ویوو احتمالاً دو گوشی تاشو در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند

بخش گوشی‌های تاشو طی چند سال گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است و سامسونگ اکنون در صدر این بازار قرار دارد و گوشی‌های تاشدنی‌اش فروش درخورتوجهی دارند. غول کره‌ای در سال جاری میلادی نسل بعدی تاشدنی‌های خود، یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را رونمایی خواهد کرد؛ اما تنها شرکتی نخواهد بود که این سبک از گوشی را عرضه می‌کند. بدین‌ترتیب برندهای مختلف از‌ جمله ویوو سعی دارند تا برای رقابت بیشتر، این مدل‌ها را با قیمتی ارزان‌تر وارد بازار کنند.

به‌ گزارش mspoweruser، راس یانگ، مدیر عامل DSCC اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ نقش‌آفرینان جدید بیشتری به بازار تاشدنی می‌پیوندند. افزون‌براین، انتظار می‌رود گوگل اولین گوشی تاشوی خود را عرضه کند که احتمالاً با رقابت شدیدی از سوی ویوو و شیائومی روبه‌رو خواهد شد.

به‌گفته‌ی یانگ، ویوو امسال قصد دارد دو گوشی تاشو را معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود شیائومی جانشین گوشی تاشوی سال ۲۰۲۰ خود را رونمایی کند. از طرفی دیگر، اوپو احتمالاً یکی دیگر از برندهای چینی خواهد بود که گوشی تاشوی بعدی خود را عرضه می‌کند. درهرحال، این تحلیلگر جزئیات مربوط به جدول زمانی انتشار گوشی‌ها را در‌ دسترس قرار نداده است.

مقاله‌ی مرتبط:

یانگ مدعی شد که شیائومی ظاهراً گوشی تاشوی جدیدش را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ پرده‌برداری نخواهد کرد. او همچنین در توییت دیگری اعلام کرد که گوگل همچنان روی گوشی شایعه‌شده پیکسل کار می‌کند و احتمالاً این گوشی تاشو در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

باوجوداین، موارد فوق شایعه هستند و هرچند که توسط منبعی قابل‌اعتماد منتشر شده است، نمی‌توان صحت آن را تا زمان انتشار رسمی توسط خود شرکت تأیید کرد.

  تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch