چهار تعاریف جدید درباره قیمت تلویزیون شیائومی شما نمی‌کنید اغلب میخواهم گوش دادن

xiaomi tvفناوریهای صوتی در دنیای تکنولوژی بسیار هستند اما انتخاب هوشمندانه این فناوریها متناسب با سیستم صوتی و تصویری بسیار مهم است. تلویزیونهای سامسونگ از فناوریهای OTS، Q Symphony و Dolby Digital Plus بهره میبرند. اینها فناوریهای متفاوتی هستند که با ترکیبی عالی کیفیت صدا را تثبیت میکنند. برای نمونه فناوری OTS دارای نوعی طراحی است که صدا را در تمام نقاط سطح صفحه نمایش پخش میکند. و صدای فراگیر و همه جانبه را تولید میکند. تلویزیونهای شیائومی نیز از چند فناوری صوتی همزمان استفاده میکند و به طرزی عالی صدا را طنین انداز میکند. فناوریهای دالبی دیجیتال، DTS و Auto Balance تکنولوژیهای صوتی هستند که در تلویزیونهای شیائومی به عالیترین نحو عمل میکنند. و کیفیت تلویزیونهای شیاومی را چند برابر میکند. سیستمهای صوتی و تصویری شیائومی در کل کیفیت صوتی بهتری از سیستمهای سامسونگ دارند. ریموت کنترل تلویزیون شیاومی و سامسونگ کدام بهتر است؟ کنترل از راه دور تلویزیون یکی از وسائل جانبی تلویزیون است که وجود و کیفیت آن بسیار مهم است.

به همین دلیل شرکت های سامسونگ و شیائومی از پنل های متفاوتی برای دید بهتر کاربران در تلویزیون ها استفاده کرده اند. یکی از نقاط ضعف تلویزیون سامسونگ تعبیه شدن پنل VA است؛ چرا که زاویه دید پایینی دارد، پراکندگی بسیار زیاد نور، حساسیت بسیار زیادی به ضربه دارد و همچنین بهترین دید را در محیط های تاریک دارد. اما در عوض از کنتراست بالایی به نسبت دیگر پنل ها برخوردار است که نباید آن را نا دیده گرفت. در مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ هر کدام ویژگیهای هوشمند عالی و متفاوت دارند. تلویزیون اندروید شیائومی طیف بیشتر ویژگیهای هوشمند را در برمیگیرند. برای مثال دستیار صوتی، بازیهای دیجیتال و جستجو خودکار محتوا از این ویژگیهای هستند. تلویزیونهای سامسونگ نیز بدین گونه از ویژگیهای هوشمند زیادی پشتیبانی میکند . و تمامی پلتفرمهایی چون نتفلیکس، یوتیوب و آمازون را در بر میگیرد. اما نکته قابل توجه این جاست برنده نبرد در این بخش تلویزیونهای سامسونگ هستند. چرا که با دیگر دستگاهها قابلیت سازگاری بیشتر دارند و استفاده از آنها روانتر و مطلوبتر است.

با دنبال کردن پنج گام‌های ساده، نتایج تلویزیون شیائومی بهتری دریافت کنید

توانایی ایجاد فریم های مجازی در بین فریم های اصلی باعث افزایش وضوح و کاهش تار شدن تصاویر در سرعت بالا می شود. اگر چه رفرش ریت تلویزیون کیولد شیائومی Q2 تنها 60 هرتز است اما با کمک این فناوری می تواند سطح تاری تصاویر را کاهش دهد. شاید یکی از جنبه های ویژه تلویزیون شیائومی کیو 2 همین بخش طراحی و دیزاین آن باشد چرا که سازنده از بهترین قطعات با کیفیت مرغوب استفاده کرده است. فریم نمایشگر دور تا دور از آلومینیوم فوقالعاده با کیفیت و درجه یک بهره برده است که همچون یک حفاظ همهجانبه بر صفحه نمایش مسلط است. در قیمت پایین تلویزیون این فریم گستردهتر شده و یک طراحی متفاوت و زیبا به محصول بخشیده است. در بخش زیرین نمایشگر علاوه بر اینکه اسپیکرها جای گرفته اند یک باکس مستطیلی حضور دارد که به دکمه های تلویزیون اختصاص داده شده. در همین قسمت می توانید قابلیت سرچ صوتی را فعال یا غیر فعال کنید که یک آپشن جذاب به حساب می آید.

  با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج قیمت تلویزیون شیائومی بهتری دریافت کنید

آیا این تلویزیون شیائومی Thing واقعا این سخت

xiaomi tvپردازشگر در تلویزیون شیائومی از نوع چهار هسته ای می باشد. این پردازشگر در کنار نرخ رفرش 60 هرتز می تواند بعد از تجزیه و تحلیل هر تصویر ، حرکات اضافه را حذف و صحنه های بدون نویز را به نمایش بگذارد. این نکته را به یاد داشته باشید که تلویزیون های سری کیولد شیائومی از نرخ رفرش 120 هرتزی سود برده اند. طبیعتا در کنار صحنه های با کیفیت و عالی، نیاز به صدای خروجی رسا و قدرتمند خواهیم بود. تلویزیون های شیائومی از محدوده صدای 20 الی 30 وات بهره برده اند. این سطح صدا در حد خود مناسب بوده و تا حدودی کاربران را راضی نگه می دارد. اما اگر جزو کاربران حرفه ای هستید و از تلویزیون انتظار اجرای صدای پرتوان تری را دارید خرید ساندبار را به شما توصیه می کنم. قابلیت هایی همچون Dolby Audio و DTS در تلویزیون های شیائومی در اجرای صدایی فراکیر و یکنواخت موثر می باشد.

10 نجات‌بخش نکات در مورد تلویزیون شیائومی

وجود تکنولوژی Dolby Audio در شیائومی 4S بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد. این محصول برای مکان هایی با ابعاد کوچک و متوسط بسیار کارآمد است. تلویزیون شیائومی 65MITV4S دارای طراحی زیباییست و شرکت شیائومی این محصول را با ضخامت کم و کیفیت قطعه های بالا تولید کرده است. این محصول دارای لبه های فلزی و زیباست که بر زیبایی این محصول افزوده است. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای این مدل استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه از تیونرهای DVB-C و DVB-T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه های آنالوگ و دیجیتال را داراست. در تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 400×300 میلیمتر
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی
  • کروم کست داخلی
  • ریموت کنترل هوشمند
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی

  تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4K HDR اسمارت MI TV 4S 65

xiaomi tvشیائومی برندی نوپا در عرصه لوازم خانگی می باشد که با ظهور آن در بازار رقابت با قیمتی بسیار مناسب هیاهو و جار و جنجال به راه انداخته است. کاربران بسیاری خرید تلویزیون شیائومی را صرفاً جهت قیمت به صرفه آن انجام می دهند. شیائومی در کشور چین تأسیس شده و با تولید گوشیهای هوشمند با کیفیت به شهرت رسیده است. اکثریت مردم برند شیائومی را با گوشیهای هوشمند اندرویدی آن میشناسند و رضایت بالایی بین کاربران خود از این طریق به دست آورده است. اما برند شیائومی در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت داشته و در طی سالهای اخیر در تولید تلویزیونهای مختلف نیز خوب درخشیده است. وعده و عیدهای شیائومی همه به ثمر نشسته و محصولاتی را طراحی کرده که با قیمتی مناسب ارائه داده خواهند شد. محور اصلی تلویزیون های شیائومی همین قیمت مناسب با کیفیت خوب بوده است. گردن کلفتان چینی نمایشگرهای فوق العاده ای را هم در برخی از مدل ها تعبیه کرده اند تا با صحنه هایی مهیج مواجه شوید.

این برند چینی تلویزیونه عهای خود را از وضوج Full HD تا 4K تولید نموده است. تلویزیون های فورکی شیائومی جزو برترین و محبوب ترین نوع آن می باشند. وضوح بالای نمایشگر این تلویزیون ها موجب شده تا کاربران مایل به خرید این تنوع از تلویزیون شیائومی باشند. البته لازم به ذکر است که قیمت تلویزیون های فورکی شیائومی نسبت به سایر محصولات این برند کمی بالاتر تلویزیون 4k شیائومی قیمت می باشد. از موارد بسیار مهم و قابل توجه در حین خرید تلویزیون توسط کاربران، توجه به رابط کاربری پیاده سازی شده در تلویزیون می باشد. Xiaomi برای تلویزیون های خود رابط کاربری هوشمند اندروید را در نظر گرفته است. در حال حاضر این رابط کاربری از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در سراسر جهان می باشد. سرعت و امنیت بالا دو مشخصه بارز در این سیستم عامل می باشد. از طرفی دیگر کاربران مایل به خرید تلویزیون اندروید می باشند، وجود تعداد بی شماری از برنامه و بازی می باشد.

  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • اصل از بدل
  • فضای ذخیره سازی تا 16 گیگابایت
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  • کیفیت ساخت مناسب

  برگرداندن ایکون برنامه تلفن و پیام ناپدید شده در شیائومی و آیفون با چند روش عالی

البته بعد از راهاندازی ظاهر آن بسیار خوب و دلنشین به قیمت تلویزیون شیائومی هوشمند نظر می رسد. این تلویزیون بسیار شیک و لوکس طراحی شده و صادقانه بگویم طراحی بسیار مینیمالیسیتی دارد. تلویزیون P1 که با حاشیه های بسیار باریک طراحی شده و این حاشیه ها فقط در قسمتی که لوگوی برند قرار گرفته است کمی ظاهری گستردهتر پیدا کرده و همین باعث شده که پنل بزرگتر به نظر برسد. فراموش نکنیم که کنترل از راه دور آن نیز بسیار عالی طراحی شده است. این ریموت که مجهز به یک میکروفون می باشد، امکان انتقال دستور صوتی و ارتباط با دستیارهای صوتی را برای این نمایشگر فراهم کرده است. بنابراین شما میتوانید به راحتی و با دستورها صوتی، تنظیمات نمایشگر خود را مدیریت و کنترل کنید. یکی از موردهایی که هنگام خرید یک نمایشگر باید به آن توجه کرد، سیستم عامل و رابط کاربری آن است. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک سیستم عامل اندروید استاندارد می باشد و در واقع رابط کاربری آن با سایر نمایشگر های موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد و تنها چند بخش به آن اضافه شده است.

تلویزیون شیائومی پرسش: آیا اندازه مهم است؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید