتن پلتفرم PatchWall است. این پلتفرم بیش از 700 هزار ساعت محتوا در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید به راحتی به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید. این تلویزیون از دستورات و جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی بسیاری از کارها را تنها از طریق صدای خود انجام دهید. این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند. ریموت کنترل این تلویزیون بلوتوثی است و نیاز نیست حتما آن را روبروی تلویزیون بگیرید تا کار کند. این ریموت کنترل دارای میکروفن داخلی است و شما می توانید با فشردن دکمه Google Assistant دستورات صوتی مختلف خود را اجرا کنید. این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی اجرای برنامه های معروفی مانند Netflix یا Amazon Prime Video نیز می باشد و شما می توانید خیلی سریع و به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

  آموزش تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون برنامه و با بهترین برنامه‌ها

راهنمای تلویزیون شیائومی

چیپ ستی با ۴ هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با ۲ گیگ رم و ۸ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست می توان انتظار داشت که همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز و در انتهای سرعت خود هستند. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت ۴K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون مهم تر از سیستم عامل اندرویدی این دستگاه نباشد. می تی وی دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی یا Android TV است. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر بهترین انتخاب است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s در اختیار شماست.

بهتازگی هم Xiaomi به خاطر قرارگیری سرورهای فضای ابری خود در چین تحت فشار قرار گرفت که در نهایت مجبور شد سرور کاربران غیر چینی خود را به خارج از چین منتقل کند. امسال همچنین در مقالهای که نشریه Forbes منتشر کرد، مشخص شد که چند اپ اختصاصی شیائومی و بیش از همه اپلیکیشن مرورگر پیشفرض گوشیهای شیائومی، دادههای کاربران را بدون رمزنگاری کردن به سرورهای شیائومی ارسال میکردند. مواجهه شرکت با این موضوع هم بسیار بد بود و این شرکت ابتدا وجود چنین مشکلی را انکار میکرد. اما در نهایت مجبور شد تغییراتی در اپلیکیشنهای خود ایجاد کند و گزینههایی برای حفظ حریم خصوصی کاربران را به این اپلیکیشنها اضافه کند. اگر تا به اینجای مطلب با ما همراه بودید، قطعا چیزهایی از شیائومی یاد گرفتهاید که پیش از این نمیدانستهاید. تنها چند نکته دیگر باقی مانده که در ادامه آنها را هم توضیح میدهیم. از آنجایی که Xiaomi هم یک اکوسیستم بزرگ برای خود ساخته، امکان ساختن یک حساب کاربری شیائومی هم فراهم کرده تا بتوانید محصولات مختلف این شرکت را به واسطه این حساب کاربری، باهم همگامسازی کنید.

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱)

آخ آخ برند شیائومی..! بهترین برند چینی حاضر دنیا. برندی که با نام اپل ارزان قیمت هم شناخته میشود. این برند در اصل برای رقابت با مارکهای بزرگ چهان ازجمله اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و غیره پا به عرصه تکنولوژی گذاشت. این برند با نام شائومی خوانده میشود و شیائومی نوشته میشود. Xiaomi یا نام اختصاری MI در عرض چند سال چنان پیشترفت کرد که چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این برند نام آشنا چینی برخلا دیگر محصولات چینی، اصلا بُنجل و به درد نخور نیست. بلکه شما با خرید محصولات این برند سود زیادی در خردی به جیب زدهاید. بطور مثال شما بجای هزینه 5X برای خرید گوشی اپل یا سامسونگ میتوانید همان گوشی با مشخصات فنی مشخص را با قیمت X با برند Xiaomi خریداری نمایید. این شرکت ابتدا با تولید گوشی کار خود را آغاز نمود؛ ولی خیلی زود تمام قطعات گوشی خود را شخصیسازی کرد و همه رو خودش توسعه و تولید کرد. حال میتوان از این شرکت به عنوان یک غول فناوری جهان نام برد که بسیار شناخته شده است.

علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر کیفیت صدای تلویزیون شما پایین باشد، بدون شک از پخش محتوای خود لذت نمیبرید. امروزه تمام شرکت ها برای افزایش کیفیت صدا از فناوری های گوناگونی استفاده میکنند. شیائومی در این محصول خود از فناوری DOLBY استفاده میکند. این فناوری قابلیت این را دارد تا کیفیت صدا را تا چند برابر افزایش دهد. میتواند بهترین کیفیت صوتی را ارئه دهد. فناوری دالبی میتواند صدا را واضح و شفاف و بدون اختلال به شما ارائه دهد. با توجه به قیمت مناسب این تلویزیون و مقرون به صرفه بودن آن دارای کیفیت صدای مناسبی است. شیائومی با استفاده از این فناوری تلاش میکند تا رضایت کاربران خود را جلب کند. فناوری DTS همان صدای فراگیر نیز نام دارد. با استفاده از این فناوری صدا به گونه از از اسپیکرها پخش میشود که حالت فراگیر دارد. این فناوری این امکان را به شما میدهد تا خود را در وسط صحنه نمایش حس کنید.

  قیمت تلویزیون شیائومی 65P1E ⚡️ خرید تلویزیون 65 اینچ P1E

قیمت تلویزیون شیائومی

این روزها تلویزیونهای شرکت چینی شیائومی، در حال تسخیر کردن بازار تلویزیون هستند و این شرکت در مدت زمان کمی توانسته است به موفقیتهای زیادی در این زمینه دست پیدا کند. یکی از تلویزیونهای موفق این شرکت، تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU است که اتفاقا در ایران هم استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. این تلویزیون امکانات بسیار زیادی را به کاربران ارائه میدهد و در کنار صفحه باکیفیت خود از هر نظری شما را راضی نگه خواهد داشت. اگر قصد خرید این تلویزیون را دارید، پیشنهاد میکنیم حتما تا انتها با بررسی دقیق این تلویزیون همراه ما باشید. اگر تلویزیونی در حد پرچمدار و غول فعلی بازار را میخواهید، تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU به خوبی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این محصول جدید شرکت شیائومی از پنل 4K بهره میبرد و کیفیت فوقالعادهای را در اختیار شما میگذارد.

  1. پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  2. برروی آن کلیک کنید
  3. مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان
  4. حافظه RAM: 2GB DDR4
  5. برخورداری از پورت eARC
  6. طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X
  7. The CI + slot

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی پنل های بسیار خوب و مناسبی را برای مشاهده محتواها در اختیار شما قرار می دهند. عملکرد مشاهده محتواهای SDR و HDR خوب است و حتی می توانید از قابلیت HDMI 2.1 همراه با ALLM و eARC استفاده کنید. سیستم عامل اندروید؛ رابط کاربری روان و استفاده ساده از ریموت کنترل گزینه های دیگری هستند که در اختیار خواهید داشت. به طور کلی طراحی بدون حاشیه تلویزیون به شما امکان می دهد تا روی تصویر متمرکز باقی بمانید و از یک تجربه بصری غوطه ور لذت ببرید. فناوری بک لایت Dynamic local dimming در تلویزیون Q1 شیائومی از 384 ال ای دی و 192 منطقه محلی تشکیل شده است که می توانند روشنایی را به طور مستقل تنظیم کنند و کنتراست را افزایش دهند. سیستم عامل اندروید امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. به وط مثال شما می توانید برنامه های مورد نیاز خود را به راحتی نصب کنید؛ از سرویس های استریم استفاده کنید و حتی با استفاده از فرامین صوتی تلویزیون و دستگاه های هوشمند متصل به آن را کنترل کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کالی ناب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید