چگونه پیدا کردن بهترین تلویزیون شیائومی {برای شما|در شما|در مورد شما |به محصول(سرویس) {خاص|خاص} شما.

xiaomi tvتلویزیون هوشمند 65 اینچی که دارای Android TV 10 است. تلویزیون P1E 65 اینچی دارای پنل 4K و 60 هرتز، MEMC، ورودی های ویدئوی متعدد و بلندگوهای دوگانه 10 واتی، از جمله ویژگی های دیگر است.تلویزیون P1E 65 اینچ دارای رزولوشن اصلی 4K است و به آن متکی است. نور پس زمینه LED. طراحی حاشیه بسیار باریک در هر جایی از خانه کاملاً متناسب است، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر بدون لبه های مزاحم، به یک تجربه بصری فراگیرتر و لذت بخش تر تبدیل می شود، سینمای خانگی برای اتاق نشیمن شما. شیائومی تلویزیون P1E 65 اینچ را با دو پورت HDMI 1.4 و یک اتصال HDMI 2.0 ارائه می دهد. این تلویزیون دارای سه پورت USB 2.0 Type-A نیز به همراه اترنت، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت Optical Audio است. محدوده دینامیکی بالاتر با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر، روشنایی روشنتر و تاریکیهای تیرهتر را ارائه میکند، در حالی که سطوح واقعی جزئیات به شما امکان میدهد بیشتر از همیشه ببینید.

  • سیستم عامل: اندروید 10
  • صفحه قاب تلویزیون
  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید
  • دستیار صوتی گوگل

xiaomi tvHDR10 استفاده شده که نور پس زمینه تصویر را در مطلوب ترین حالت قرار میدهد و به صورت هوشمندانه نسبت کنتراست تصویر را در محیطهای تاریک در بهترین حالت قرار میدهد. همچنین درگاههای ارتباطی در این نمایشگر به صورت کافی در آن قرار داده شده به گونهای که در آن از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI استفاده کرده است. شیائومی در این تلویزیون از فناوری Chromecast Built-in پشتیبانی کرده که میتواند دسترسی و امکان اتصال سایر دستگاههای دیگر و اجرای محتواهای آنها را بر روی تلویزیون فراهم سازد. A2 از تلویزیونهای 2022 کمپانی شیائومی به حساب میآید که دارای استایل و طراحی فوقالعاده زیبایی است. این تلویزیون دارای فناوری صوتی صدای Dolby Audio بوده که میتواند انواع سبکهای صوتی را در انواع برنامههای مختلف اجرا کند. گذشته از اینها دارای توان صوتی 20 وات است و در سه سایز 43 ، 50 و 58 اینچ ارائه شده ، و در آن سرعت نرخ نوسازی 60 هرتز در کیفیت تصویر 4K بوده که میتواند قابل قبول باشد.

تلویزیون شیائومی

بر روی تلویزیونهای شیائومی ۲ سیستم عامل قرار میگیرد که امکان کارکرد با هر دو سیستم عامل برای برنامههای خاصی به آسانی صورت میگیرد. شیائومی به عنوان سیستم عامل اصلی از اندروید استفاده کرده؛ اما در کنار آن از سیستم عامل مخصوص شیائومی به نام پچ وال نیز استفاده میکند. البته سیستم پچ وال در کشور ما در حال حاضر قابلیت استفاده ندارد؛ اما سیستم عامل اندروید بر روی این تلویزیون امکان اتصال انواع گوشی و تلویزیون را فراهم کرده است. با کمک سیستم عامل اندروید می توانید به فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزارهای پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی، نرمافزارهای آموزشی و مواردی از این قبیل ارتباط برقرار کرده و اوقات فراغت خود را پر کنید. با استفاده از نرم افزار کروم که به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون قرار دارد، انواع گوشی، لپ تاپ، آی پد یا کامپیوتر را به تلویزیون متصل شده و دیگر نیاز به استفاده از کابل HDMI نیست. تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی ۴S از طریق وای فای به بسیاری از دستگاههای دیگر اتصال پیدا میکند و این موضوع موجب شده تا به حافظه داخلی نیاز داشته باشد. داشتن تکنولوژی Quad-core سرعت مورد نیاز برای کار با برنامههای مختلف و اپلیکیشنهای مربوط به شبکه اجتماعی را فراهم میکند. همچنین این تلویزیون با پشتیبانی از شبکههای اینترنتی مانند Netflix و you toub امکان دسترسی بهتر به دنیایی از فیلمهای روز را به وجود میآورد که تمامی فیلمها را با کیفیت ۴k و فرمت hdr ارائه میدهد. ریموت کنترل این تلویزیون میتواند با سرعت بالایی صوت را به این تلویزیون انتقال دهد؛ به همین جهت بر روی این تلویزیون دستیارهای صوتی Aleexa و Google Asisstant قرار گرفتهاند که جهت کنترل بهتر کاربرد دارد.

  خرید تلویزیون شیاومی 55 اینچ مدل 55MI TV 4S

که در ادامه جزئیات بیشتری از این سیستم صوتی شرح شده است. همچنین این محصول از سری تلویزیون های هوشمند بازار نیز میباشد که امکانات و سرگرمی های بالایی را در اختیارتان قرار میدهد. تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 مجهز به سیستم عامل اندروید میباشد. قابلیت هایی همچون اتصال به اینترنت ، اتصال به موبایل هوشمند ، قابلیت نصب برنامه ، پشتیبانی از دستورات صوتی و. … از جمله امکاناتی میباشند که این تلویزیون به آن ها مجهز است. همان طور ;ه در بالا به آن اشاره شد این تلویزیون قدت بالا و قابل توجهی در نمایش تصاویر را دارا میباشد. تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 مجهز به صفحه نمایش LED است که نور ها را با قدرت عالی و کاملا تنظیم شده به نمایش میگزارد. در کنار این صفحه نمایش قدرتمند وجود کیفیت تصویری 4K در این تلوزیون باعث میشود تصاویر با کیفیت چهار برابر بهتر از کیفیت فول اچ دی به نمایش در آیند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند.

البته این مدلها نیز ایراداتی دارند و کامل نیستند.

امکان تعمیر و دست یابی به قطعات جانبی این برندها بسیار راحتتر انجام شده و بدون شک ارزش خرید بیشتری دارند. تلویزیونهای ال جی، سامسونگ و سونی از لحاظ فروش در ایران موقعیت بسیار مناسبی دارند و زوم اصلی بر روی این موارد انجام میشود. شما قادر هستید علاوه بر مطالعه این مقاله و رسیدن به تصمیم درست، با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید نیز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. این فروشگاه از کادری بسیار مجرب با بیش از 8 سال سابقه در فروش لوازم صوتی و تصویری توانایی ارائه مشاوره خرید به بهترین نحو ممکن و همچنین پیشنهاد بهترین گزینهها را خواهند داشت. به این ترتیب شما میتوانید به تصمیمی کاملاً درست دست پیدا کنید و مشکلی در مراحل خرید نداشته باشید. ابر کارخانههای تولید تلویزیون در جهان یعنی ال جی، سامسونگ و سونی همه نیازهای شما را کاملاً برطرف خواهد کرد. البته این مدلها نیز ایراداتی دارند و کامل نیستند. به طور مثال بسیاری از سایزها و امکاناتی را که آل جی دارد، سامسونگ و سونی ندارند، و یا بر عکس. در ادامه قصد داریم تمامی این برندها را در ویژگی ها و قابلیت های متفاوت مقایسه کنیم تا شما به خرید بهتری دسترسی داشته باشید. در این بخش میخواهیم از نظرات مشتریان آف خرید و جمع بندی آن با نظرات مصرف کنندههای جهانی در خصوص برندهای متفاوت برای انتخاب برند محبوب استفاده کنیم. برندهای متفاوت در سطح جهان طرفداران و علاقه مندان متعدد بسیاری را دارد و تعصب بسیاری را نسبت به این برندها دارند. سطح رضایت مندی مصرف کنندهها در این جدول جای گرفته و به تاکید کمک شایانی به انتخاب بهتر خواهد کرد.

  علت و راه‌حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون +ویدئو

به احتمال بسیار زیاد برند شیائومی را برای اولین بار با گوشی های هوشمند این کمپانی شناخته اید. گوشی هایی که به یکباره تمام بازار را پر کردند و مخاطبان و طرفداران زیادی را از سایر برندهای به خود جذب نمودند. این برند در زمینه تولید محصولات خانگی نیز فعال می باشد و در این حوزه نیز توانسته بسیار خوش بدرخشد. تلویزیون های این برند در زمان بسیار کوتاهی توانستند با رقیبان حرفه ای و پر سابقه در این حوزه رقابت کنند. تلویزیون های شیائومی را با نام Mi TV می شناسند و به دلیل قابلیت ها و مزایای فوق العاده ای که این تلویزیون ها به خود اختصاص داده اند مورد محبوبیت واقع شده اند. این برند برای تولید تلویزیون های شیائومی از پنل سامسونگ استفاده می کند و طراحی بی نظیری دارد. خرید تلویزیون 55 اینچ از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید.

xiaomi tvپایههای دستگاه نیز در دو سوی تلویزیون قرار دارند و از قضا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. در کل از لحاظ طراحی هیچ ایرادی نمیتوان به این تلویزیون گرفت، همهچیز آن حرفهای و در حد اعلای زیبایی تلویزیون پرچمدار شیائومی ساخته شدهاست. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ماشین های لباسشویی آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی را بخوانید. تنظیمات در تلویزیونهای شیائومی به شکل نوار کناری در دستگاه طراحی شده است و به همین دلیل در زمان اجرا و استفاده از آنها، بخش پس زمینه دستگاه دیده خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود. البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند. در حوزه بررسی پورتهای تلویزیون نیز باید بگوییم که این دستگاه دارای پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدای پیشرفته S/PDIF، دو ورودی آنتن و…

تلویزیون گران قیمت سونی مدل KD-65X8500G UltraHD – 4k به ۳۸میلیون تومان رسیده است. سامسونگ و تی سی ال از دیگر تلویزیونهای گران قیمت بازار است که به ترتیب حوالی ۴۸ و ۲۴ میلیون قیمت خورده است. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N6950 Full HD حوالی ۱۶میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون گران سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران شهاب مدل SH301UFL-75 در رنج ۳۷ میلیون تومان معامله میشود.

  بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [خرداد ماه ۱۴۰۱]

به عنوان یک تلویزیون اقتصادی، میتوان امتیاز کامل را به طراحی این محصول داد. اگر کمی دقیقتر به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 نگاه کنیم، میبینیم شیائومی حداکثر تلاش خودش را کرده تا قیمت دستگاه را پایین بیاورد. فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق ساخته شده و بهسرعت لک میشود، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش ندارد. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید.

  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • خراب شدن ریموت کنترل
  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید
  • در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید

خب لازم بود که یک مقدمه ای بر چینی بودن محصولات داشته باشیم ، حال به بررسی برند های شیائومی و هایسنس بپردازیم . برند استار ایکس ساخت کجاست ؟ برند ایکس یکی از برندهای تازه کار چینی است که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری فعالیت می کند. این شرکت تاکنون محصولات متنوعی را از جمله تلویزیون، دستگاه ضبط، باند و … روانه بازار کرده است. قیمت های مناسب و کیفیت بالای محصولات استار ایکس افراد زیادی را در طول عمر کوتاه این شرکت چینی جذب آن کرده است. با استفاده از محصولات استار ایکس می توانید زیبایی و جذابیت را به خانه های خود هدیه دهید. تلویزیون های استار ایکس خوبه؟ یکی از پرطرفدارترین محصولاتی که در استار ایکس به مشتریان عرضه می شود، تلویزیون های این برند است که با دارا بودن قابلیت های فراوان و ساختار مدرن با غول های جهانی این محصول رقابت می کند. مانند سایر کمپانی های چینی، استار ایکس نیز در سال های گذشته، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به توانایی شگفت انگیزی در حیطه ی کاری خود، یعنی ساخت تلویزیون های خانگی دست پیدا کرده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید