وان پلاس TV در مقابل شیائومی می TV پرو

xiaomi tvدستمزد کارگران: با توجه به این که تلویزیون شیائومی در کشور چین تولید می شود و تعداد کارگر در این کشور زیاد است ( استفاده از کارگران با دستمزدهای پایین) تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی این تلویزیون ها دارد. البته این تلویزیون ها به جز کشور چین در هند نیز تولید می شود که دستمزد کارگران این کشور هم پایین می باشد. در بین مدل های مختلف تلویزیون که برند شیائومی اقدام به تولید آن ها می نماید ، تلویزیون های بالا رده ای موجود است که دارای کیفیت های مختلف از جمله 8K و یا Full HD می باشند. از جمله معروف ترین تلویزیون های شیائومی Mi QLED 4K می باشد که یکی از بهترین تلویزیون ها از نظر کنتراست تصویر می باشد( استفاده از پنل 10 بیتی VA). همانطور که از نام تلویزیون مشخص است این تلویزیون دارای پنل QLED می باشد که فناوری آن توسط برند سامسونگ اختراع شده است.

  • زاویه دید 178 درجه بسیار مناسب
  • زاویه دید: 178 درجه
  • تنوع محصولات اندک
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب
  • نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  • دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant

xiaomi tvخرید یک تلویزیون کارآمد با مشخصات منحصر به فرد در قیمت مناسب از دغدغه های هر کاربر هنگام خرید به شمار می آید. اما چه تلویزیونی با چه امکانات و ویژگی هایی می تواند نیاز شما را برآورده سازد؟ شیائومی این بار با دست پر به استقبال شما آمده است و با عرضه تلویزیون میان رده P1 قصد دارد افسار بازار رقابتی را در دست بگیرد و محصولی اقتصادی و محبوب با امکانات عالی در اختیار شما قرار دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K بوده و در زمینه نمایش محتوای خیره کننده به خوبی عمل خواهد کرد. البته بلندگوهای 20 واتی آن نیز پخش اصوات دلپذیر را عهده دار شده اند. تلویزیون شیائومی P1 هوشمند بوده و قابلیت اتصال به وای فای دارد و از این طریق تجربه تماشای محتوای آنلاین را برای شما به ارمغان می آورد. البته بسیاری از ویژگی های دیگر در این تلویزیون منجر به جذب نگاه خریداران به آن شده است که در ادامه بیشتر معرف حضورتان خواهد شد.

3 ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از تلویزیون شیائومی خود

در واقع به صورت دقیق میتوان گفت که ضخامت لبههای نمایشگر تلویزیونهای شیائومی از پایین ۲ سانتیمتر و از طرفین ۱ سانتیمتر بوده که این امر حس مثبتی در کیفیت برتر ظاهری دستگاه به مخاطبان القا میکند. سیستم عامل اندروید تلویزیونهای شیائومی، امکان نصب انواع برنامههای مورد علاقه شما را بر روی دستگاه فراهم خواهد کرد. از این رو میتوانید به راحتی با استفاده از آیتم Google Assistant جدیدترین و بروزترین محتواها، بازیهای آنلاین، موسیقی و انواع برنامههای زنده اینترنت را تماشا کرده و سرگرم شوید. وجود دو پایه فلزی جهت پایداری دستگاه بر روی میز بسیار مناسب بوده و نگرانی بابت تکان و ضربه به دستگاه را کاملاً از بین برده است. اندازه و ابعاد متفاوت هر یک از مدلهای مختلف تلویزیونهای شیائومی چون ۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ و… با توجه به رزولوشن و فناوریهای پنل IPS مزیتهای رقابتی این برند و کیفیت تلویزیون شیائومی را برجستهتر کرده است.

  پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S

8 روش‌ها می‌توانید دریافت کنید بیشتر تلویزیون شیائومی While خرج کردن خیلی کمتر

xiaomi tvصدای شفاف و سه بعدی این تلویزیون می تواند در هنگام تماشای فیلم، برای شما یک تجربه سینمایی خلق کند. برای تلویزیون شیائومی مدل Q1 از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. با سیستم عامل Android TV™ 10، می توانید از بیش از 700000 فیلم و نمایش لذت ببرید و بیش از 5000 برنامه را دانلود کنید. این تلویزیون همچنین با سیستم عامل PatchWall شیائومی سازگار است که محتوای برنامه های مختلف را ترکیب می کند و آن را بر اساس دسته بندی مرتب می کند. PatchWall همچنین دارای یک عملکرد جستجوی جهانی است که به شما امکان می دهد محتوا را در همه برنامه ها یکباره جستجو کنید. یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون کیولد شیائومی Q1 ، کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه است. این کنترل از طریق بلوتوث متصل می شود و کنترل از راه دور در هر زاویه ای از هر جهت کار می کند و هیچگونه نیازی به هدف گرفتن تلویزیون ندارد. کنترل از راه دور بهینه شده با دسترسی مستقیم یک دکمه به Netflix، ویدیوی Prime و صفحه اصلی Android TV ، کار کردن با آن را آسان تر کرده است.

در حوزه های تولید محتوا، عکاسی و سئو فعالیت دارم. تلویزیون شیائومی 4X: تلویزیون میانرده خوش ساخت شیائومی که در سال 2020 عرضه شد مدل تقویت شده شیائومی 4s است، که با مشخصات قوی تری نسبت به 4s توسعه داده شده است. شیائومی یک برند جوان چینی است که اسم خو را با گوشی های موبایل خوب و محبوبش به جهانیان شناسانده است. البته ضمینه فعالیت شیائومی تنها به گوشی هوشمند ختم نمی شود و در حوزه های دیگر تکنولوژی هم فعالیت دارد از حوزه های جدید که شیائومی به آن وارد شده، تلویزیون است. این شرکت از سال 2019 وارد دنیای تلویزیون شده و شروع به تولید و طراحی در این زمینه کرده است. شیائومی Mi Tv 4x مدل قوی تر Mi TV 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت میشود. این تلویزیون در دستهی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4x در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند.

با آن قابل نمایش است که نشان می دهد روشنایی تصویر در حال پخش را تا حد چشمگیری بالا می برد. کیفیت صوتی آن بسیار عالی است و دارای توان خروجی 20 وات بوده و این میزان صدا بسیار فرح بخش است. ودارای سیستم عامل اندروید است که به سهولت می توانید به جستجو در صفحات گوگل بپردازید. این تلویزیون به راحتی می تواند پاسخگوی انتظارات افرادی باشد که همواره خواهان محصولی تک و جدید هستند و از همه مهمتر قیمت آن به نسبت رقبایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شیائومی در سال های اخیر توانسته فعالیت های خود را در عرصه های مختلف گسترش دهد و در همین راستا در یکی دو سال اخیر توانسته تلویزیون های مختلفی را با امکانات و قابلیت های به روز روانه بازار های بین المللی کند.ظاهرا این برند اکنون خود را در کنار سایر تولید کننده های بزرگ تلویزیون ثابت کرده و این باور نیز به وجود امده است که تلویزیون های شیائومی از سطح کیفیتی مناسبی برخوردار هستند.اکنون و درسال 2021 تلویزیون شیائومی مدل P1 در سایز های مختلف به بازار عرضه شده اند و با وجود طراحی و ویژه گی های خاص خود می تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.کیفیت صدا و تصاویر ان بسیار بالاست و می تواند شما را در محتوای در حال پخش غوطه ور کنند.تلویزیون P1 شیائومی دارای سیستم عامل اندروید (Android) و امکانات هوشمند مختلفی است.این تلویزیون دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.در این تلویزیون از دو پردازنده CPU:Quad A55 و GPU: Mali G52 MP2 برای پردازش محتوای در حال پخش و پردازش گرافیکی به صورت جداگانه استفاده شده است.این تلویزیون دارای گیرنده سه گانه DVB-T2/C, پخش کننده تلویزیون شیائومی DVB-S2 برای دریافت شبکه های تلویزیونی مختلف است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش با رزولوشن 2160×3840 پیکسل است و از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است. در این تلویزیون بسیار عالی طراحی شده است. وجود این میزان پیکسل و داشتن تصاویر با کیفیت 4K UHD سبب کیفیت بلورین کنتراست دقیق را بر هر محتوای در حال پخش خواهد شد. و شما می توانید در بهترین کیفیت ممکن به تماشای تصاویر و فیلم ای در حال پخش بپردازید. نیز از گوگل سوال کنید و پاسخ مناسب را در یافت کنید.

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲)

تلویزیون های شیائومی در مدل های گوناگون و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی به تولید می رسد تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد. شیائومی به تولید تلویزیون هایی با کیفیت 4k نیز پرداخته ، تلویزیون شیائومی مدل p1 سایز 43 اینچ کیفیت 4k از جمله این تلویزیون هاست. البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد. برند شیائومی xiaomi تنها فروشنده موبایل هوشمند و لوازم جانبی آن نیست بلکه در حوزه های دیگری نیز مشغول به فعالیت است که شاید حتی فکرش را هم نکنید. البته همچنان بیشترین سهم از درآمد کمپانی شیائومی از فروش انواع گوشی هوشمند می باشد و چیزی حدود 25 درصد سهم درآمدی شرکت از سایر حوزه ها و محصولات نام برده شده می باشد. شیائومی یک شرکت چینی می باشد که مدتی است در زمینه تولید گوشی تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری و هوشمند مشغول فعالیت است که به تازگی پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است. شیائومی با هدف رقابتی فراگیر با ال جی و سامسونگ وارد این عرصه شده است. حال نویت به معرفی امکانات تلویزیون های شیائومی می باشد؛ شیائومی به طور معمول و اکثرا از پنل VA استفاده می کند بنابراین این تلویزیون ها از کنتراست خوبی برخوردار هستند. در تلویزیون های شیائومی سیستم عامل اندروید به کارگرفته شده است که به علاوه کارایی ساده و با سرعت بالا، دستیابی به برنامه های آن هم راحت تر است. تلویزیون های LED این شرکت به طور معمول از نور پس زمینه Direct استفاده می کنند و با این حال توانسته اند میزان روشنایی خوبی در صفحه نمایش ایجاد کنند. تلویزیون های شیائومی هم در 3 دسته QLED و OLED و LED دسته بندی می شوند. این شرکت برای اولین بار توانست یک تلویزیون با پنل اولد به صورت شفاف تولید کند که دارای قابلیت تولید انبود باشد.

  1. طراحی مدرن و بدون حاشیه
  2. ویدیو مشتریان
  3. Afraland – 4 ماه پیش
  4. حالت مخصوص بازی
  5. رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  6. سیستم عامل اندروید 10
  7. استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند

  چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم

این تلویزیون زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد و با تماشای تلویزیون از زوایای مختلف با افت کیفیت تصویر مواجه نخواهید شد. تلویزیون شیائومی P1 تا زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. این موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا مشخص است و همه افراد تجربه تماشای یکسانی را خواهند داشت. ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکند. تکنولوژی HDR با تنظیم رنگ ها، سایه ها و ایجاد کنتراست تصویر، عمق تصاویر و صحنه ها را افزایش داده و همه جیز را واقعی تر نمایش می دهد. را به خوبی نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی واقعی برخوردار است و تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش میگذارد. فرمت Dolby Vision نیز جزو جدید ترین استاندارد های HDR است که به صورت پویا کنتراست تصاویر را تنظیم می کند و تصاویر بسیار واقعی را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا تلویزیون شیائومی هیچگونه نیست رفیق به کوچک شرکت

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی 4s لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید