راهنمای استفاده از تلویزیون شیائومی

در این قسمت وارد Wireless Network setup شده و Internet Protocol setup را در حالت Auto setup قرار دهید. مرحله سوم با انتخاب گزینه Access Point select میتوانید اتصال تلویزیون به اینترنت را به اتمام برسانید. وظیفه ی موتور پردازشگر در تلویزیون شیائومی چیست؟ سخت افزاری که باعث می شود کیفیت تصویر بالا رود و بتوانید انیمیشن ها و تصاویری با گرافیک بالا را مشاهده کنید، موتور پردازشگر تلویزیون است. هر چقدر میزان حرفه ای بودن قدرت موتور پردازشگر تلویزیون بالاتر باشد، شما با دقت بیشتری می توانید تصاویر را ببینید. با در نظر گرفتن تمامی مواردی که گفته شد، لازم است برای مراقبت کردن از موتور پردازشگر تلویزیون نکاتی را رعایت کنید تا تلویزیون آسیب نبیند. ضربه های سنگین، استفاده از مواد شیمیایی و اقدامات این چنینی می تواند باعث ایجاد مشکل در تلویزیون شیائومی و ایاد مشکل جدی برای موتور پردازشگر آن شود. موتور پردازشگر تلویزیون شیائومی وظیفه دارد وضوح و کنتراست تصویر را بالا ببرد.

  • کیفیت تصویر قابل قبول
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی

xiaomi tvحاشیه ها، بدنه و پایه های این تلویزیون از جنس فلز هستند و بسیار با کیفیت ساخته شده اند. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار جلوی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهند. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک هستند و باعث می شوند تا روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک است و طراحی مدرن و زیبایی دارد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و جزو تلویزیون های صفحه تخت محسوب می شود و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است. شما می توانید با خرید پایه دیواری تلویزیون به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون در سایز های 43 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد محیط خانه خود آن را انتخاب نمایید. طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار خوب است و کیفیت ساخت خوبی نیز دارد. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک طراحی شده اند و از جنس فلز می باشند و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند.

  • Dolby Audio
  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • نام شما *
  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • مدل: Max

  پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران و جهان+لیست مدل‌ها با ذکر ویژگی‌های تأثیر‌گذار

با فعالسازی این قابلیت، تلویزیون شما درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی را نمایش میدهد. شیائومی این تلویزیون را به دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) مجهز ساخته است تا کاربران بتوانند همه چیز را از طریق صدای خود کنترل کنند. اعمال پیچیده را با میتوان با دستورات صوتی ساده در مدت زمانی کوتاه به انجام رساند. برای اعمال دستور صوتی در تلویزیون خود لازم است دکمه مربوط به دستیار گوگل را در ریموت کنترل فشار دهید. سپس میتوانید عبارت Ok Google را بیان کنید و دستور مورد نظر خود را بیان کنید. میتوانید از گوگل بخواهید جدیدترین فیلمهای پرفروش سال را در اختیار شما بگذارد، محتوای دلخواهتان را از سرویسهای محبوب پخش کنید و یا برای بازیهای گروهی جستجو کنید. حتی میتوانید سوال بپرسید و پاسخ بگیرید. قدرت و کیفیت صدای تلویزیون یکی از بخشهایی است که نمیتوان از آن صرف نظر کرد. شیائومی در ساخت این تلویزیون از دو بلندگوی استریو استفاده کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

یکی از ویژگی های برجسته ی این 75 اینچی جذاب، پشتیبانی از قابلیت Motion Estimation / Motion Compensati یا به اختصار MEMC است؛ با این فناوری تصاویر تار بهبود پیدا می کنند و کمبود فریم ها تا حد زیادی جبران می شود پس اگر اهل تماشای ورزش های سریع هستید و یا فیلم های اکشن می بینید باید به شما بگوییم که تلویزیون Q1 شیائومی بهترین انتخاب شما خواهد بود (ناگفته نماند که برای بازی های با نرخ 4K@120fps نیز این قابلیت بیش از پیش چشم نوازی می کند) . نوع بک لایت پنل این تلویزیون نیز از نوع Direct LED بوده و از تکنولوژی Local Dimming بهره می برد که طبق اعلام شیائومی از 192 منطقه ی تنظیم نور تشکیل شده است و این باعث می شود تا هنگام تماشای تلویزیون در تاریکی رنگ ها و به خصوص رنگ سیاه بسیار واقعی تر به نظر برسد و با عمق بیشتری به نمایش در بیاید. چه کاری می تواند جذاب تر از بازی کردن در تلویزیونی 75 اینچی باشد؟

  مقایسه Xiaomi Poco F5 با F5 Pro Poco؛ قاتل پرچمدار پوکو یا میانرده ۲۰۲۳ آن

تلویزیون شیاومی

این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید. با خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود. وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین پردازنده بسیار قدرتمند می باشد که سبب بهبود کیفیت تصاویر، صدا و عملکرد تلویزیون خواهد شد. شیائومی به این تلویزیون 55 اینچ خودش دو بلندگوی 10 وات اختصاص داده است که در مجموع صدای 20 وات را به گوش مخاطبان می رساند. معمولا بیشتر افراد از این میزان صدای 20 وات رضایت دارند اما اگر این 20 وات نمی تواند شما را راضی نگه دارد می توانید از طریق سیستم های صوتی و ساندبار کیفیت صدای آن را ارتقا دهید. این تلویزیون دارای تکنولوژی صدای DTS-HD و Dolby Audio می باشد که در واقع سبب می شود تا صدا تقویت شود و حالت نسبتا فراگیری را ایجاد کند. پورت های خروجی و ورودی در تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB می باشد. این درگاه های ارتباطی به شما این امکان را می دهند تا دیگر وسایل دیجیتالی خود همچون کنسول بازی، فلش یا هر کابل دیگر را به آن متصل کنید.

  جنجال گوشی‌های شیائومی در ایران

xiaomi tvبا این حالت میتوانید ویدیوهایی با قالبهای از پیش تعیین شده و افکتهای تصویری و صوتی متنوع، ولاگ بگیرید. حالت هوش مصنوعی (AI Mode): حالت هوش مصنوعی را فعال کنید تا دوربین به صورت اتوماتیک تنظیمات مختلف را بر اساس شناسایی صحنه تنطیم کند. به عنوان مثال، انتظار میرود که با فعال کردن این حالت از غذاها عکسهای رنگارنگ بهتری ثبت شوند. عکس گرفتن از ماه با گوشی شیائومی نیز با این ویژگی قابل انجام است. حالت پرتره (Portrait Mode): این حالت در دوربین گوشی شیائومی یک تصویر با افکت دوست داشتنی بوکه ایجاد میکند، به این صورت که پس زمینه را تار میکند اما تمرکز (فوکوس) بر روی سوژه را کاملاً حفظ میکند. همچنین برای فعال کردن قابلیتهای بیشتر مثل دوربین شکلک دار واقعیت افزوده شیائومی هم باید برنامههای اضافی مانند Mimoji را دانلود کنید. در این جا چند گزینه کاربردی وجود دارد؛ با دکمه تغییر وضعیت نمایش خطوط شبکه (Show Gridlines) شروع میکنیم.

به علاوه این محصول دارای تیونرهای DVB-S DVB-C و DVB-T2 می باشد.

روشنایی 300 نیتی آن کمی محدود است و بهتر است از روشنایی خیلی زیاد استفاده نکنید تا به روشنایی مطلوب آن برسید. این تلویزیون دارای زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه و نسبت تصویر 16:9 می باشد. از دیگر ویژگی های مناسب آن زاویه دید طولی و عرضی 178 درجه ای و در سطوح بسیار بالا می باشد. به علاوه این محصول دارای تیونرهای DVB-S DVB-C و DVB-T2 می باشد. اگر چه تمام ویژگی های اتصال مدل های پیشرفته جهان را ندارد ولی کاملا نیاز کاربر را مرتفع می نماید. این محصول قدرتمند دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته ای، اتصال وای فای و بلوتوث، کامپوزیت ، کامپوننت، مجهز به دو بلندگو 10 واتی میباشد و دارای ویژگی های استاندارد صدای Dolby, Viryual sound, تلویزیون 75 اینچ شیائومی DTS-HD می باشد. به علاوه، همچنین از سیستم اندروید 9.0 پای پشتیبانی می کند یک مدل هوشمند اندرویدی می باشد و پلی استور نیز به صورت پیش فرض نصب می باشد.

{این {حقایق|جزئیات|اطلاعات|اطلاعات} {فقط|به سادگی} {ممکن است|می|احتمالا} شما را به {تغییر|تغییر|تغییر} می‌رساند} تلویزیون شیائومی استراتژی|نظرسنجی: از تلویزیون شیائومی چقدر خیلی درآمد دارید؟|کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از تلویزیون شیائومی|تلویزیون شیائومی: Quality در مقابل Amount}

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید