پخش کننده تلویزیون شیاومی مدل Mi Box S MDZ-22-AB – الوگجت خفنترین فروشگاه اینترنتی

گیرنده تلویزیون های سامسونگ ، الجی ، فیلیپس و شیائومی معمولا بر روی اکثر مدل ها ماهواره و دیجیتال (هر دو) را دارند. ولی سونی روی اکثر مدل هایش رسیور ندارند. اکثر شما دوستان طرفدار قدرت صدای بالا هستید؛ یعنی هنگام خرید تلویزیون به این نکته هم دقت می کنید که قدرت صدای تلویزیون چقدر است. قدرت صدای تی وی معمولا تلویزیون شیائومی 55 اینچ رسیور دار 20 وات است. روی اکثر برند ها و بیشتر مدل این برند ها 20 وات به عنوان یک استاندارد شناخته شده. ما در این راهنمایی خرید تلویزیون قصد داریم انواع گیرنده دیجیتال و بهترین رسیور 4k 2022 را به شما معرفی کنیم . انواع گیرنده دیجیتال شامل DVB-T ، DVB-T2 ، DVB-S ، DVB-S2 ، DVB-C و DVB-T2-HD می باشند . شما همواره می توانید بهترین تلویزیون ایرانی را با قیمت های ارزان بخرید . اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که قیمت تلویزیون دست دوم همواره ارزانتر از مدل های صفر و کارنکرده می باشد .

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • برروی آن کلیک کنید
  • مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان
  • حافظه RAM: 2GB DDR4
  • برخورداری از پورت eARC
  • طراحی و ساخت تلویزیون شیائومی 65 اینچی 4X

xiaomi tvتصاویری عمیق و رنگ های غنی که بیننده را به درون خود می کشد تنها از این فناوری پیشرفته بر کالی ناب می آید . در حقیقت دالبی ویژن یک فرمت پویا است که در لحظه بر روی فریم به فریم و تمام گوشه کناره های تصاویر کار می کند . در واقع این فرمت به جای آن که به صورت جامع تصاویر را بررسی کند آنها را به هزاران قسمت تقسیم می کند و صحنه ها را بسیار شفاف و زلال پخش می کند . شیائومی برای آنکه زاویه دید ، روشنایی ، سرعت پاسخدهی و محدوده رنگ ها را افزایش دهد این تلویزیون را به پنل IPS مجهز کرده است . در واقع به لطف این پنل است که این تلویزیون می تواند یک گزینه مناسب برای بازی کردن باشد . به عبارتی کنتراست بسیار بالایی که این پنل ایجاد می کند زمینه را برای نمایش بهینه محتوای HDR فراهم می کند و موجب می شود که تصاویر بسیار پویا و پر جنب و جوش و واقعی به نظر بیایند .

تلویزیون شیائومی

صفحه نمایش فوق العاده شفاف 75 اینچی با طراحی سه طرفه بدون حاشیه، به شما اجازه می دهد روی تصویر تمرکز کنید و از یک تجربه بصری همه جانبه لذت ببرید. QLED نسل جدید نمایشگر هاست که توسط نقاط کوانتومی دنیایی از رنگ ها را ایجاد می کنند. صفحه نمایش QLED تلویزیون Mi TV Q1 75″ از نقاط کوانتومی با اندازه نانو برای دستیابی به طیف وسیع رنگ استفاده می کند و تصاویری روشن تر ، پر جنب و جوش تر و واقعی تر را نشان می دهد. Mi TV Q1 75 “می تواند 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و هر سایه را دقیق و خالص کرده و باعث انتقال روانتر شود. در پشت صفحه نمایش تلویزیون Mi TV Q1 75″ ، 384 LED در 192 نقطه اختصاصی وجود دارد که می توانند روشنایی را به طور مستقل برای افزایش کنتراست رنگ تنظیم کنند. این فناوری عناصر روشن را روشن تر و عناصر تیره را تیره تر می کند، و وضوح تصویر را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

  تصاویر واقعی ردمی K50 پرو بدنه‌ی پلاستیکی آن را نشان می‌دهد

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvصفحه نمایش تلویزیون QLED به فناوری کوانتوم دات مجهز شده و تصاویر را بسیار واقعی و با دقت و تنوع رنگی زیادی در مقابل چشمان بیننده نمایش میدهد . این نوع تلویزیون برای بازی کردن هم کاملا مناسب است و دارای امکانات هوشمند جدید و طراحی شیکی میباشند . تلویزیون های QLED نسبت به LED ها از قیمت بالاتری برخوردار اند اما باز هم نسبت به تلویزیون های سایر برند ها مقرون بصرفه تر اند . تلویزیون های هوشمند شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره میبرند و امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به پلتفرم های مختلفی مانند یوتوب و نتفیلیکس را به کاربران میدهد . بلوتوث در این تلویزیون ها زمینه انتقال محتویات و اتصال دستگاه های هوشمند و دیجیتالی را به تلویزیون فراهم میکند و در کنار آن Wi-Fi Direct و NFC برای اتصال گوشی هوشمند به این تلویزیون ها اضافه شده اند . پردازنده قدرتمند چهار هسته که در این محصولات بکار میرود کارایی و عملکرد آنها را تقویت میکند و نرخ نو سازی و نحو پخش محتویات را بهبود میبخشد . پورت ها و درگاه های ارتباطی ، پشتیبانی از دستیار های صوتی و وجود ریموت کنترل همگی از امکانات تلویزیون های شیائومی میباشند . در واقع در زمینه ساخت تلویزیون برند های بزرگ جهانی مانند سامسونگ ، سونی ، الجی حرف اول را میزنند . این برند ها تلویزیون هایی بسیار باکیفیت و بالارده و فول آپشن را تولید میکنند که برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ نیز بسیار مناسب هستند . از طرفی هم تلویزبون های این برند ها با توجه به امکانات زیادی که دارد گران قیمت میباشند و خرید آن برای همه کاربران به لحاظ اقتصادی بصرفه نیست .

  چهار تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما نمی‌کنید اغلب میخواهم گوش دادن

این سیستم عامل رابط کاربری سفارشی سازی شده است.

xiaomi tvزیرا این ساندبار معمولاً در تلویزیونهای بسیار گرانقیمت استفاده شده است. با توجه به اینکه این تلویزیونها معمولاً احتمالاً 500 پوند با یکدیگر اختلاف قیمت دارند به همین دلیل این ساندبار حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باعث میشود که تلویزیون وان پلاس پرو در میان کاربران طرفداران بیشتری داشته باشد. اگر شما ساندبار را به صورت جداگانه خریداری کرده اید توصیه میکنیم که تلویزیون وان پلاس معمولی را بخرید. تلویزیون وان پلاس پرو و چه معمولی به قابلیتهای صوتی و بصری مختلفی مجهز شده است. قابلیتهایی که در این تلویزیون وجود دارد قابلیت hdr و دالبی است. دو تلویزیون جدیدی که توسط برند شیائومی وان پلاس عرضه شده است هر دو به سیستم عامل جدید اندروید مجهز شدهاند. این سیستم عامل رابط کاربری سفارشی سازی شده است. برند شیائومی بهترینهای خودش را با نام Mi Patchwall نامگذاری کرده است و تلویزیونهای وان پلاس Oxygen Play نام دارد. در مورد تفاوت اصلی رابطهای کاربری در این دو تلویزیون اظهارنظر داخلی نمی توانیم ارائه دهیم.

ماجرای تلویزیون های شیائومی از کجا آب میخورد؟

دنیای تصاویر، به صدقه سر دوربین های جانانه و صفحه نمایش های همه فن حریف، روز به روز هیجان انگیزتر می شوند. این طور که از شواهد ماجرا مشخص است، دنیای صفحه نمایش ها خواب های خوبی برای مخاطبان خود دیده اند. از صفحه نمایش لپتاپ ها و موبایل های هوشمند گرفته تا تلویزیون های غول پیکر همگی حرف هایی برای گفتن دارند. کمپانی شیائومی برای پوشش کامل بازار ، ورژن اقتصادی Mi TV 4 را با هویت Mi TV 4C روانه بازار کرده است . ماجرای تلویزیون های شیائومی از کجا آب میخورد؟ اگر به تازگی به جمع طرفداران شیائومی پیوسته باشید، ممکن است به سختی سر از کار مدل بندی های تلویزیون های این برند درآورید. همه تلویزیون های شیائومی، پسوند می تی وی را به دوش میکشند و اصل ماجرای مدل بندی از بعد از Mi TV شروع می شود. می تی وی 1، می تی وی 2، می تی وی 3 و در نهایت می تی وی 4 جدیدیترین هنرنمایی شیائومی می باشد که می تی وی 4 اس ها به روزترین نسخه مدل 4 به حساب می آیند. می تی وی 4 سی ها نیز به نسخه های اقتصادی معروفند.

تلویزیون شیاومی

شاید دلیل اصلی این است که اکثر مردم یعنی آن 71% به اولدها رای دادند. آماری که در اینجا مشاهده می کنید این است که بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون و بیشتر که در سال 2021 فروش رفته کدام مدل ها بودند. 37% بهترین تلویزیون ال جی LG C1 و تلویزیون ال جی نانو 86 بوده . 28% بهترین تلویزیون سونی Sony A90J OLED بوده و 22% ، سونی Sony A80J OLED بوده .9% پاناسونیک Panasonic JZ200 OLED و 4% ، تلویزیون QLED سامسونگ Samsung QN90A QLED بوده. این آمار را خدمت شما عرض کردیم که شما آگاهی نسبی داشته باشید که پارسال پر فروش ترین و بهترین تلویزیون های فروش رفته ی هر کدام از برندها، چه مدل هایی بودند. تکنولوژی SDR که ابتدایی ترین محدوده دینامیک (Dynamic) استاندارد بهبود رنگ جزئیات تصویر است .اما HDR مخفف (High Dynamic Range) به معنای محدوده Dynamic بالا، تصاویر مکان های تاریک را زنده تر نمایش میدهد. ومیزان روشنایی و کنتراست رنگ سیاه را بالا میبرد و اگر تلویزیونی HDR نداشته باشد تصویر در سیاهی ، تاریک نشان داده میشود.

  1. The CI + slot
  2. توضیحات تکمیلی
  3. استفاده از سیستم عامل Android
  4. Afraland – 10 ماه پیش
  5. طراحی مدرن و زیبا

  قیمت و ویژگی گوشی های 5G موجود در بازار ایران

xiaomi tvحتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید. وضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد است. پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه هستند که رو به پایین قرار گرفتهاند. در لبه سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون حضور دارند. تلویزیون اقتصادی شیائومی به ارتباط بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز مجهز شده است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کالی ناب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید