2023 است 12 ماه تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشرکت شیائومی (Xiaomi)، یک شرکت چینی فعال در حوزه تولید گوشیهای تلفن همراه بوده است که چندی پیش با توسعه فعالیت خود، به تولید لوازم خانگی نیز میپردازد. امکانات و کارایی بالای محصولات این برند و به خصوص کیفیت تلویزیون شیائومی باعث رقابت آن با سایر برندهای معروف تلویزیون در دنیا چون سامسونگ و ال جی شده است. از این رو انواع تلویزیون شیائومی با قابلیتهای بالا و مناسب در بازار ایران توانسته است سهم فروش عالی و محبوبیت بالایی را در میان کاربران کسب نماید. در این مطلب قصد داریم که به بررسی کیفیت تلویزیون Xiaomi و معرفی امکانات و قابلیتهای آن بپردازیم. نکات مهم در خرید بهترین تلویزیون های Xiaomi چیست؟ نکات مهم در خرید بهترین تلویزیون های Xiaomi چیست؟ تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید .

  • برخورداری از فناوری VRR
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • طراحی زیبا و بی نقص
  • قطعات نایاب
  • قابلیت Smart Home برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند
  • Afraland – 5 ماه پیش
  • بدنه کاملا فلزی
  • سرویس های اینترنت

xiaomi tvحتما راجع به تلویزیون های میان رده کریستالی و سری نانو با سری جدید سامسونگ و ال جی 2022 شنیده اید. با ما همراه باشید تا با بهترین تلویزیون های قیمت مناسب بازار آشنا شوید. چرا باید تلویزیون سامسونگ بخریم؟ برند های محبوب زیادی در بازار وجود دارند که می توان آن ها را با توجه به بودجه مورد نظر و کاربردشان خریداری کرد یکی از محبوب ترین برند ها در این زمینه سامسونگ است اما چرا باید تلویزیون سامسونگ بخریم؟ سامسونگ ساخت تلویزیون خود را از سال ۱۹۷۰ میلادی با تلویزیون های سیاه و سفید شروع کرد و از سال ۱۹۸۰ میلادی اقدام به تولید تلویزیون های رنگی کرده است و هر چه پیش تر رفت با اضافه کردن قابلیت ها و امکانات بیشتر به محصولات خود تلویزیون های پیشرفته تری را تولید و به بازار عرضه کرد. تلویزیون سامسونگ را از کجا بخریم؟ چرا خریداران کیولد هر روز بیشتر می شوند؟

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvقیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD – 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است. همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 555NU7950 Ultra HD حوالی ۲۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله میشود. آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیون های بزرگ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی ام جی اس مدل G۷۵UB۷۰۰۰W به عنوان یکی از تلویزیونهای سایز بزرگ بازار به ۳۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است. تلویزیون سایز بزرگ تی سی ال مدل ۶۵P۸S به ۲۴میلیون و ۴۰۰ تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵اینچی ایکس ویژن مدل ۵۵XTU۷۴۵ نیز در رنج ۱۵میلیون تومان نیز معامله میشود. تلویزیون ۵۵اینچ اسنوا مدل ۴۳SHV۲۷SFL حوالی ۱۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است.ال جی و سامسونگ از دیگر تلویزیونهای سایز بزرگ بازار است که حوالی ۵۵ و ۹۴ میلیون قیمت خورده است.

  تلویزیون هوشمند 32 اینچ شیائومی مدل ۴A

که یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون است.

طبق آمار و ارقام بیشتر از 50 درصد کاربران به دلیل امکانات ویژه از محصولات سونی استفاده میکنند. سیستم عامل اندروید Android در سونی بهتر است یا شیائومی؟ سیستم عامل operating system نرمافزاری است که وظیفهی مدیریت و نظارت برنامهها را برعهده دارد و کاربردیترین بخش هر محصول الکترونیکی os آن است. که یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون است. ما امروزه با انواعی از سیستم عاملها طرف هستیم که هر کدام ویژگی و امکانات مخصوص به خودشان را دارند. کمپانیهای مختلف با برندهای درخشان هر کدام دارای انواعی از سیستم عامل های Android ، webOS ،Tizen ، Vidaa هستند هر سال بر امکانات آنها افزودهاند. برندهای مختلفی مانند سونی ، ال اي دي شيائومي ، پاناسونیک ، فیلیپس از تلویزیون های هوشمند هر کدام از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده اند. تلویزیونهای هوشمند امروزه سرو صدای زیادی را بین مردم به پا کردهاند. سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی و شیائومی که هر دو از یک نوع هستند قابلیتهای فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است این دو کمپانی محصولات خود را با سیستم عامل اندروید Android TV روانه بازار کرد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برند شیائومی با طراحی کیفیت تصاویر 4k و 8k تفاوتهای قابل توجهی را در میان کیفیتشان به وجود آورده است. همانطور که اکثریت افراد میدانند تلویزیونهای 8k دارای کیفیت تصویری 4 برابر تلویزیونهای 4k را دارا میباشند. همچنین برای ساخت صفحه نمایشگر تلویزیونهای 8K از صفحههای مینی LED بهره بردهاند. خانه هوشمند ممکن است تا حدی برایتان آشنا باشد، اما در عین حال مقداری گنگ به تلویزیون 75 اینچ شیائومی نظر برسد . ما در اینجا آن را کامل برایتان شفاف سازی خواهیم کرد. به طور کلی Smart Home به معنای خانه هوشمند موجب میشود تا هنگامی که در خانه نیز حضور ندارید از لحاظ امنیت وسایل هوشمند و برقی موجود در خانهتان آسوده خاطر باشید. با وجود اینفناوری که در تلویزیونهای شیائومی به کار برده میشود . شما قادر به کنترل از راه دور وسایل هوشمند موجود در منزل خودتان خواهید بود. Smart Home موجود در بسیاری از تلویزیونها بسیار پیشرفته میباشد تا حدی که زمان وارد شدن و خارج شدن شما را خانه تشخیص خواهد داد.

  اخبار قفل‌شدن گوشی‌‎های شیائومی ربطی به ایران ندارد

قیمت تلویزیون شیائومی

بدنه این تلویزیون از پلاستیک فشرده ساخته شده که از طرفی قاب دور آن ظاهر زیبایی را به تلویزیون و محیط خواهد بخشید. قرار دادن بر روی میز یا نصب تلویزیون به دیوار به لطف طراحی عالی قاب و بدنه آن کار خاصی ندارد و به آسانی صورت میگیرد. به لحاظ فناوری و امکانات جانبی در این تلویزیون تلاش شده تا به نسبت سایر تلویزیونهای موجود در بازار عقب نماند. گذشته از اینها در مدل Q1E دسترسی به اینترنت بسیار ساده و شما میتوانید به راحتی با استفاده از قابلیت وایفا و درگاه LAN تلویزیون خود را به اینترنت متصل سازید. همچنین این پردازنده کوانتومی میتواند به راحتی تصویر در کمترین زمان به صفحه نمایش در بهترین کیفیت منتقل سازد تا شما بالاترین جزئیات را در آن بیننده باشید. از تلویزیونهای سال ۲۰۲۱ شیائومی است که قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. در مجموع محصولات معرفی شده ما در این مطلب تلویزیون Q1 را میتوان بهترین تلویزیون معرفی شده و موجود در ایران دانست که در سال 2021 به بازارهای جهانی ارائه شده است. این تلویزیون دارای امکاناتی مانند تلویزیونهای پرچم دار کمپانیهای بزرگ است. در نظر داشته باشید میتوانید از محصولات اقتصادیتر این کمپانی نیز دیدن کنید که نمونه آن P1 است. همچنین از به دنبال یک مدل جدیدتر هستید میتوانید از تلویزیونهای A2 و F2 را خریداری کنید. دقت داشته باشید با وارد شدن به اینجا میتوانید لیست تمام تلویزیونهای موجود در بازار ایران را با جدیدترین قیمتها ببینید.

دکمه های دیگر نیز به طور معقولی چیده شده اند.

HDMI 2.0 امروزه استاندارد است و می تواند UHD را با سرعت 60 هرتز انتقال دهد. بهترین نسخه در حال حاضر HDMI 2.1 است که از سال 2017 وجود دارد و می تواند سیگنال های ویدئویی را تا 10K انتقال دهد. و سرعت داده و حتی فشرده سازی بهتر فیلم را نیز امکان پذیر می کند. هر سه اتصال HDMI 2.0 است. کنترل از راه دور شامل اندازه و شکل ظاهری مشابه پروژکتورهای شیائومی است .طور کلی ، طراحی دلپذیر است و کنترل کردن از راه دور آسان است. دکمه های جداگانه برای Netflix و Prime Video بلافاصله برنامه های مربوطه را شروع می کنند. که جابجایی بین پورتال های ویدیو را آسان می کند. دکمه های دیگر نیز به طور معقولی چیده شده اند. در بالا سمت راست نیز یک دکمه برای دستیار Google وجود دارد که می تواند مستقیماً شروع شود. کنترل از راه دور از طریق بلوتوث متصل می شود. بنابراین نیازی به خط دید تلویزیون ندارد. هنگام شروع اولین بار ، باید یکبار کنترل از راه دور را با تلویزیون جفت کنید.

  تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

xiaomi tvبا خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. برای شما که به دنبال بهترین تلویزیون ال جی هستید.

  • Afraland – 4 ماه پیش
  • حالت مخصوص بازی
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  • سیستم عامل اندروید 10
  • استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند

16.76 میلی متر، دارای بدنه پلاستیکی سیاه رنگی و لبه های هلالی جذابی می باشد. طراحی جعبه مانند این وسیله به این دلیل هست که گرما راحت تر از سخت افزاری داخلی پراکنده و خارج بشه. در قسمت پشت این وسیله، پورت های HDMI، پورت 3.5 میلی متری صدا و پاور قرار داره، البته پلاگین USB رو نیز خواهید دید. شما همراه با Mi Box S، یک ریموت کنترل با دکمه های اختصاصی برای نتفلیکس و درخواست کمک از Google Assistant دریافت می کنید. Assistant به شما این امکان رو میده تا به سرعت برنامه های نمایشی تلویزیون رو راه اندازی کرده یا ویدئوهای یوتیوب رو با صدور فرمان های صوتی پخش کنید. در قسمت بالای ریموت دکمه جستجوی صدا قرار داره و در زیر اون D-pad دایره ای شکل با یک دکمه تأیید در وسط قرار گرفته. دکمه پاور در بالاترین قسمت و دکمه های کنترلی صدا رو در پایین ترین قسمت خواهید دید. راه اندازی Mi Box S بسیار ساده هست، پورت HDMI رو به تلویزیونتون یا رسیور وصل کنید، پورت برق رو به یک خروجی وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید