وقتی حرفه ای ها با تلویزیون شیائومی, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

همچنین سال و ماه تولید تلویزیون نیز بر روی جعبع درج شده است. حتما آن را مطابق با شکل زیر چک نمایید. اگر تلویزیون اندرویدی شیائومی را خریداری کرده اید، پیشنهاد می کنیم مقاله “پنج خطای پر تکرار که در مورد تلویزیون اندرویدی خود نباید انجام دهید” را مطالعه نمایید تا بتوانید از تلویزیون خود به مدت طولانی تری استفاده نمایید. برای حل مشکل قطع شدن ناگهانی اینترنت تلویزیون اندرویدی شیائومی و یا به اصلاح هنگ کردن اینترنت به اینجا مراجعه کنید. با توجه به حل شدن ارسال شبکه های HD توسط صداسیما، مشکل پخش این شبکه ها در تلویزیون شیائومی به طور کلی حل شد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی “پخش شبکه های HD صداسیما با فرمت 1080p” در مجله خبری سایت مراجعه نمایید. برای اینکه مدل مناسب از تلویزیون شیائومی Mi TV 4S را انتخاب کنید، انواع مدل های این تلویزیون را در مقاله ی “تفاوت مدل های مختلف تلویزیون های هوشمند شیائومی” مورد مطالعه قرار دهید.

بالا سه روش خرید تلویزیون شیائومی استفاده شده

xiaomi tvتلویزیون شیائومی MI 4S مدل M5 یکی از تلویزیون های شیائومی که در سایز های مختلفی روانه بازار شده است. این تلویزیون علاوه بر قابلیت هایی ویژه ایی که دارد از نظر طراحی و زیبایی نیز به دلیل طراحی مینیمال و فریم نقره ایی که دارد جلوه ی زیبایی به منزلتان خواهد داد. DTS و سیستم صوتی دوکاناله 20W صدا را احساس و از کیفیت عالی آن لذت ببرید. تلویزیون شیائومی MI 4S از طراحی فوق شیک برخوردار است. MI 4S با داشتن فریم نازک و ضخامت فوق باریک بدنه منظره ایی مدرن و شیک به دکوراسیون خانه تان می دهد. قسمت پشتی تلویزیون دارای ماژول مستطیل شکل که پورت های ارتباطی را در خود جای داده است و به راحتی می توانید دستگاه های ارتباطی خود را به آن وصل و استفاده کنید. جنس پشتی تلویزیون از پلاستیک است و به راحتی می توان آن را به دیواروصل کرد.

xiaomi tvتلویزیون Mi TV 4X 65 – 4K همان کیفیتی که دنبالش هستید! زیبایی و کارآیی تلویزیونهای شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیونها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار میدهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است. کیفیت صدای دالبی، درگاههای ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العادهی این تلویزیون ۶۵ اینچی است. با توجه به ویژگیهای این نوع از تلویزیونها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسبتر است. هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی میتوانید از بلوتوث برای اتصال دستگاههای مورد نیاز خود استفاده کنید. صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شدهاند. امکانات ویژهای که در اختیار شما هستند! ویژگیهایی مانند نرخ بازسازی تصویر بالا و عمق رنگهای قابل نمایش به شما نوید تماشای یک مسابقه یا فیلم لذت بخش را میدهد. تجربهای تکرار آن خوشایند خواهد بود. صفحه نمایش با استفاده از موتور تصویر Vivid، دقت رنگ و شادابی رنگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. ۴K HDR تصاویر واقعی را با کنتراست بینهایت، درخشندگی قدرتمند و رندر رنگی بینظیر بازسازی میکند. Mi TV 4X با ادغام یک تراشه MEMC، رندر بدون محو کردن اکشنهای پرسرعت را برای پخشهای ورزشی، بازیها و موارد دیگر ارائه میکند. پنل IPS 10 بیتی فوقالعاده روشن الجی و موتور تصویر زنده (VPE) و فناوری پردازش تصویر داخلی ما با هم رنگهای استثنایی، عمق قابل توجه و کنتراستهای عمیقتر را ارائه میکنند. الگوریتمهای نرمافزاری اختصاصی و تغییرات سختافزاری قلب موتور VPE ما را تشکیل میدهند و تصاویر واقعی و استثنایی را ارائه میدهند.

  تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP

تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل Q1 یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی به حساب می آید. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و خانگی، برای تماشای فیلم به صورت حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون مذکور که با مدل Mi TV 75Q1 نیز در بازار شناخته می شود در واقع مدل هم رده و جدید تر تلویزیون شیائومی Mi QLED TV می باشد. 1030 میلیمتری میباشد و قاب دور آن بسیار باریک بوده و از جنس آلومنیوم میباشد. پشت تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ نیز مانند دیگر تلویزیونهای شیائومی از جنس پلاستیک باکیفیت مشکی رنگ ساخته شده kalinab.com است. از امکانات این محصول میتوان به سایز ۷۵ اینچی آن با کیفیت 4K اشاره کرد که میتواند همه تصاویر را به واضحترین شکل ممکن به شما نمایش بدهد. یکی دیگر از امکانات این محصول که کیفیت آن را بیشتر کرده است طراحی بدون قاب این محصول میباشد که باعث شده تا لذت استفاده از این تلویزیون چند برابر شود. ، Dolby Vision، دستیار صوتی گوگل، گیرنده دیجیتال، ۳ پورت HDMI، ۲ پورت Lan و یک پورت AV نیز دارد.

آیا تلویزیون شیائومی اهداف با تمرینات شما مطابقت دارد؟

xiaomi tvصفحه نمایش کیو ال ای دی (QLED) از ویژگی های تصویر مهم در این تلویزیون است؛ تکنولوژی QLED هم در واقع با وجود صفحه نمایش کوانتوم دات موجب می شود رنگ ها به صورت شفاف به تصویر کشیده شوند. QLED از سیستم نور پس زمینه دقیق و شفاف تری استفاده می کند. فناوری Wide Color Gamut به علاوه QUANTUM DOT برای وسعت رنگ و روشنایی تصاویر، پردازشگر مرکزی چهار هستهای MediaTek MT9611 و پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2، فرمت های Dolby Vision, HDR10, تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s HLG، رفرش ریت ساختگی 60 هرتز MEMC، قابلیت 1.7 میلیارد رنگ صفحه نمایش از ویژگی های تصویر تلویزیون شیائومی 75Q1 است. تلویزیون 75 اینچی بدون حاشیه! تلویزیون شیائومی 75Q1 به خاطر وجود تکنولوژی QLED حاشیه ها و ثاب تلویزیون بسیار باریک شده است به طوری که شما از دیدن محتوا ها لذت بالایی را تجربه خواهید نمود. در تلویزیون Xiaomi 75Q1 از Three Sided Bezel-less استفاده شده است این تکنولوژی 3 طرف صفحه نمایش را بسیار باریک کرده است و یکی از ویژگی هایی است که هر نگاهی را به خود جذب می کند.

  • دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar
  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • حافظه ۴ گیگابایتی
  • بلوتوث نسخه 4.2

  تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

xiaomi tvمی توان گوشی را به عنوان ریموت کنترل تلویزیون شیائومی استفاده کرد. برای این منظور برنامه MI Remote را از طریق App Store دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب می کنید. با گوشی می توان تمام کار هایی که با ریموت انجام می شود را انجام داد. راه اندازی تلویزیون شیائومی به چه صورت است؟ شما الان ریموت را ست کرده اید. در زمانی که تلویزیون روشن می شود از شما می خواهد که زبان را انتخاب کنید. برای این منظور شما زبان انگلیسی نوع United States را انتخاب می کنید. مرحله بعدی در رابطه با اتصال تلویزیون به شبکه وای فای است. اگر شبکه وای فای را دارید و دسترسی به اینترنت مقدور است نام شبکه را در لیست پیدا می کنید و اگر شبکه وای فای را ندارید این قسمت را نیز می توانید Skip بزنید. در صفحه بعدی Term Of Service را مشاهده می کنید و باید آن را Accept بزنید.

بعد از ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل، سفیران ما به آدرس شما می آیند. پس از بررسی دقیق تلویزیون، قطعات آسیب دیده تعمیر شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه لازم باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل می شود تا به صورت تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون برای تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بالاترین سرعت و کیفیت در خدمت شماست. در هر نقطه از تهران، برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در محل با یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، فرجام یا پیروزی تماس بگیرید تا تیم متخصص این مرکز، بدون دریافت هزینه به آدرس شما اعزام شوند. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار مدرن، تلویزیون را عیب یابی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر این دستگاه را انجام می دهند. خدمات تعمیر تلویزیون xiaomi در تهران محدود به منطقه خاصی نبوده و به ساکنین کلیه مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران ارائه می شود.

  • کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده
  • مجهز به فروشگاه گوگل Google Play
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون ال جی
  • نرخ تجدید تصویر 60 هرتزی
  • خرابی فلش

  تلویزیون شیائومی P1

همانطور که مستحضرید انواع و اقسام تلویزیون با مارک و برند و اندازه های مختلف در بازار جهانی موجود می باشند. هر کدام با امکانات مختص به خود و عملکرد های متفاوت و صد البته قیمت های گوناگون عرضه گشته اند. اغلب ما طرفدار برندی هستیم و بدون آگاهی آن را به دیگران نیز توصیه و معرفی می کنیم. فارغ از آنکه از ویژگی و امکانات و کارایی آن اطلاعی داشته باشیم. اکنون ما در این نوشته قصد بررسی تفاوت ها و مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی و فرق این دو برند را داریم. قابلیت و عملکرد و قیمت و… را مورد بررسی قرار می دهیم. این دو برند ذکر شده هر دو طرفداران خاص مربوط به خود را دارند! اما هر کدام معایب و مزایای مختص به خود را دارند. تفاوت تلویزیون شیائومی با ال جی فرق از نظر قیمت اینگونه است که نرخ تلویزیون های الجی نسبت به تلویزیون های شیائومی بیشتر است!

دیدگاهتان را بنویسید