تلویزیون شیائومی 65M5 4X

xiaomi tvهمانند کیفیت تصویر ، کیفیت صدا نیز از موارد بسیار مهم بوده و خروجی صدای و میزان این خروجی نیز در تلویزیون بسیار قابل توجه است.کاربرانی که قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارند میتوانند با خرید این مدل ، از امکانات فولی بهره مند شوید. تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5SIN دارای 2 کانال صوتی که هر کدام 10 وات و در مجموع 20 وات خروجی صدا را در اختیار شما قرار داده است. این میزان خروجی صدا میتواند برای شما کاملا جوابگو باشد و قطعا از خروجی صدای استانداردی برخوردار است. و همواره برای کسانی که میخواهند صدای بیشتری را داشته باشند و در انواع مجالس و مهمونی ها از ان استفاده کنند میتوانند از ساندبار ، سیسنما خانگی و… از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی در انواع تلویزیون ها میتوان به قابلیت اسمارت اشاره کرد. امروزه کمتر تلویزیونی پیدا خواهد شد که این قابلیت را نداشته باشد.و امروزه این قابلیت تقریبا به یک نیاز تبدیل شده است و شرکت های تولید کننده برای تلویزیون های خود از این قابلیت استفاده میکنند. قابلیت اسمارت بدین معناست که برای تلویزیون از یک سیستم عامل استفاده شده و با این حال تلویزیون امکان دسترسی به اینترنت را خواهد داشت و میتوان بر روی تلویزوین یک سری نرم افزار های مخصوص نصب کرد.

  • ووفر باریک 2.25 اینچی
  • استفاده از سیستم عامل Android
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

کمپانی شیائومی (xiaomi) که به تازگی در زمینه تولید تلویزیون وارد بازار رقابتی شده است. شاید برای تعداد زیادی از کاربران شناخته شده نباشد . هر چند این شرکت در دهه اخیر با گوشهایش برای ما شناخته شده بود و موفقیت چشمگیر او در بازار موبایل باعص شده که پا به پای بزرگان عرصه تلویزیون نیز بگذارد و در این زمینه شروع به تولید تلویزیون های با کیفیت و امکانات بالا کند. حالا با عرضه مجموعه ای از انواع تلویزیونهای هوشمند با قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ، توانسته پا به پای غول های قدرتمند بازار یعنی ال جی سامسونگ و سونی و … ظاهر شود . از آنجا که این برند در زمینه ساخت و تولید گوشی های همراه بسیار موفق عمل کرده پس بهتر است که در تولید تلویزیونها نیز به آن اعتماد کینم. اگر بخواهیم در مورد امکانات و کارایی تلویزیون ال ای دی شیائومی سخن به میان آوریم بهتر است از طراحی شروع کنیم . بدون شک اگر به تازگی یکی از این تلويزيونهای شیائومی را خریداری کرده باشید؛ متوجه میشوید که کوچکترین جزئیات را نیز مورد توجه قرار داده .

تلویزیون شیائومی

یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون 55 اینچی شیائومی قابلیت PatchWall می باشد اما این PatchWall چیست؟ بیایید به ویژگی پنل TCL VA این تلویزیون بازگردیم، یکی از نقاط قوت اصلی پنل های VA کنتراست طبیعی عالی آنهاست. در این زمینه، شرکتها تمایل دارند با استفاده از ماتریس IPS عملکرد بهتری در تلویزیونها ایجاد کنند. بنابراین، Mi TV P1 دارای کنتراست بسیار قابل قبولی است و رنگ مشکی بسیار عمیق است، اگرچه توانایی نمایش جزئیات در مناطق سایه دار کمی با محدودیت همراه بوده که دلیل آن نور پس زمینه Edge LED است. تشکیل شده اند همچنین از قابلیت هایی مانند Dolby Audio و DTS-HD نیز پشتیبانی می کنند تا هنگام تماشای فیلم ها به خصوص محتوایی که صدای DTS دارند فضایی طبیعی تر را برای شما رقم بزنند. البته این را نیز باید اضافه کنیم که اگر حس می کنید حجم صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند میتوانید سری به بخش ساندبار های شیائومی و سيستم های صوتی سایت ما بزنید.

  معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35/ هند در میان افزایش تنش با چین، برنامه‌های شیائومی را ممنوع اعلام کرد/ برندگان Apple Design 2020 مشخص شدند

دارای ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

بخش صوتی توسط دو بلندگوی ۱۰ واتی و سازگاری با فناوریهای DTS و Dolby Digital هدایت میشود. پردازنده آن MediaTek MSD6886 است. دارای ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. سیستمعامل شما اندروید ۹ با سیستمعامل PatchWall است و همانطور که در تجزیهوتحلیل آن مشاهده کردیم، این نرمافزار است که وظیفه ارائه یک تجربه روان و عملکرد خوب را دارد. ابعاد این تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی ۱۲۳.۱۶ × ۷۶.۷۳ x 8.34 سانتیمتر است و دارای وزن ۱۲.۴۵ کیلوگرم (بدون پایه) است. DTS-HD است. این تلویزیون ازنظر صدا مشکلی نخواهد داشت، زیرا باکیفیت لازم برای لذت بردن از فیلمها، سریالها یا بازیهای ویدیویی شنیده میشود. تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی همچنین دارای Android TV نسخه ۹.۰ است، نرمافزاری که روان کار میکند و دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که به شما کمک میکند تا بهراحتی به برنامههای موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، شیائومی شرکایی از سیستمعاملهای محتوایی مانند Netflix و Amazon Prime Video دارد و همچنین دستیار Google را در تلویزیون شما ادغام کرده است.

طراحی صفحه نمایش OLED نیز به گونه ای است که در آن لامپ تصویر به کار نمیرود و همین باعث می شود هر پیکسل به طور جداگانه خاموش و روشن شود و در نتیجه تصاویر واقعی را خلق نماید. در نتیجه همواره با رنگهای زنده با جزئیات ریز سروکار دارید . البته فراموش نکنید که این فقط بخشی از ویژگیهای خوب تصویر در تلويزيونهای جدید شيائومی است. که در کنار قیمت های خوبی که برای بیشتر تلویزیونهایش تعیین کرده قابل ستایش است . یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تلویزیون ، وضوح تصویر آن است که همواره در تمامی تلویزیونها ، از مشخصه ای برجسته به شمار می آید . در نتیجه هنگام خرید تلویزیون هوشمند و معمولی باید آن را بررسی نمایید . امروزه تلويزيونهای شيائومی با انواع رزولوشن HD ، فول اچ دی (Full HD) یا ۱۹۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و فورکی (4K) موجود هستند . و مسلما در آینده نیز نسل جدیدی از تلویزیونهای 8K را روانه بازار خواهد کرد .

وجود 6 بلندگو ,4 بلندگوی میان برد با توان 20 وات و 2 تویتر با توان 10 وات نصب شده بروی تلویزیون می توانند توان خروجی 30 وات صدا را ساطع کنند که برای تجربه جدید شنیدن صدا در تلویزیون Q1 شیائومی بسیار مناسب می باشد .وجود فناوری Dolby Audio تجربه ای جدید را از فراگیری صدا در اتاق برای شما تداعی می کند که به صورت یکنواخت در محیط تلویزیون Q1 پخش می گردد . همچنین صدای هر موسیقی را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن گوش دهید . با وجود کیفیت بالای بلندگو های شاهد غوطه وری صدا در تصاویر QLED خواهیم بود و با هماهنگ سازی صدا و تصویر تجربه ای بی نظیر را در یک سینمای خانگی می توان داشت. شیائومی برای تلویزیون 55 اینچ Q1 سری QLED از سیستم عامل هوشمند Android بهره گرفته تلویزیون شیائومی قیمت است. یک پلتفرم جدید که در صفحه ای جدا در تلویزیون جای گرفته است که به واسطه اتصال به اینترنت از طریق Wifi می توان از طریق مرورگر وب وبگردی راحتی داشت.

  تلویزیون شیائومی TV F2

این محصول از دو قسمت کنترل و دانگل HDMI تشکیل می شود که در واقع مغز تلویزیون محسوب می شود. وزن دانگل این تلویزیون کمتر از ۳۰ گرم می باشد که دیگر نیازی نیست از آسانی حمل و جابجایی آن بیشتر سخن گفت. این دانگل از وای فای باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی کرده و به اینترنت متصل می شود و کنترلر آن توسط بلوتوث به دانگل متصل می گردد و این کنترلر از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند. اگر قصد دارید که برنامه و یا فیلمی از روی گوشی به روی تلویزیون اجرا کنید ، باز هم این امکان را بوسیله این محصول با کیفیت بسیار عالی خواهید داشت. رم این دستگاه ۱ گیگابایت و از نوع DDR4 بوده و همچنین ROM این محصول دارای فضای ۸ گیگابایت می باشد. با این حجم می توان تعداد قابل توجهی از برنامه ها و بازی ها را ذخیره کرد.

  • سوالات متداول
  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • تغییرات جزیی نوشتاری بر روی جعبه و لوگوی شیائومی
  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟
  • امکانات محدود در قیاس با رقبا
  • رابط کاربری مناسب و راحت
  • نقد و بررسی

برند سام جزو برند های محبوب ایران در چندین سال اخیر است که با وجود تحریم های موجود و وارد نشدن تلویزیون های خارجی این برند توانسته کیفیت خوبی داشته باشد . یکی از مشکلات شایع در تلویزیون های سام الکترونیک متصل کردن گوشی به این تلویزیون است . یکی از آموزش هایی که به کار افراد می آید آموزش تصویری برای اتصال دادن گوشی به تلویزیون سام الکتریک که قصد داریم در ادامه روش ها موثر برای اتصال دادن انواع گوشی های تلفن همراه به تلویزیون سام را به شما بگوییم . شما می توانید از روش های زیادی گوشی خود را به تلویزیون سام الکتریک متصل کنید که از آن روش ها می توانیم به اتصال با بلوتوث ، کابل قیمت تلویزیون شیائومی و… اشاره کنیم که متداول ترین روش ها از سخت تا آسان را در ادامه ی این مقاله شرح خواهیم داد . در گوشی های سامسونگ شما می توانید با استفاده از قابلیت SMART VIEW گوشی خود را به تلویزیون سام متصل کنید . اگر شما قصد دارید گوشی شیائومی خود را به تلویزیون سامسونگ اتصال دهید .

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (خرداد ۱۴۰۲)

xiaomi tvبرای اتصال دستگاه های مختلف به تلویزیون می توانید با بلوتوث 5.0 و WiFi ac دو بانده با فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز بهره مند شوید. توسط هوش مصنوعی به کار رفته در این دستگاه یعنی دستیار صوتی گوگل می توانید دستورات صوتی ساده را تا برد سه متری انجام دهید. برای ذخیره فرامین صوتی در تنظیمات کافیست وارد تنظمیات Google شده و فرمان های صوتی را ذخیره کنید. همه تلویزون ها دارای ریموت کنترل هستند. تلویزیون هوشمند 43 اینچ شیائومی MI TV P1 دارای یک ریموت کنترلی است که در جهت های 360 درجه به خوبی کار می کند. به این معنی که می توانید با فشردن دکمه های ریموت از هر جهتی تلویزیون را کنترل کنید. این ریموت توسط بلوتوث به دستگاه متصل می شود. همچنین با کلیدهای میانبر Netflix و Prime Video می توانید از دسترسی سریع به این دو برنامه لذت ببرید. این تلویزیون به سیستم هوشمند Android TV مجهز شده است و می توانید به بیش از 400000 فیلم و نمایش دسترسی داشته باشید و بیش از 7000 برنامه را دانلود کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز مانند بسیاری از تلویزیونهای هوشمند اندرویدی دیگر مجهز به گوگل اسیستنت هستند که با کمک آن میتوانید کارهایی مثل پخش محتوا و جستجوی محتوا را بهراحتی تنها با فرمانهای صوتی انجام دهید. گوگل اسیستنت به سؤالهایتان نیز پاسخ میدهد و میتوانید سایر وسایل هوشمند متصل به تلویزیونهای شیائومی را نیز با فرمانهای صوتی بهراحتی کنترل کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی دارای پردازنده قوی چهار هستهای و ۶۴ بیتی A53 هستند که قدرت پردازشی مناسبی دارد و برای تلویزیونهای هوشمند گزینه مناسبی محسوب میشود. در ضمن تلویزیونهای هوشمند شیائومی مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز هستند (برخی از مدلها دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی هستند) و میتوان از حافظه تلویزیونها برای نصب اپلیکیشنهای لازم و ضروری استفاده کرد. پردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند.

می خواهید زمان اضافی؟ بخوانید این نکاتی برای از بین بردن تلویزیون شیائومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ رسیور دار لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید