چگونه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی بسیار بد برخورد کنیم

xiaomi tvوضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد هستند. پشت دستگاه دو دسته برای استفاده بیشتر در اختیار کاربران قرار دارد. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه است. در سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون نیز قرار دارد. برای ارتباط راحت تر نیز از بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی کمک می گیرد. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی قرار دارد و در صورت عدم نیاز غیرفعال خواهد شد. با توجه به اینکه اندروید تیوی ۱۱ فعال نیست؛ تلویزیون شیائومی Mi TV P1 همانند اکثر تلویزیونهای بازار به سیستم عامل اندروید تیوی ۱۰ برای دسترسی کمک گرفته است. رابط کاربری ساده شاید بسیار خوب نباشد اما عملکرد روان و راحتی دارد. این شرکت، رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم به بازار ارائه داده است؛ البته که شباهت زیادی به tvOS اپل نیز دارند که برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی پوشش داده شود.

  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • پورت های ارتباطی: 3HDMI – 2USB
  • سیستم عامل Android
  • بهره مندی از برترین پردازنده ها
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 250×300 میلیمتر

xiaomi tvشیائومی سری جدید و خارق العاده و میان رده ی Mi TV P1 را در دسترس قرار داده است که همه ی اعضای این خانواده دارای پنلی LED هستند و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کنند. شیائومی به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی 10 به همراه دستیار صوتی گوگل در همه ی اعضای این خانواده دیده می شود. خانواده ی Mi TV P1 در چهار سایز 32 و 43 و 50 و 55 اینچی عرضه می شود که رزولوشن تصویر همگی آنها به جز مدل 32 اینچی 4K است (رزولوشن مدل 32 اینچی 786p می باشد). MEMC و Dolby Vision نیز در این تلویزیون های اسمارت شیائومی در دسترس هستند. برای آشنایی با شیوه ی “نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی P1” می توانید به مقاله ی آن در مجله ی خبری مراجعه نمایید. شیائومی ، سازنده ای بی حاشیه! فرقی نمی کند گوشی موبایل می میکس میخرید یا یک تلویزیون اندروید، شیائومی در بی حاشیه ساختن متخصص است.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S از نظر طراحی می تواند نمره ی قابل قبولی را به خود اختصاص دهد. پایه های دو شاخه ای شکل که تقریبا تقلیدی از دیگر تلویزیون های سایر برند ها می باشد در زیر مانیتور خود نمایی می کنند. این تلویزیون که در رنگ خاکستری تیره تولید شده است هماهنگی مدرنی میان دیگر وسایل موجود در اتاق ایجاد می کند. بدنه ی تلویزیون از جنس فلز بوده و با حاشیه های تقریبا نازک و باریک طراحی زیبایی دارد؛ تلویزیون را می توان بر روی پایه قرار داد و در گوشه های مختلف اتاق گذاشت. این پایه ها کاملا محکم بوده و چون جلو و پشت تلویزیون را کاملا پوشش می دهد بابت تکان خوردن های جزئی نباید نگران باشید. اما باید توجه داشته باشید که فضای زیادی بر روی میز خواهد گرفت. پس بهتر است با اتصال براکت مخصوص، تلویزیون را روی دیوار نصب کنید تا هم فضای بیشتری از اتاق اشغال نشود و هم اتاق زیبا تر و مدرن تری داشته باشید.

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

تلویزیون شیائومی معمای فاش شد

لیست قیمت روز تلویزیون شیائومی ال ای دی هوشمند جدا از ارائه قیمتهای بروز ، شامل امکانات و مشخصات هر مدل می باشد . بنابراین هنگام خرید تلویزیون های شیائومی میتوانید به راحتی از امکانات مربوط به هر مدل اطمینان حاصل کرده و سپس آن را خریداری نمایید . البته در این لیست قیمت تلویزیون های شیائومی میتوانید از مانیتورهای گیمینگ منحنی نیز دیدن نمایید . قیمتهای روز را همیشه استعلام بگیرید تا دقیقتر باشد . در باکس جستجو ی زیر مدل مورد نظر را سرچ تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s کنید . برای مشاهده در سایت فروشگاه بانه روی مدل کلیک کنید . همانطور که میدانید شیائومی Xiaomi یکی از کمپانی های چینی پیشرفته و معتبر است . که در زمینه تولید تلویزیون و گوشی های موبایل شهرت زیادی را کسب کرده است . نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره شود ؛ قیمت های ارزان محصولات باکیفیت شیائومی است که امکان خرید را برای قشرهای مختلف جامعه فراهم خواهد کرد .

چگونه در تلویزیون شیائومی شاد باشیم – نه!

رابط کاربری ساده این سیستمعامل شاید به مذاق همه خوش نیاید ولی اگر دنبال عملکرد روان و بیدردسر تلویزیون هوشمند هستید احتمالاً مشکلی با آن نخواهید داشت. البته شیائومی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم طراحی کرده که شباهت زیادی به tvOS اپل دارد اما برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی خود را تغییر دهید. من این حالت را روی منطقه کشور هند فعال کردم و طبیعتاً تمام تبلیغات و بنرهای صفحه اصلی دستگاه به فیلمهای هندی تغییر پیدا کرد. پردازنده چهار هستهای مدیاتک MT9611 همراه ۲ گیگابایت حافظه رم توان کافی برای اجرای رابط کاربری و برنامههای معمول را دارد. سرعت نصب و اجرای برنامهها کاملاً رضایتبخش است و در هیچ قسمتی از رابط کاربری شاهد کندی یا لگ نیستیم. بنابراین سختافزار تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 شما را از اندروید باکس بینیاز میکند. سیستم عاملی که در سری تلویزیون شیائومی P1 نصب شده است Android TV 10 است. از نظر زیباشناسی همه این پلت فرم را نسبت به آخرین نسخه های تایزین سامسونگ یا WebOS ال جی دوست ندارند.

xiaomi tvتلویزیونهای سامسونگ از قطر صفحه نازک برخوردار هستند که جذابیت تلویزیون را بیشتر میکنند. اما تلویزیونهای شیائومی دارای طراحی متفاوتتری هستند و به طور کلی دارای میانگین قطر صفحه کمتری هستند. دیزاین خاص تلویزیونهای شیائومی انتخاب مطلوبتری برای طراحان داخلی وعلاقهمندان به مد است. هر دو تلویزیون سامسونگ و شیائومی از بسته به نوع مدل پایههای مختلف استفاده میکنند و انواع گوناگونی همچون پایه دو شاخه، پایه هلالی و پایه پیوسته وسط دارند. جنس پایهها از پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی دارد و به خوبی تلویزیون را نگه میدارد. در کل تلویزیونهای سامسونگ و شیاومی هر کدام زیباییهایی دارند و میتوانند در دیزاینهای مختلف به طرزی عالی بدرخشند و هر دو در این مقایسه برنده هستند. ریموت کنترل تلویزیون شیاومی و سامسونگ کدام بهتر است؟ کنترل از راه دور تلویزیون یکی از وسائل جانبی تلویزیون است که وجود و کیفیت آن بسیار مهم است. ریموت کنترل تلویزیونهای شیاومی و سامسونگ هر دو از کیفیت مطلوب و عالی برخوردار هستند.

  شیائومی دومین سازنده تلفن های هوشمند در جهان/ دست رباتیک، جدیدترین اختراع محققان برای انجام بازی کامپیوتری

حقیقت صادقانه به نیکی در تلویزیون شیائومی

در قسمت پایین تلویزیون، آرم شیائومی خودنمایی میکند که اطمینان کیفیت بالا را در کاربر القا مینماید. پایههای این تلویزیون از جنس فولاد با رنگ کورهای نیمه براق سیاه رنگ که در کف آن لاستیکهای آجدار به کار رفته تا بر روی سطوح خراش به وجود نیاورد. در صورت تمایل کاربر امکان جدا کردن این پایهها از تلویزیون و اتصال آن به دیوار نیز وجود دارد که راهنمای اتصال آن درون جعبه تلویزیون موجود است. تلویزیون شیائومی پس از روشن شدن اوج تکنولوژی را نمایش میدهد، این تلویزیون از پنل IPS تشکیل شده که در بازار به نام پنلهای LED معروف هستند. این تلویزیون با داشتن پنل ips زاویه دید وسیعتری داشته و با زاویه حدود ۱۷۸ درجه امکان لذت بردن از تصاویر را فراهم میآورد. فناوری Noise reduction موجب میشود تا هنگام تماشای فیلم و سریال یا اتصال به کنسولهای بازی بدون هیچ نوع قطعی و استرس به انجام فعالیتهای خود بپردازند.

راز پنهان در پشت تلویزیون شیائومی

4s با رفرش ریت 60Hz و رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویر روان با عمق رنگ فوق العاده ای مشاهده نمایید. این تلویزیون چون دارای پنل VA است از کنتراست بالایی برخوردارد است و همچنین با زاویه دید(178O درجه)بالایی که دارد تصاویر را از هر زاویه ای که هستید با بهترین کیفیت و وضوح نگاه کنید. کیفیت 4K به هر طریقی می تواند بر روی تلویزیون شما به نمایش در آید خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. این تلویزیون شیائومی نیز از فناوری HDR پشتیبانی می کند که به کمک این فناوری طیف کامل و دقیق از رنگ ها برای شما ارائه خواهد شد تصاویر خیره کننده ایی برای شما به نمایش می گذارد. HDR در هر چه بهتر دیده شدن تصاویر کمک می کندو باعث می شود تصویری با کنتراست بالا و دقیق و تنظیم شده را مشاهده کنید. فناوری HDR در تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید.

  1. محل نهچندان مناسب پورتهای کناری
  2. امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  3. مختصرگو باشید
  4. نرخ رفرش: ۶۰ هرتز
  5. آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟
  6. پورت HDMI 2.1: دارد
  7. ورودی AV
  8. ساسان امین نژاد – خرداد 15, 1400

  تلویزیون A2 شیائومی با سیستم‌عامل AndroidTV، وضوح Full HD و حاشیه‌های باریک معرفی شد

کنتراست (contrast) که به اختلاف میزان درخشندگی رنگهای تیره و روشن در صفحه نمایش گفته میشود یکی از ملاکهای بسیار کلیدی در ارزیابی کیفیت تصویر هر تلویزیون است. به هر میزان که تضاد بین رنگهای تاریک و روشن افزایش یابد، کنتراست افزایش یافته و به تبع آن میتوان بیننده جزئیات بیشتر در صحنهها بود. خوشبختانه تلویزیون شیائومی MAX 86 از این جنبه بسیار قابل تحسین است. به طور کلی تلویزیونهای LCD از light-emitting diode به اختصار LED برای نوردهی پنل استفاده میکنند. چینش متفاوت LEDها در نوع نور پس زمینه تلویزیونها تفاوت ایجاد میکند. در تلویزیون 4K شیائومی L86M7-ESME از دیودهای ساطع کننده نور مستقیماً در پشت پنل استفاده شده است. از آنجایی که LEDها در تمام صفحه به صورت منظم چینش شدهاند به نور پس زمینه تلویزیون لقب Full-Array Direct داده شده است. این تکنولوژی نور پس زمینه موجب میشود تلویزیون به سطح مطلوبی از روشنایی دست پیدا کند.

اما درک مفهوم کنتراست با این جمله امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از محصولات شیائومی در سال 2020 تلویزیون 4S می باشد، که کماکان شبیه این مدل می باشد، بررسی، مشخصات و قیمت آن را مشاهده نمایید. در مفهوم کلی به تفاوت دامنه رنگی بین مشکی و سفید (تضاد بین تاریکی و روشنایی) کنتراست می گویند. اما درک مفهوم کنتراست با این جمله امکان پذیر نیست. پس به کمک یک مثال مفهوم را از دل تعریف، بیرون می کشیم. تلویزیون y دارای کنتراست متوسط است و تلویزیون شیائومی 4X کنتراست بالایی دارد. در صورتی که در یک اتاق با روشنایی کافی به تماشای تلویزیون بپردازیم کنتراست تصویر اهمیت زیادی ندارد و تفاوت چندانی بین دو نمایشگر دیده نمی شود. به این ترتیب هر چه کنتراست یک نمایشگر بیشتر باشد، می تواند رنگ های بیشتری را با جزئیات بالاتر نشان دهد، در نتیجه تصاویر در تلویزیون طبیعی تر، واقعی تر و شامل جزئیات بیشتری خواهند بود. سیستم صوتی تلویزیون شیائومی 4 ایکس 2 کاناله بوده و با همکاری اسپیکرهای آن قادرند 20 وات صدا را در اطراف تلویزیون پخش کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab.com لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید