اختلالي در فعاليت گوشي‌هاي شيائومي وجود ندارد

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه تلفن همراه گفت: اختلالی در فعالیت گوشی سیائومی وجود ندارد، زیرا 95 درصد گوشی‌های وارد شده به کشور ابتدا در دیگر کشور‌ها فعال و سپس در بازار ایران عرضه می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مهدی محبی افزود: به دلیل تحریم‌ها گوشی‌های وارداتی از کشور مبداء به کشور دوم صادر و سپس به ایران به عنوان کشور سوم وارد می‌شود که در این روند گوشی‌ها با سیم کارت‌های کشور دوم فعال و سپس به ایران وارد می‌شوند.

وی گفت: از زمان انتشار برخی خبر‌ها مبنی بر رجیستر نشدن گوشی‌های شیائومی تاکنون هیچ شکایتی در این خصوص از مصرف‌کننده به اتحادیه ارائه نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رئیس اتحادیه تلفن همراه ادامه داد: در برخی موارد ممکن است گوشی بصورت مسافری و یا توسط شرکت‌های ناآشنا به امور، وارد شود که این گوشی‌ها با مشکل رجیستری مواجه خواهند شد.

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گوشی
شیائومی
گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

  تلویزیون شیائومی TV F2

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

آلمان ميزبان نشست گروه 7 درباره تأثير بحران اوکراين بر امنيت غذايي خواهد بود

خبرگزاری آریا-بحران اوکراین می‌تواند تأمین مواد و محصولات غذایی را در جهان مختل کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، دولت آلمان اعلام کرد این کشور روز جمعه میزبان نشست مجازی وزرای کشاورزی کشورهای گروه 7 خواهد بود تا درباره تأثیر عملیات نظامی روسیه در اوکراین بر امنیت غذایی جهانی و چگونگی ایجاد ثبات در بازارهای غذایی به بهترین شکل گفتگو کنند.
جم اوزدمیر، وزیر کشاورزی آلمان، در بیانیه‌ای گفت: «تامین مواد غذایی در آلمان و اتحادیه اروپا ایمن است اما در برخی از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا کمبودهای بیشتری را می‌توان انتظار داشت – به ویژه در مناطقی که کمبود هم‌اکنون به دلیل مسائلی مانند خشکسالی حاکم است.»
او افزود: «افزایش قیمت محصولات کشاورزی را نیز نمی‌توان در کشورهای صنعتی مستثنی کرد.»
آلمان در سال جاری میلادی ریاست دوره‌ای گروه هفت اقتصاد پیشرفته را بر عهده دارد.